Logitech - Total vurdering basert på 18 anmeldelser

22% Ville handlet her igjen

Erfaring videoer


Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-25
Purchased warranty replacement

Kundeservicen jeg fikk var virkelig imponerende! Batteriet i fjernkontrollen min hadde blitt svellet, så jeg tok kontakt for garantiservice. Responsen var rask, og de sa at de i... Les merDør: Witting

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-08
Mus med garantien

Selv om musa mi mx master 3s har 3 års garanti, virket den ikke som den skulle. Etter måneder med kontakt med kundeservice har de ikke klart å løse problemet eller tilby å ersta... Les merDør: willard

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-05
Bestilte Combo Touch til iPad

Jeg er skikkelig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. Jeg bestilte Combo Touch til iPad for flere uker siden, men ordren min har fortsatt ikke blitt behandlet. De t... Les merDør: Marlene

Anmeldelser (18)

  (2)

 (1)

  (10)

  (5)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mus med garantien

    Selv om musa mi mx master 3s har 3 års garanti, virket den ikke som den skulle. Etter måneder med kontakt med kundeservice har de ikke klart å løse problemet eller tilby å erstatte musa. Synes det er veldig dårlig service for en så dyr mus. Skuffa!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Smarttelefonholder

    Jeg bestilte en smarttelefonholder fra deres nettside, og de sa at den ville ta 2 dager å få den hjem. Jeg snakket med noen på nettet sist fredag som sa at de ville fremskynde bestillingen, men ingenting skjedde. Så fikk jeg en e-post om å spore bestillingen fordi den hadde blitt sendt, men lenken viste seg å være falsk. Jeg er ikke sikker på om jeg har blitt lurt eller om de bare er inkompetente.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purchased warranty replacement for a swelled battery in a remote control

    Kundeservicen jeg fikk var virkelig imponerende! Batteriet i fjernkontrollen min hadde blitt svellet, så jeg tok kontakt for garantiservice. Responsen var rask, og de sa at de ikke hadde samme produkt men kunne tilby den nyeste modellen. Den nye fjernkontrollen kom kjapt i posten og fungerer perfekt. Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen deres og vil definitivt handle hos dere igjen. Takk!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av produkt

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservice og UPS-leverandøren. Jeg kommer definitivt til å unngå å kjøpe noe direkte fra dem igjen. Det er bedre å gå til en lokal forhandler. Kundeservice hos selskapet virker helt likegyldig og vil ikke gi noen form for hjelp eller råd.<br><br>Pakken min er allerede noen dager forsinket, og nå sier UPS-nettstedet at avsenderen (selskapet) kan endre leveringsdetaljene, men kundeservicefolkene deres virker ikke godt nok opplært til å vite hvordan de skal håndtere det.<br><br>Kundeservicen bare sa "ditt produkt vil være hos deg snart" om og om igjen. Hvis det er alt de har å si, kunne de like gjerne brukt en chatbot i stedet for å beholde de ansatte sine...<br><br>Når produktet forlater lageret deres, ser det ut som om selskapet plutselig slutter å bry seg om hva som skjer med det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Produkt retourniert, Erstattung fehlt!

    Jeg kjøpte dette produktet, men fant det ikke bra nok, så jeg returnerte det. Problemet er at det har gått 3 uker og jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen. Logitech holder fortsatt fast på mine 399 kr og sier at det kan ta tid å behandle refusjonen. Jeg har allerede startet en konfliktløsning med Paypal som betalingstjeneste. Nå sier Logitech at de bare kan refundere pengene hvis saken er lukket på Paypal. Hvis du spør meg, virker det som om de prøver å presse meg. Dette er veldig dårlig og mistenkelig forretningspraksis.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mus med av/på-bryter

    Jeg har hatt en mus fra dere i et par tiår. Nylig kjøpte jeg en med en av/på-bryter. Uansett hvilket batteri jeg setter i den, fortsetter den å tvinge meg til å slå den av og på mange ganger før den fungerer i noen sekunder. Det skifter til av/på-posisjonen. Jeg har aldri satt den til av-posisjonen fra dag én. Jeg lurer på om jeg gjorde en tabbe ved å kjøpe en mus fra dette selskapet? Musen er bare ett år gammel, men den er ubrukelig! Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke virker, for det finnes ingen åpenbar grunn. Hvis en elektronikk-ekspert ønsker å se på den, kan jeg sende den til dere for å vurdere hva som har sviktet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjempe dårlig service

    Jeg bestilte en ny mus, men det tok så lang tid før den ble sendt. Jeg ringte kundeservice for å avbryte ordren, men det gikk ikke. Jeg trengte den musen snart, men den bare ventet og ventet. Og jeg får ikke pengene mine tilbake heller!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Tastatur.

