Sonos - Total vurdering basert på 26 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Trådløse høyttalere
Jeg hadde store forhåpninger til produktet, men ble dessverre skuffet. Lydkvaliteten var ikke så bra som jeg hadde ønsket, og det var noen problemer med tilkoblingen. Kundeservicen jeg fikk var derimot veldig profesjonell og hjelpsom. Jeg satte pris på deres innsats for å løse problemene mine. Prisen for produktet var rimelig i forhold til lignende produkter på markedet. Leveringen gikk også fort og effektivt. Alt i alt, oppfylte ikke produktet mine forventninger, men kundeservicen og leveringen var gode.
Kjøp av lydsystem
Jeg har hatt lydsystemet mitt i noen måneder nå, og jeg må si jeg er utrolig fornøyd med både lydkvaliteten og designet. Lyden er så klar og ren, og det å høre på musikk har virkelig vært en fantastisk opplevelse. Det har vært enkelt å bruke ulike musikktjenester og koble til forskjellige enheter. Jeg har ikke hatt noen problemer med tilkoblingen eller opplevd noen avbrudd mens jeg har brukt det.
Sonos Play 5
Sonos Play 5 sluttet å fungere trådløst etter nesten 6 år. Da jeg kontaktet kundesupporten, fikk jeg fantastisk hjelp. Etter litt undersøkelse fant de ut at enheten var defekt. Etter noen dager fikk jeg tilsendt en helt ny enhet kostnadsfritt levert på døren. Jeg er imponert over hvor godt Sonos følger opp og den gode oppfølgingen de gir ved eventuelle problemer. Jeg har flere produkter fra Sonos, og de fungerer bare bra, på samme måte som Apple sine produkter.
Kjøpte Sonos one og Sonos ray
Jeg kjøpte dem fordi de hadde god lydkvalitet og så fine ut. Men appen er elendig! Jeg har hatt problemer med Wi-Fi-tilkoblingen og har brukt mye tid på å prøve å løse det. Jeg har prøvd alt som blir anbefalt, men ingenting fungerer. Jeg vurderer å bytte ruter, men er lei av å prøve så mange ganger. Hvis jeg ikke får det til snart, gir jeg opp og selger høyttalerne. Wi-Fi-tilkoblingen er for komplisert og sårbar. Appen er dårlig og man er helt avhengig av den. Ikke kult.
Sound system med ny oppdatering
Jeg var veldig fornøyd med lydkvaliteten på lydsystemet mitt, men etter den nye appoppdateringen oppsto det store problemer. Oppdateringen nullstilte alle mine innstillinger, som var veldig irriterende og tok mye tid å ordne opp i. Kundeservicen sviktet også, da chatten var nede og ventetiden på telefon var ekstremt lang.
Kjøp av lydanlegg
Jeg er kjempefornøyd med lydanlegget mitt! Det fungerer så bra sammen, og skaper virkelig en fantastisk lydopplevelse hjemme hos meg. Lyden er klar og kraftig, og det er så enkelt å styre alt fra telefonen eller nettbrettet mitt. Kundeservicen er også utrolig bra og hjelpsom. Da systemet krasjet, fikk jeg raskt og effektivt hjelp over telefonen av en vennlig medarbeider. Jeg er virkelig imponert over både produktets ytelse og kundeservice.
Min siste opplevelse
Jeg ble skuffet da jeg fant ut at noen produkter ikke vil oppdatere programvaren sin, noe som gjør dem ubrukelige etter noen år. Dette er dårlig for miljøet og får kundene til å kjøpe nye produkter tidligere enn nødvendig. Jeg håper på bedre kvalitet og støtte fra selskapet.
Nytt produkt
Kundene har virkelig måttet streve med den katastrofale nye appen etter at selskapet bestemte seg for å lansere et nytt produkt. Det er så mye trøbbel med disse hodetelefonene som ingen egentlig kommer til å kjøpe. Ingen tanke på kundene i det hele tatt. Latensen bare fortsetter, og volumknappene er helt ustabile med forsinkelser. Det tar en evighet på 12 sekunder bare å bytte til en annen sang på en ny pandora-kanal. Og hvis du mister WiFi-signalet på telefonen, tar det en evighet for appen å koble til igjen.
Problemer med tilkoblingskvaliteten
Jeg har hatt problemer med tilkoblingskvaliteten etter at jeg oppdaterte appen. Det virker som om systemet mister forbindelsen ganske ofte, som har gjort det vanskelig for meg å bruke det som vanlig. Jeg håper virkelig at disse problemene kan løses snart.
Min investering i et lydsystem
Jeg er så skuffa over lydsystemet mitt etter oppdateringa. Jeg brukte masse penger for å kjøpe det for to år siden, og nå virker det ikke i det hele tatt! Kundeservicen deres er like dårlig som høyttalerne. Jeg vil virkelig ikke anbefale dette selskapet til noen.
