Sonos Anmeldelser

: 26
50% Ville handlet her igjen

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-22
Trådløse høyttalere
Jeg hadde store forhåpninger til produktet, men ble dessverre skuffet. Lydkvaliteten var ikke så ...Les mer
Kristopher Collier

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-26
Min siste opplevelse
Jeg ble skuffet da jeg fant ut at noen produkter ikke vil oppdatere programvaren sin, noe som gjø...Les mer
Nikolaus

Mest stemmer anmeldelse

  2024-05-03
Sonos Play 5
Sonos Play 5 sluttet å fungere trådløst etter nesten 6 år. Da jeg kontaktet kundesupporten, fikk ...Les mer
Liliana

Anmeldelser (26)

  (4)

 (7)

  (13)

  (2)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Trådløse høyttalere

    Jeg hadde store forhåpninger til produktet, men ble dessverre skuffet. Lydkvaliteten var ikke så bra som jeg hadde ønsket, og det var noen problemer med tilkoblingen. Kundeservicen jeg fikk var derimot veldig profesjonell og hjelpsom. Jeg satte pris på deres innsats for å løse problemene mine. Prisen for produktet var rimelig i forhold til lignende produkter på markedet. Leveringen gikk også fort og effektivt. Alt i alt, oppfylte ikke produktet mine forventninger, men kundeservicen og leveringen var gode.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mitt problemfritt kjøp

    Min erfaring med dette høyttalersystemet har vært veldig bra. Etter at jeg oppgraderte til den nyeste versjonen, har alt gått helt problemfritt. Systemet gjenkjenner enhetene mine, Spotify fungerer feilfritt, stemmestyring er enkelt og volumkontrollen fungerer perfekt. Etter å ha investert såpass mye penger i dette systemet, er det fantastisk å se at det lever opp til forventningene. Jeg har ikke hatt noen problemer eller feil, og er utrolig fornøyd med lydkvaliteten og brukervennligheten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sonos Play 5

    Sonos Play 5 sluttet å fungere trådløst etter nesten 6 år. Da jeg kontaktet kundesupporten, fikk jeg fantastisk hjelp. Etter litt undersøkelse fant de ut at enheten var defekt. Etter noen dager fikk jeg tilsendt en helt ny enhet kostnadsfritt levert på døren. Jeg er imponert over hvor godt Sonos følger opp og den gode oppfølgingen de gir ved eventuelle problemer. Jeg har flere produkter fra Sonos, og de fungerer bare bra, på samme måte som Apple sine produkter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av lydanlegg

    Jeg er kjempefornøyd med lydanlegget mitt! Det fungerer så bra sammen, og skaper virkelig en fantastisk lydopplevelse hjemme hos meg. Lyden er klar og kraftig, og det er så enkelt å styre alt fra telefonen eller nettbrettet mitt. Kundeservicen er også utrolig bra og hjelpsom. Da systemet krasjet, fikk jeg raskt og effektivt hjelp over telefonen av en vennlig medarbeider. Jeg er virkelig imponert over både produktets ytelse og kundeservice.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av lydsystem

    Jeg har hatt lydsystemet mitt i noen måneder nå, og jeg må si jeg er utrolig fornøyd med både lydkvaliteten og designet. Lyden er så klar og ren, og det å høre på musikk har virkelig vært en fantastisk opplevelse. Det har vært enkelt å bruke ulike musikktjenester og koble til forskjellige enheter. Jeg har ikke hatt noen problemer med tilkoblingen eller opplevd noen avbrudd mens jeg har brukt det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte Sonos one og Sonos ray

    Jeg kjøpte dem fordi de hadde god lydkvalitet og så fine ut. Men appen er elendig! Jeg har hatt problemer med Wi-Fi-tilkoblingen og har brukt mye tid på å prøve å løse det. Jeg har prøvd alt som blir anbefalt, men ingenting fungerer. Jeg vurderer å bytte ruter, men er lei av å prøve så mange ganger. Hvis jeg ikke får det til snart, gir jeg opp og selger høyttalerne. Wi-Fi-tilkoblingen er for komplisert og sårbar. Appen er dårlig og man er helt avhengig av den. Ikke kult.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av trådløse høyttalere

    Selv om høyttalerne har god lydkvalitet, har jeg opplevd litt frustrasjon med den lite intuitive appen. Det virker som den har en vilje på egen hånd, og gjør ting selv om jeg ikke er enig. Det er skuffende når man betaler for noe og forventer en god brukeropplevelse. Jeg synes det er synd at folkene bak appen ikke har klart å levere helt optimalt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    SONOS-høyttaler