    Dere må virkelig fikse ting opp ved kundeservicen deres. Det tar så lang tid å få tilbakebetaling på kredittkortet mitt, det er helt frustrerende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    2 keyboards er ødelagt

    Hei, så jeg kjøpte to tastaturer og det gikk ikke bra i det hele tatt. Jeg hadde brukt den ene mye, mens den andre hadde jeg knapt rørt. Men begge tastaturene hadde samme feil - noen ganger ble ikke tastetrykkene registrert, andre ganger trykket de på samme tast flere ganger. Så neste gang vil jeg kjøpe en annen type tastatur, for dette gikk virkelig ikke bra.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min første ordre

    Dette var virkelig dårlig kundebehandling! Jeg bestilte to mus, men bare mottok en. De tvilte til og med på meg og sa jeg løy om bestillingen. Det tok over en måned å få en ny mus! Og hodetelefonene mine, Zone 900, er helt forferdelige. De nekter å sende en erstatning, jeg må sende dem de ødelagte først, og det tok 2 måneder å få en ny! Den nye hadde akkurat samme firmware som ikke fungerte. Jeg knuste den og bestilte heller fra en annen butikk!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    ny iPhone hevdet å være ny, men kom med 80% batterikapasitet

    Jeg bestilte en ny iPhone fra deres nettsted på eBay, og jeg ble skuffet da den kom med bare 80% batterikapasitet. De sa den var helt ny og hadde 100% batteri, så det var ganske skuffende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Trådløst tastatur

    Det trådløse tastaturet jeg kjøpte har vært en skuffelse. Tastene samler støv, ingen lys viser om det er på eller av, og det er vanskelig å se store bokstaver. Tastene er klumpete, batteriene må byttes ofte, og batterikontaktene er dårlig designet. Den mystiske gule knappen har en funksjon som keypad-taster ofte blir savnet. Etikettene på tastene falmer raskt, og nå etter 18 måneder kan de knapt ses. Jeg har brukt dette tastaturet i to år, men det sviktet igjen i dag. Nok er nok! Jeg skriver denne positive anmeldelsen på en gammel Macbook med 12-tommers retina-skjerm og et enda verre tastatur.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeservice opplevelse

    Selv om produktene er av god kvalitet, har jeg dessverre hatt en veldig skuffende opplevelse når det gjelder kundeservice. Det virker som om kundeservice ikke er en prioritet, da det har vært umulig å melde inn tilbakemeldinger eller forslag til forbedringer av produktene. Forsøk på å registrere en "ticket" har bare ledet meg til en generell supportsiden der jeg kan velge enten å ringe eller chatte, og selv på chatten har jeg ikke fått svar en eneste gang. Det er svært frustrerende og skuffende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte Combo Touch til iPad

    Jeg er skikkelig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. Jeg bestilte Combo Touch til iPad for flere uker siden, men ordren min har fortsatt ikke blitt behandlet. De trakk til og med penger fra kortet mitt med en gang. Jeg prøvde å ringe dem, men det virker som om de bare er tilgjengelige for tekniske problemer. Chatfunksjonen deres blir til og med styrt av en robot som ikke gir noen nyttige svar eller veiledning. Jeg er virkelig ikke imponert over profesjonaliteten deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpe gaming headset

    For litt over to år siden gikk garantien ut, så de byttet ut mikrofonen og ledningen på gaming-headsettet mitt. Veldig imponert over kundeservicen deres, og de virkelig står for produktene sine. Jeg vil absolutt anbefale dem, de har et flott utvalg av teknologi. Jeg kommer alltid til å fortsette å kjøpe produktene deres.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Keyboard case for iPad

    Jeg kjøpte et tastaturdeksel til iPad, og det var virkelig av dårlig kvalitet. Etter bare noen måneder begynte det å se veldig misfarget og slitt ut på sidene. Det ser nå skikkelig stygt ut, og jeg kan ikke bare skifte det ut. Jeg vil ikke anbefale dette til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling av et tastatur

    Jeg har ventet på tastaturet mitt i nesten en måned nå, men det har fremdeles ikke kommet. Leveransen ble sagt å være fullført, men jeg har enda ikke mottatt det. Siden jeg er en privatperson, har jeg ikke muligheten til å opprette en sak mot UPS, det er Logitech som må gjøre det. Sånn sett sitter jeg her uten produktet mitt og er ganske frustrert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Steering wheel purchases

    Jeg har faktisk kjøpt flere ratt fra dette selskapet, og jeg er skuffet hver gang. På bare 2 år har jeg hatt 4 ratt som har blitt byttet ut på grunn av garanti. Dessverre har de nye rattene heller ikke vart lenge, knappene slutter alltid å fungere. Det virker som om man bare følger instruksjonene eller sender produktet tilbake, så skjer det samme problemet igjen om en måned eller to. Kvaliteten er virkelig dårlig. Og når de prøver å oppdatere programvaren og enhetene, krasjer alt. Det er bare helt utrolig.