Kjøp av trådløse høyttalere
Selv om høyttalerne har god lydkvalitet, har jeg opplevd litt frustrasjon med den lite intuitive appen. Det virker som den har en vilje på egen hånd, og gjør ting selv om jeg ikke er enig. Det er skuffende når man betaler for noe og forventer en god brukeropplevelse. Jeg synes det er synd at folkene bak appen ikke har klart å levere helt optimalt.
Oppdatering av system
Jeg har vært en fast kunde i lang tid og jeg har hatt omtrent 15 forskjellige enheter i mange år. Men jeg må si at den siste oppdateringen - den var bare helt forferdelig. Ikke bare var den irriterende og uhøflig, den var heller dårlig utført og virket uprofesjonell. Nå begynner jeg å lete desperat etter andre alternativer, for jeg føler at pengene mine har gått tapt. Hvis noen der ute har samme problem, så vil jeg anbefale å nedgradere som en midlertidig løsning. Det kan være kronglete, men det kan hjelpe litt på smertene.
Min erfaring med Sonos Play 5
Jeg kjøpte en Sonos Play 5 for å få bedre lyd hjemme, men å sette den opp var en skikkelig utfordring. Det tok lang tid å få den koblet til nettverket, og selv etterpå var det stadig problemer med forbindelsen. Jeg fikk feilmeldinger og måtte til slutt bruke en nettverkskabel for å få det til å funke. På hyttetur sist helg klarte jeg ikke engang å spille musikk fra Sonos Play 5, noe som var skikkelig irriterende. Til tross for at jeg kan litt om teknologi og datamaskiner, synes jeg installeringen var altfor vanskelig og tidkrevende.
Høyttalerne og appen deres
Høyttalerne er greie, men appen er helt forferdelig. Den er så treig, full av bugs og vanskelig å bruke. Angret med en gang jeg åpnet den etter å ha kjøpt den. Vil virkelig ikke anbefale det.
Musik system
Den eneste greia en musikkapp bør gjøre, er å lage spillelister. Men det Sonos-produktet kan ikke gjøre det lenger. Altså, Sonos er det verste jeg noensinne har prøvd. Jeg angrer på hver eneste krone jeg har brukt på det. Håper virkelig de går konkurs.
Kjøp av Sonos-høyttaler til hytta
Jeg kjøpte en Sonos-høyttaler til hytta så jeg kunne ha fin lyd når jeg er der. Nettverket mitt støtter strømming til TV og andre enheter. Dessverre fikk jeg ikke koblet høyttaleren til nettverket mitt, så jeg ringte kundeservice for hjelp. Etter en prat på 15 minutter fikk jeg beskjed om at høyttaleren ikke kunne kobles til routeren min, og spurte om en link med mer info. Etter en time hadde jeg fortsatt ikke fått linken. Jeg ringte igjen og ble lovet at den skulle bli sendt, men etter fem timer hadde jeg fortsatt ikke mottatt den.
SONOS-høyttaler
Jeg har vært en trofast kunde av høyttalerne deres i lang tid, men den siste oppdateringen har virkelig skuffet meg. Etter oppdateringen har høyttalerne mine slitt med tilkoblingsproblemer, og lydkvaliteten har blitt mye dårligere. Jeg hadde forventet bedre fra et selskap med så god reputasjon.
Min kjøp på Sonos
Den nye appen er en total katastrofe. Den er bare rotete og helt umulig å bruke. Servicen er like dårlig, du må vente i opptil 1 time for å få hjelp. Online chat'en er sjelden bemannet. Og å installere appen når du bytter nettverk? Bare glem det, altfor komplisert. Du kan til og med bare tilordne ett nettverk, så hvis du har en LAN-bro med et eget nettverksnavn, kan du bare glemme å tilordne høyttalerne det sterke Wi-Fi signalet i forskjellige rom i huset. Aldri mer Sonos for meg!
Høyttalere, lydoppsett
Jeg må si at jeg er ganske skuffet over min erfaring med (dette selskapet). Det virker som om de ikke bryr seg om kundenes behov, spesielt når det gjelder tvungne oppdateringer. Jeg synes det er veldig viktig at kundene får valget om de vil oppdatere enhetene sine eller ikke. Hvorfor ikke ha en "Beta-versjon" som kundene kan teste før den endelige utgivelsen?
Kjøp av trådløs høyttaler
Produktet og selskapet er helt ubrukelig. Etter at enheten og appen ble oppdatert, ble alt bare rot. Alle musikkfilene mine på PCen ble slettet i appen. Jeg slet allerede med oppsettet før dette skjedde. Jeg måtte få Eset til å fikse alt eksternt, og Ziggo måtte levere en spesiell ruter for å løse de gjentatte problemene. Nå fungerer ingenting igjen. Jeg er helt ferdig med Sonos. Ikke la deg lure. Det er for godt til å være sant.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av lydprodukter med dårli
Det er viktig å investere i gode lydprodukter for å få god lydkvalitet. Dessverre har jeg hatt en skuffende opplevelse med Sonos. Flere av høyttalerne mine har begynt å vise fei... Les merDør: Grady