    Jeg har vært en trofast kunde av høyttalerne deres i lang tid, men den siste oppdateringen har virkelig skuffet meg. Etter oppdateringen har høyttalerne mine slitt med tilkoblingsproblemer, og lydkvaliteten har blitt mye dårligere. Jeg hadde forventet bedre fra et selskap med så god reputasjon.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problemer med appen

    Ringte kundeservice for å få hjelp med appen som stadig krasjer, men personen i andre enden var frekk og virket helt uinteressert i å hjelpe meg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sound system med ny oppdatering

    Jeg var veldig fornøyd med lydkvaliteten på lydsystemet mitt, men etter den nye appoppdateringen oppsto det store problemer. Oppdateringen nullstilte alle mine innstillinger, som var veldig irriterende og tok mye tid å ordne opp i. Kundeservicen sviktet også, da chatten var nede og ventetiden på telefon var ekstremt lang.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min siste opplevelse

    Jeg ble skuffet da jeg fant ut at noen produkter ikke vil oppdatere programvaren sin, noe som gjør dem ubrukelige etter noen år. Dette er dårlig for miljøet og får kundene til å kjøpe nye produkter tidligere enn nødvendig. Jeg håper på bedre kvalitet og støtte fra selskapet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt produkt

    Kundene har virkelig måttet streve med den katastrofale nye appen etter at selskapet bestemte seg for å lansere et nytt produkt. Det er så mye trøbbel med disse hodetelefonene som ingen egentlig kommer til å kjøpe. Ingen tanke på kundene i det hele tatt. Latensen bare fortsetter, og volumknappene er helt ustabile med forsinkelser. Det tar en evighet på 12 sekunder bare å bytte til en annen sang på en ny pandora-kanal. Og hvis du mister WiFi-signalet på telefonen, tar det en evighet for appen å koble til igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Problemer med tilkoblingskvaliteten

    Jeg har hatt problemer med tilkoblingskvaliteten etter at jeg oppdaterte appen. Det virker som om systemet mister forbindelsen ganske ofte, som har gjort det vanskelig for meg å bruke det som vanlig. Jeg håper virkelig at disse problemene kan løses snart.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min investering i et lydsystem

    Jeg er så skuffa over lydsystemet mitt etter oppdateringa. Jeg brukte masse penger for å kjøpe det for to år siden, og nå virker det ikke i det hele tatt! Kundeservicen deres er like dårlig som høyttalerne. Jeg vil virkelig ikke anbefale dette selskapet til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppdatering av system

    Jeg har vært en fast kunde i lang tid og jeg har hatt omtrent 15 forskjellige enheter i mange år. Men jeg må si at den siste oppdateringen - den var bare helt forferdelig. Ikke bare var den irriterende og uhøflig, den var heller dårlig utført og virket uprofesjonell. Nå begynner jeg å lete desperat etter andre alternativer, for jeg føler at pengene mine har gått tapt. Hvis noen der ute har samme problem, så vil jeg anbefale å nedgradere som en midlertidig løsning. Det kan være kronglete, men det kan hjelpe litt på smertene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med Sonos Play 5

    Jeg kjøpte en Sonos Play 5 for å få bedre lyd hjemme, men å sette den opp var en skikkelig utfordring. Det tok lang tid å få den koblet til nettverket, og selv etterpå var det stadig problemer med forbindelsen. Jeg fikk feilmeldinger og måtte til slutt bruke en nettverkskabel for å få det til å funke. På hyttetur sist helg klarte jeg ikke engang å spille musikk fra Sonos Play 5, noe som var skikkelig irriterende. Til tross for at jeg kan litt om teknologi og datamaskiner, synes jeg installeringen var altfor vanskelig og tidkrevende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Høyttalerne og appen deres

    Høyttalerne er greie, men appen er helt forferdelig. Den er så treig, full av bugs og vanskelig å bruke. Angret med en gang jeg åpnet den etter å ha kjøpt den. Vil virkelig ikke anbefale det.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Musik system

    Den eneste greia en musikkapp bør gjøre, er å lage spillelister. Men det Sonos-produktet kan ikke gjøre det lenger. Altså, Sonos er det verste jeg noensinne har prøvd. Jeg angrer på hver eneste krone jeg har brukt på det. Håper virkelig de går konkurs.


Andre så også på