PRO ISP23 Anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (23)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Superrask kundestøtte
Kundeservicen var kjempebra! Jeg fikk hjelp med en gang og svarene var veldig enkle å forstå. Personen jeg snakket med var veldig hyggelig og gjorde hele opplevelsen enda bedre.
Kjøp av webhotell
Etter at jeg kjøpte webhotell, har jeg støtt på en hel del problemer. Tilgangen til tekniske funksjoner har blitt begrenset, kontrollpanelet er rotete og lite effektivt, og fakturaene inneholder feilinformasjon. I tillegg har jeg mottatt autoresponder-e-poster som er flere år gamle. Til tross for gjentatte henvendelser til kundeservice, har jeg ennå ikke fått noen respons eller fått løst problemene mine. Dette er frustrerende og skuffende, og hvis ikke situasjonen bedrer seg snart, vil jeg bytte til en annen leverandør. Tidligere ville disse problemene blitt løst mye raskere.
Problemer med nettsiden og epost
Det har vært så mye trøbbel siden de ble overtatt av noen andre. Plutselig ble ting avlyst uten varsel, og da endte det med at både nettsiden min og eposten var nede i over en uke! Ingen unnskyldning, ingen kompensasjon, ingenting. Nå er jeg usikker på om jeg vil fortsette å benytte meg av disse tjenestene.
Netthostingpakke
Hadde en utrolig bra opplevelse med kundeserviceteamet. De var enkle å få tak i, veldig vennlige og hjelpsomme. Det var tydelig at de visste hva de holdt på med og svarte raskt og effektivt på spørsmålene mine. Satte virkelig pris på den profesjonelle og vennlige holdningen deres. Alt i alt en svært positiv opplevelse!
Problemløsning med filbehandler
Jeg hadde et problem med å få tilgang til filbehandleren min, men fikk en veldig rask respons fra teamet. De fikset feilen med en gang, så da kunne jeg fortsette arbeidet mitt. Det viser virkelig at de bryr seg om kundene sine og jobber effektivt for å løse eventuelle problemer.
Misfornøyd med tilkoblingsproblemer og manglende kompatibilitet
Jeg er veldig misfornøyd med tjenesten jeg fikk fra leverandøren. De domenene jeg kjøpte, er vanskelige å koble til de første 5 gangene, og de selger til og med domener som ikke kan kobles til netthandel-sider som Shopify. Når jeg prøvde å få en refusjon eller bytte til et fungerende domene, sa de bare at det ikke var mulig. Nettsiden deres er veldig lite brukervennlig, og jeg vil heller anbefale andre domeneleverandører for de som driver med netthandel.
Kjøpte webhotellpakke
Da vi ringte PRO ISP, fikk vi veldig god hjelp av en profesjonell og hyggelig person som forklarte alt på en enkel og forståelig måte. Vi har alltid likt oss hos PRO ISP på grunn av de hyggelige folka der!
Kjøp av webhotell
Ærlig talt, jeg pleide alltid å skryte av dette selskapet. Men nå er det virkelig annerledes etter så mange år med god service. Etter oppkjøpet har ting gått så nedover. Jeg savner den enkle plattformen og muligheten til å tilpasse alt etter mine egne behov. Nå må jeg til og med ringe kundeservice for de mest elementære tingene på grunn av at kontrollpanelet mangler funksjonalitet. Håper virkelig de ordner opp i problemene sine snart, for jeg vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette som kunde.
Webhotell
Menneskene jeg har snakket med hos denne leverandøren har vært veldig hyggelige og virker oppriktig interessert i å hjelpe meg. De viser ekte engasjement for de problemene jeg har og jobber hardt for å finne løsninger. Det er tydelig at de bryr seg om kundene sine og vil gi god service. Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen deres og vil absolutt anbefale dem til andre som trenger webhotell.
Rask og effektiv kundeservice
Jeg hadde en veldig god opplevelse med kundeservicen deres! De viste god forståelse for problemene mine og hjalp meg raskt og effektivt. Jeg fikk en rask tilbakemelding på min henvendelse, og de stilte flere spørsmål for å sikre at problemet ble løst skikkelig. Jeg slapp å føle frustrasjon eller stress over at problemet ikke ble løst, og jeg slapp å løse det selv. Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg fikk!
Kjøp av webhotell og domene
Som en langvarig kunde av selskapet, har jeg alltid vært veldig fornøyd med tjenestene og brukervennligheten til Proisp. Dessverre har opplevelsen min endret seg etter oppkjøpet. Det nye grensesnittet er forvirrende og vanskelig å navigere i, cPanel er ikke lenger tilgjengelig, og kundeservicen tar lang tid å svare på henvendelser. Tidligere var tjenestene fleksible og pålitelige, men nå virker alt mer begrenset og mindre brukervennlig. Alt dette har ført til en betydelig forverring i kundeopplevelsen.
Kjøp av hostingtjenester
Etter at vi kjøpte hostingtjenester, merket vi en dramatisk nedgang i kundeservice og kunnskap hos selskapet. Det virker som om de nå har ansatte som ikke er kompetente til å løse enkle problemer. Til tross for gjentatte henvendelser om at e-postene og nettsiden ikke kan være nede, skjer akkurat det - e-postene slutter å fungere, og nettsiden går ned.
