Microsoft Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpt en ny bærbar PC
Jeg synes det er utrolig irriterende å stadig måtte logge meg inn, det er jo min egen datamaskin så jeg burde få bestemme selv! Jeg vil ikke måtte dele bort alle dataene mine bare for å kunne bruke PCen min. Microsoft er så påtrengende og plagsomme!
Meget dårlig opplevelse med annonsering
Jeg hater virkelig å bruke denne tjenesten. Kommer aldri til å prøve den igjen, selv om de betaler meg for det. De tar pengene dine uten problem, men systemet deres er skikkelig dårlig og fullt av feil. Policy-teamet deres utestenger annonsørene uten god grunn. Kontaktet support, og de skjønner ingenting av hva som foregår, og så blokkerer de kontoen din uten advarsel. Det bare skaper problemer. Alle andre som har prøvd annonseringstjenestene deres har hatt lignende erfaringer. Hvis du ikke er et stort selskap med masse penger, så behandler de deg som søppel og kaster deg ut uten en god grunn. Det er bare bortkastet tid og penger. Støtten er helt ubrukelig, og kontoadministratorer er irriterende, samt at policy-teamet bare skaper problemer.
Ekkelt og irriterende
Det er så ekkelt og irriterende å bruke det. Det fungerer aldri skikkelig, og de ringer deg hele 6 ganger på telefonen før de hjelper deg. Må oppdatere hver eneste dag. Så utmattende! Jeg håper virkelig de forbedrer dette, for selv de som ringer til Microsoft gjør ingenting. Lettjente penger mens de bare sitter og drikker kaffe.
Kjøpt spill
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med service fra Microsoft da jeg hadde problemer med et spill jeg kjøpte. Etter å ha gjort en feil med kjøpet, prøvde jeg å klage, men fikk ingen respons eller hjelp fra dem. Spillet fungerte heller ikke som det skulle, og til tross for å ha varslet dem om dette, ble ikke saken løst og jeg fikk ingen refusjon. Alt dette har gitt meg en veldig negativ opplevelse med selskapet, så jeg kan ikke anbefale Microsoft til andre basert på hva jeg har opplevd.
Garantifall
Kundeservicen har vært helt forferdelig, de forsinket garantisaken min med 1,5 år, sendte meg en defekt enhet tilbake, ignorerte reklamasjonen min i hele 7 måneder (måtte prøve å kontakte dem 10 ganger), og påsto til slutt at saken hadde gått for langt tilbake, så jeg hadde ikke lenger rett på reparasjon. Det er helt ulovlig, de bevisst bryter loven. Jeg kommer til å anmelde dem for svindel og saksøke dem for erstatning.
Bærbar PC
Opplevelsen min på selskapet var dessverre skuffende. Jeg følte at de ikke var særlig profesjonelle og kundeservicen var dårlig. Det virket som om de ikke brydde seg om å tilfredsstille kundenes behov og ønsker.
Kjøp av programvare
Jeg kjøpte nylig programvare fra selskapet, men dessverre har opplevelsen vært skuffende. Det har vært mange feil og bugs som har gjort det vanskelig å bruke produktet slik det var ment. Kundestøtten var heller ikke til stor hjelp, da de ikke klarte å løse problemene mine. Alt i alt er jeg skuffet over opplevelsen min med dette selskapet og produktet de selger.
Gammel laptop
Åh, dette var skikkelig kjedelig! Jeg kjøpte en brukt laptop på nettet, og nå vil den ikke la meg logge inn! Hva er greia liksom? Og ikke nok med det, den er så treg at det tar en evighet å åpne en eneste nettside. Jeg foretrekker å spille på Playstation, det er mye bedre!
Kjøp av programvare
Jeg kontaktet kundeservice for å få svar på et spørsmål om programvaren jeg nylig kjøpte, men det virket som om de ikke brydde seg særlig mye. Enten var de ikke interessert i å hjelpe meg, eller så ignorerte de bevisst henvendelsen min. Informasjonen de ga meg var helt ubrukelig, og så ble saken min bare stengt uten at jeg fikk muligheten til å be om ytterligere hjelp eller forklaring. Det virker som om Microsoft ikke har noe ønske om å følge opp kontrakter eller behandle kunder på en respektfull måte. Dette er en av grunnene til at jeg vurderer å rapportere dem til FTC.
Dårlig programvare
Jeg har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice og programvaren. Det virker som om det alltid er en haug av feil og problemer som må fikses. Programvaren føles bare verre for hver oppdatering, og jeg har mistet tilliten til produktet. Jeg vurderer sterkt å bytte til Linux på grunn av alle problemene jeg stadig møter.
Min dårlige opplevelse med kundeservice
Jeg har aldri opplevd verre kundeservice og ansatte enn dette. Først og fremst er det umulig å nå frem til en ekte person når du ringer kundeservicenummeret. Deretter, når du prøver å sende en tekstmelding for å avbryte abonnementet, får du aldri noe svar. Og når du endelig får snakke med en ekte person på en av deres mange nettsteder for å avbryte et dobbelt belastet abonnement, sier personen at du må få en kode... hva??? Du må kjøpe noe fra en butikk, betale for det, deretter ringe tilbake og gi dem koden, så vil de avbryte abonnementet. Og hvis jeg stiller spørsmål, bare legger kundeservicepersonen på. Dette er det verste selskapet jeg har kommet borti. Jeg vil helst ikke bruke dem, men dessverre er det ikke alltid mulig å unngå det.
Spillbutikk for Xbox
Spillene er ganske dyre i spillbutikken for Xbox sammenlignet med Steam eller andre but interaksjonen med kundeservicen er virkelig bra. Jeg har aldri hatt problemer med å få tilbakebetalt et kjøp når det har vært nødvendig gjennom selskapet, noe som er annerledes enn andre butikker.
Kjøp av programvare
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med å kjøpe programvare fra dette selskapet. Etter å ha blitt utsatt for svindel på kontoen min og til slutt lovet refusjon, har jeg hatt problemer med å få kontakt med kundeservice. Jeg har måttet lete etter bevisene selv og har sendt flere e-poster om saken uten å få tilstrekkelig hjelp. Kundeservicen virket rotete og lite effektiv, og det var veldig frustrerende å ikke få en skikkelig forklaring eller oppfølging på situasjonen. Jeg forventer bedre service fra et stort selskap som dette, og er skuffet over mangelen på effektiv kommunikasjon og handling.
Kjøp av VPN
Ærlighet og åpenhet er viktig når det gjelder bruk av VPN med Outlook. Microsoft burde være litt mer ærlige når det gjelder å forklare hvordan VPN fungerer sammen med ulike tjenester, spesielt når det kommer til personvern og sikkerhet.
Kjopte Windows 11
Jeg håper virkelig at Windows 11 blir bra med den 24h2-versjonen. Jeg håper det blir som det Windows-operativsystemet jeg ble kjent med tilbake i 1998. Hvis ikke blir jeg nok nødt til å bytte til Linux.
Microsoft produkter
Jeg har hatt noen problemer med strømforbruket på en datamaskin jeg kjøpte fra Microsoft. Selv om jeg slår av maskinen, så fortsetter den å bruke strøm og tømme batteriet. Jeg må derfor slå av stikkontakten for å hindre unødvendig strømforbruk. Jeg synes dette er veldig skuffende og forventer bedre kvalitet fra et firma som Microsoft.
Mest stemmer anmeldelse
Microsoft produkter
Les mer