Alle kundeanmeldelser fra Madaline

  • Review om: F-Secure

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Misfornøyd kunde

    Jeg ble veldig skuffet over servicen jeg fikk fra dette firmaet. Det var så vanskelig å få kontakt med kundeservice, det virket som om de prøvde å unngå å svare. Produktet jeg kjøpte var av dårlig kvalitet og svarte ikke til forventningene mine i det hele tatt. Jeg kommer absolutt ikke til å handle der igjen.


  • Review om: Milrab

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av vintersko på Black Friday

    Jeg fikk tak i et par vintersko på Black Friday, og jeg må si at opplevelsen var helt fantastisk. Bestillingen gikk kjapt og enkelt, og varene kom allerede etter 2 dager. Alt var helt riktig, og jeg er kjempefornøyd med produktet. Kundeservicen var veldig hyggelig og profesjonell, og jeg følte meg virkelig godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Prisene var også veldig rimelige med tanke på kvaliteten. Totalt sett var det en veldig positiv opplevelse å handle hos dere, og jeg kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden.


  • Review om: Babyshop

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av regntøy til barn

    Jeg kjøpte regntøy til barnet mitt, men det ble ødelagt etter bare 4 dagers bruk. Da jeg kontaktet kundeservice for å reklamere, fikk jeg beskjed om at skaden var vanlig slitasje og ikke dekket av garantien. Jeg synes det er urettferdig at regntøyet ikke kunne vare lenger enn 4 dager, og at de forsøkte å legge skylden på meg for skaden. Jeg kommer ikke til å handle hos dem igjen, og vil anbefale andre å være forsiktige med kjøpene sine hos dem.


  • Review om: I-Say

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feil kredittkode mottatt

    Jeg fikk en feil kredittkode fra I-Say for et gavekort. Jeg byttet poengene mine for en Amazon-kupong på 10 euro, men jeg fikk bare 2 euro kreditt! Har ikke hørt noe tilbake fra selskapet på mine klager via e-post og chat på sosiale medier. Etter å ha klaget flere ganger, mottok jeg endelig en e-post med en ny kredittkode for Amazon på 10 euro. La inn koden på Amazon-kontoen min, og endelig fikk jeg riktig beløp. Men det var virkelig mye mas og kjas for å få det til!