Kjøp av eposttjeneste
På en helligdag opplevde jeg en feil med eposttjenesten min. Selv om situasjonen var litt krevende, fikk jeg raskt hjelp og problemet ble løst effektivt. Kundeservicen var vennlig og profesjonell, og jeg er veldig fornøyd med den raske responsen jeg fikk.
Kjøp av webhotell
Jeg har nylig opplevd en nedgang i kvaliteten på tjenestene til selskapet. Tidligere var alt perfekt, men nå virker det som om de har mistet fokus på kundeservice og kvalitet. Det har vært vanskelig å komme i kontakt med dem, enten via telefon eller e-post. I tillegg har de flyttet hjemmesiden vår til en ny plattform uten å informere oss skikkelig, noe som har resultert i at vi ikke får logget oss inn og er i en situasjon der vi ikke kan ha hjemmesiden oppe og gå. Dette har vært til stor ulempe for oss og har påvirket virksomheten vår negativt. Dessverre ser det ut som det eneste vi kan gjøre er å avslutte kundeforholdet og se etter en annen leverandør.
Webhotell med problemløsing
Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk fra dere. Selv om det tok litt tid å løse problemet, så var det definitivt verdt ventingen. Jeg satte pris på at Seth virkelig gjorde sitt beste for å hjelpe meg og fant en delvis løsning på problemet. Jeg vil anbefale dere å sette dere inn i hvordan den nye Outlook fungerer på Mac, da det kan være til hjelp med fremtidige utfordringer. Tusen takk for alt dere gjorde!
Kundeserviceopplevelse med William
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med William som hjalp meg med et problem jeg slet med. Han var veldig tålmodig, profesjonell og utrolig hjelpsom. Aldri før har jeg opplevd så god kundeservice fra et webhotell, og jeg er virkelig imponert over den fantastiske servicen jeg mottok.
Dårlig service, god løsning
Etter å ha opplevd dårlig service og manglende respons i et halvt år, ble jeg endelig hjulpet av en kundebehandler som het Emma. Hun løste problemene mine og sørget for alt var i skjønneste orden før hun var ferdig. Emma oppdaget også at jeg hadde unødvendige tjenester, og hjalp meg med å senke kostnadene mine. Hvis PRO ISP vil beholde kundene sine, må de få flere kundebehandlere som Emma J og forbedre det tekniske aspektet. Emma selv fortjener 5 stjerner for innsatsen sin, selv om resten av opplevelsen har vært skuffende. Tusen takk for all hjelpen, Emma!
Min online opplevelse
Min opplevelse med nettstedet mitt var ganske vanskelig, men takket være den gode forståelsen og tålmodigheten til kundeservicemedarbeideren, klarte jeg å løse problemene mine. Christoffer var virkelig hjelpsom og profesjonell, og forklarte tydelig hvor feilen var og hvordan jeg kunne fikse den. Hans tålmodighet og fantastiske service fikk meg til å sette ekstra stor pris på den hjelpen jeg mottok.
Kansellerte domenebestilling
Jeg opplevde at selskapet kansellerte domenebestillingen min uten gyldig grunn, og klarte ikke å registrere det på riktig måte. Dette tvang meg til å gå til en annen leverandør for å få det registrert. Et år senere mottar jeg plutselig en faktura for fornyelse av domene og webhotell som de allerede hadde kansellert. De vil ikke ta ansvar for feilen og svarer ikke på henvendelsene mine. Jeg vil virkelig ikke anbefale andre å bli kunde hos dette selskapet.
VPS hosting purchase
Jeg fikk veldig god oppfølging fra Pro ISP. Støtten jeg fikk var veldig bra, de var både kunnskapsrike og hyggelige hele veien. Personen jeg snakket med var veldig hjelpsom og tok seg tid til å svare ordentlig på alle spørsmålene mine. Jeg vil absolutt anbefale tjenestene deres til andre.
Om PRO ISP
PRO ISP er et webhotellfirma som ble grunnlagt i 2002 da nettservere og hosting ble populært. Selskapet tilbyr hostingtjenester for nettsider, der kunder kan bestille et domene og betale per måned. PRO ISP fokuserer på å hjelpe eksisterende kunder og tilbyr ulike sikkerhetsalternativer for nettsiden din. Tilfredshet med tjenesten kan deles gjennom anmeldelser basert på ekte erfaringer. Besøk nettsiden for mer informasjon om tjenestene de tilbyr.
Bonus!
📊 Hvordan har PRO ISP skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
Jernbanegaten 3
3111 Tønsberg
Norge
Kategorier PRO ISP
Telekommunikasjon | Internett og Hosting
Sidestatistikk
Seite online seit: 28. september 2023
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av webhotell
Jeg har nylig opplevd en nedgang i kvaliteten på tjenestene til selskapet. Tidligere var alt perfekt, men nå virker det som om de har mistet fokus på kundeservice og kvalitet. D... Les merDør: Gleichner