Alle kundeanmeldelser fra Lang
Review om: HiFi Klubben
Min nyeste kjøpsopplevelse
Dette var en skikkelig bra butikk med masse kult elektronisk utstyr! De ansatte var veldig hyggelige og hjalp meg å finne akkurat det jeg trengte. Jeg følte meg skikkelig smart og kul da jeg dro derfra med produktet mitt. Jeg vil absolutt anbefale alle å ta turen innom hvis de trenger noe kult elektronisk utstyr!
Review om: Fruugo
Holder for oksygenkolbe til rullestol
Dette produktet passet perfekt til det jeg trengte for å kunne ta med oksygenkolben min på ryggen mens jeg sitter i rullestol. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten og det virket veldig solid. Leveringen gikk også kjapt og uten problemer.
Review om: Hotwire
Kansellerte hotellbestilling
Jeg måtte kansellere en hotellbestilling som ikke kunne refunderes i USA fordi jeg måtte avlyse turen min på grunn av en nødsituasjon i familien. Alex, kundeservicemedarbeideren, var veldig vennlig og samarbeidsvillig. Jeg hadde ikke forventet mye hjelp, men det var virkelig betydningsfullt å få forståelse og støtte i en vanskelig situasjon.
Review om: Linea
Gardinkjøp, lang leveringstid
Jeg er litt usikker på om jeg er fornøyd ennå. Fikk en e-post fra Trustpilot før jeg fikk bekreftelse på bestillingen min, så det var litt rart. Gleder meg til å få varene, jeg bestilte to gardiner som skal ta tre uker å komme. Skal gi en oppdatering når de endelig er her!
Review om: Cotosen
Kjøpte sommerkjoler
Sommerkjolene var så fine, men en av dem krympet etter jeg vasket den. Kundeservice nektet å gi meg en ny en.
Review om: Marks & Spencer
Amazon Fire Stick
Jeg bestilte en Amazon Fire Stick, og dessverre glemte jeg å endre adressen min i appen. Derfor havnet den ikke på min nye adresse. Etter å ha fulgt leveringen oppdaget jeg at den hadde blitt forsøkt levert til min gamle adresse. Jeg prøvde å kontakte kundeservice og brukte også live chat, men fikk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg. Det verste var at selv sporingsfunksjonen på e-posten deres ikke fungerte! Det var ingen forståelse, unnskyldning eller til og med forslag til hva som kunne gjøres for å hjelpe meg... Jeg er virkelig skuffet. Jeg handler mye fra andre nettsteder, og M&S burde virkelig se på hvordan de behandler kundene og gi bedre støtte.
Review om: unoliving
Bestilling av møbler
Bestilte noen møbler fra unoliving og fikk bare 1/2 kolli først. Har ennå ikke fått den andre delen av bestillingen eller informasjon om når den vil komme. Det er irriterende å bare få halvparten av varen når man bestiller noe, spesielt når det ikke er gitt noe tidspunkt for når resten vil bli levert. Opplevelsen min har vært ganske skuffende så langt.