I-Say - Total vurdering basert på 9 anmeldelser

56% Ville handlet her igjen




Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-24
Enkel inntjening
Jeg har brukt I-Say i 2 og et halvt år nå. Jeg tjener enkelt rundt 600 kr i Amazon-gavekort hvert...Les mer
grover

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-02-12
Omtale av et programvareselska
Programvareselskapet utenfor USA har dårlig kundeservice, gammeldags programvare og er generelt v...Les mer
sherwood

Mest stemmer anmeldelse

  2024-01-06
Noenlunde grei ølkroner
Jeg har brukt en del penger på denne tjenesten, den fungerer ikke helt perfekt men har noen små f...Les mer
Elna Goyette

Anmeldelser (9)

  (1)

 (4)

  (3)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enkel inntjening

    Jeg har brukt I-Say i 2 og et halvt år nå. Jeg tjener enkelt rundt 600 kr i Amazon-gavekort hvert år. Med det kan jeg kjøpe alt vi trenger. Hvis du ikke liker Amazon, kan du velge andre gavekort eller et forhåndsbetalt MasterCard. Jeg har prøvd ulike undersøkelsessider, men synes I-Say betaler best.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring hos I-Say

    Jeg synes i-Say er helt grei for online undersøkelser, men det har vært mange ganger da jeg får en epost som ber meg ta en undersøkelse, men når jeg klikker på lenken, så er det ikke noen undersøkelser tilgjengelig. Jeg føler at dette har skjedd flere ganger enn det motsatte, nemlig å kunne fullføre undersøkelsen. Dette er ikke et problem med andre plattformer som YouGov.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mine poeng ble ikke belønnet

    Det er faktisk ganske frustrerende når du tar undersøkelser på appen din og ikke får poengene dine. Det har skjedd med meg flere ganger nå, og det er virkelig irriterende! Jeg vil anbefale alle å ta skjermbilder av undersøkelsen før de starter, bare for å være på den sikre siden. Da har du bevis hvis du trenger å kontakte kundeservice for å få hjelp. Jeg synes det er en dårlig svakhet i systemet deres som definitivt trenger å bli fikset.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Omtale av et programvareselskap

    Programvareselskapet utenfor USA har dårlig kundeservice, gammeldags programvare og er generelt vanskelig å samarbeide med. De som jobber der er uhøflige og vanskelige å samarbeide med, og produktene deres er fulle av feil og problemer. Det har vært veldig dårlig å samarbeide med dem, så jeg har valgt å bytte til en annen programvare som har vært mye bedre for meg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min konto var deaktivert

    Åh, det var så frustrerende! Jeg prøvde å løse inn poengene mine, men det kom alltid en feilmelding. Jeg sendte dem til og med en e-post, men de sa at de ikke stolte på svarene mine i undersøkelsene.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Noenlunde grei ølkroner

    Jeg har brukt en del penger på denne tjenesten, den fungerer ikke helt perfekt men har noen små feil her og der (spesielt med e-postene, du må klikke på lenkene raskt ellers vil noen andre svare på undersøkelsen for deg og lenken din vil slutte å virke), men ellers så fungerer den greit nok. Kanskje litt tidkrevende når det er mange undersøkelser tilgjengelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med det selskapet. Plutselig deaktiverte de kontoen min uten å si ifra eller gi noen god grunn. Når jeg prøvde å innløse poengene mine, fikk jeg bare feilmeldinger hele veien. Jeg har svart på spørreundersøkelser for dem i sånn cirka 15 år, og dette er hvordan de behandler kundene sine. Jeg svarer også på spørreundersøkelser for et annet selskap som jeg synes er mye bedre på alle måter.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feil kredittkode mottatt

    Jeg fikk en feil kredittkode fra I-Say for et gavekort. Jeg byttet poengene mine for en Amazon-kupong på 10 euro, men jeg fikk bare 2 euro kreditt! Har ikke hørt noe tilbake fra selskapet på mine klager via e-post og chat på sosiale medier. Etter å ha klaget flere ganger, mottok jeg endelig en e-post med en ny kredittkode for Amazon på 10 euro. La inn koden på Amazon-kontoen min, og endelig fikk jeg riktig beløp. Men det var virkelig mye mas og kjas for å få det til!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Gode undersøkelserettersom

    Jeg er veldig fornøyd med denne undersøkelsessiden! Jeg får mange undersøkelser som jeg enten blir varslet om via e-post eller gjennom mobilappen. Betalingen for undersøkelsene er bra, vanligvis mellom 25 og 150 cent, selv om belønningen ikke alltid samsvarer med tiden brukt på undersøkelsen. Man kan ta ut belønninger så snart man har 2€, og det er også mulig å få utbetalt belønninger i form av forhåndsbetalte kort. Belønningene mottar jeg automatisk per e-post innen en kvart.