Logitech Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (18)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Purchased warranty replacement for a swelled battery in a remote control
Kundeservicen jeg fikk var virkelig imponerende! Batteriet i fjernkontrollen min hadde blitt svellet, så jeg tok kontakt for garantiservice. Responsen var rask, og de sa at de ikke hadde samme produkt men kunne tilby den nyeste modellen. Den nye fjernkontrollen kom kjapt i posten og fungerer perfekt. Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen deres og vil definitivt handle hos dere igjen. Takk!
Kjøpe gaming headset
For litt over to år siden gikk garantien ut, så de byttet ut mikrofonen og ledningen på gaming-headsettet mitt. Veldig imponert over kundeservicen deres, og de virkelig står for produktene sine. Jeg vil absolutt anbefale dem, de har et flott utvalg av teknologi. Jeg kommer alltid til å fortsette å kjøpe produktene deres.
Mus med garantien
Selv om musa mi mx master 3s har 3 års garanti, virket den ikke som den skulle. Etter måneder med kontakt med kundeservice har de ikke klart å løse problemet eller tilby å erstatte musa. Synes det er veldig dårlig service for en så dyr mus. Skuffa!
Smarttelefonholder
Jeg bestilte en smarttelefonholder fra deres nettside, og de sa at den ville ta 2 dager å få den hjem. Jeg snakket med noen på nettet sist fredag som sa at de ville fremskynde bestillingen, men ingenting skjedde. Så fikk jeg en e-post om å spore bestillingen fordi den hadde blitt sendt, men lenken viste seg å være falsk. Jeg er ikke sikker på om jeg har blitt lurt eller om de bare er inkompetente.
Kjøp av produkt
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservice og UPS-leverandøren. Jeg kommer definitivt til å unngå å kjøpe noe direkte fra dem igjen. Det er bedre å gå til en lokal forhandler. Kundeservice hos selskapet virker helt likegyldig og vil ikke gi noen form for hjelp eller råd.<br><br>Pakken min er allerede noen dager forsinket, og nå sier UPS-nettstedet at avsenderen (selskapet) kan endre leveringsdetaljene, men kundeservicefolkene deres virker ikke godt nok opplært til å vite hvordan de skal håndtere det.<br><br>Kundeservicen bare sa "ditt produkt vil være hos deg snart" om og om igjen. Hvis det er alt de har å si, kunne de like gjerne brukt en chatbot i stedet for å beholde de ansatte sine...<br><br>Når produktet forlater lageret deres, ser det ut som om selskapet plutselig slutter å bry seg om hva som skjer med det.
Produkt retourniert, Erstattung fehlt!
Jeg kjøpte dette produktet, men fant det ikke bra nok, så jeg returnerte det. Problemet er at det har gått 3 uker og jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen. Logitech holder fortsatt fast på mine 399 kr og sier at det kan ta tid å behandle refusjonen. Jeg har allerede startet en konfliktløsning med Paypal som betalingstjeneste. Nå sier Logitech at de bare kan refundere pengene hvis saken er lukket på Paypal. Hvis du spør meg, virker det som om de prøver å presse meg. Dette er veldig dårlig og mistenkelig forretningspraksis.
Mus med av/på-bryter
Jeg har hatt en mus fra dere i et par tiår. Nylig kjøpte jeg en med en av/på-bryter. Uansett hvilket batteri jeg setter i den, fortsetter den å tvinge meg til å slå den av og på mange ganger før den fungerer i noen sekunder. Det skifter til av/på-posisjonen. Jeg har aldri satt den til av-posisjonen fra dag én. Jeg lurer på om jeg gjorde en tabbe ved å kjøpe en mus fra dette selskapet? Musen er bare ett år gammel, men den er ubrukelig! Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke virker, for det finnes ingen åpenbar grunn. Hvis en elektronikk-ekspert ønsker å se på den, kan jeg sende den til dere for å vurdere hva som har sviktet.
Kjempe dårlig service
Jeg bestilte en ny mus, men det tok så lang tid før den ble sendt. Jeg ringte kundeservice for å avbryte ordren, men det gikk ikke. Jeg trengte den musen snart, men den bare ventet og ventet. Og jeg får ikke pengene mine tilbake heller!
Tastatur.
Dere må virkelig fikse ting opp ved kundeservicen deres. Det tar så lang tid å få tilbakebetaling på kredittkortet mitt, det er helt frustrerende.
2 keyboards er ødelagt
Hei, så jeg kjøpte to tastaturer og det gikk ikke bra i det hele tatt. Jeg hadde brukt den ene mye, mens den andre hadde jeg knapt rørt. Men begge tastaturene hadde samme feil - noen ganger ble ikke tastetrykkene registrert, andre ganger trykket de på samme tast flere ganger. Så neste gang vil jeg kjøpe en annen type tastatur, for dette gikk virkelig ikke bra.
Min første ordre
Dette var virkelig dårlig kundebehandling! Jeg bestilte to mus, men bare mottok en. De tvilte til og med på meg og sa jeg løy om bestillingen. Det tok over en måned å få en ny mus! Og hodetelefonene mine, Zone 900, er helt forferdelige. De nekter å sende en erstatning, jeg må sende dem de ødelagte først, og det tok 2 måneder å få en ny! Den nye hadde akkurat samme firmware som ikke fungerte. Jeg knuste den og bestilte heller fra en annen butikk!
ny iPhone hevdet å være ny, men kom med 80% batterikapasitet
Jeg bestilte en ny iPhone fra deres nettsted på eBay, og jeg ble skuffet da den kom med bare 80% batterikapasitet. De sa den var helt ny og hadde 100% batteri, så det var ganske skuffende.
Trådløst tastatur
Det trådløse tastaturet jeg kjøpte har vært en skuffelse. Tastene samler støv, ingen lys viser om det er på eller av, og det er vanskelig å se store bokstaver. Tastene er klumpete, batteriene må byttes ofte, og batterikontaktene er dårlig designet. Den mystiske gule knappen har en funksjon som keypad-taster ofte blir savnet. Etikettene på tastene falmer raskt, og nå etter 18 måneder kan de knapt ses. Jeg har brukt dette tastaturet i to år, men det sviktet igjen i dag. Nok er nok! Jeg skriver denne positive anmeldelsen på en gammel Macbook med 12-tommers retina-skjerm og et enda verre tastatur.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilte Combo Touch til iPad
Les mer