Linea - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Flott service
Det var utrolig fint å få pakken levert rett hjem på døren av postmannen, og han til og med ringte på for å overlevere den. Dette er virkelig noe å sette pris på, spesielt nå når god kundeservice virker å være sjeldent. Veldig bra!
Kort leveringstid, fint produkt
Jeg var skikkelig glad for at leveringen gikk så fort og at produktet var av god kvalitet. Greiene kom nesten med en gang etter jeg bestilte, og det var akkurat som jeg hadde håpet på. Jeg kommer helt sikkert til å handle her igjen.
Bestilling av produkt
Jeg bestilte noe for en stund siden, men har dessverre ikke fått det enda. Jeg fikk ikke vite om forsinkelsen før jeg tok kontakt selv. Det er ganske irriterende å ikke bli informert om slike ting, spesielt når det er noe viktig som skal leveres. Håper på bedre kommunikasjon og service neste gang.
Komplicerat kjøp
Bestilte to par gardiner, men den ene var utsolgt og en duk var ødelagt. Var litt trøbbel med selve handelen, men fikk god hjelp av kundeservice.
Gardiner
Jeg er utrolig fornøyd med gardinene jeg kjøpte! De var akkurat som beskrevet på nettsiden. Leveringen gikk raskt og smidig, og betalingsalternativene var fleksible og praktiske. Jeg satte spesielt pris på muligheten til å betale med Vipps eller vente med betalingen til etter at jeg hadde fått varene. Nettsiden var veldig brukervennlig og fint designet, noe som virkelig forbedret hele kjøpsopplevelsen. Jeg vil absolutt anbefale dette - flott kvalitet og god kundeservice!
Gardinkapper
Jeg satte pris på at leveringen gikk fort, men jeg ble dessverre skuffet over gardinkappene jeg kjøpte. De virket ikke så bra, og jeg synes de var litt billige. For prisen jeg betalte, forventet jeg bedre kvalitet.
Gardin
Jeg er kjempe fornøyd med gardinen jeg kjøpte! Den er så koselig og passer så bra på rommet mitt. Skulle ønske den var litt lengre, men alt i alt er jeg veldig fornøyd med kvaliteten. Det er også så praktisk at den kan vaskes, og jeg er glad for at det ikke er snorer som blir knytt. Leveringstiden tok litt lenger enn forventet, men det var virkelig verdt ventetiden.
Fin vare, feil farge på duk
Jeg kjøpte en ny duk som jeg synes var fin, men den ble sendt i feil farge. Jeg klagde og fikk rask respons fra kundeservice. De var hjelpsomme og sendte meg en ny duk. En god opplevelse!
Bestilling av vare
Varene var fine, men frakten var litt merkelig. De kom i to separate leveranser - jeg måtte hente en del i butikken og en del i postkassen. Det var litt merkelig, det hadde vært enklere hvis alt kom i samme pakke. Da kunne jeg ha hentet alt på én gang enten i butikken eller i postkassen.
Ventet lenge på pakken
Jeg har ventet i over én måned på pakken jeg bestilte, og jeg synes det er helt uakseptabelt at det har tatt så lang tid. Jeg hadde forventet en raskere levering og bedre oppfølging fra selskapet. Har kontaktet kundeservice flere ganger, men har ikke fått noen forklaring eller løsning på problemet. Dette har virkelig ført til mye frustrasjon og skuffelse hos meg som kunde.
Gardinkjøp, lang leveringstid
Jeg er litt usikker på om jeg er fornøyd ennå. Fikk en e-post fra Trustpilot før jeg fikk bekreftelse på bestillingen min, så det var litt rart. Gleder meg til å få varene, jeg bestilte to gardiner som skal ta tre uker å komme. Skal gi en oppdatering når de endelig er her!
To puter med ulik kvalitet
Jeg kjøpte to puter, og da jeg åpnet dem var jeg skuffet over at den ene puten hadde mye mindre fyll enn den andre. Det virket som en tydelig kvalitetsfeil som ikke burde ha skjedd. Men det var bra at det var enkelt å returnere den under en problemfri prosess. Jeg var glad for at det gikk greit å få byttet puten. Selv om jeg var skuffet over den dårlige kvalitetskontrollen, satte jeg pris på at returprosessen var så effektiv.
Katalog
Jeg bestilte en katalog til min mor, men dessverre fikk hun den aldri. Etter å ha spurt om den, så fortalte de oss at de ikke pleier å sende ut to kataloger. Min mor ble skuffet fordi hun aldri mottok katalogen, og det virket som om det ikke var noe ønske om å sende en ny fra dem. Det hadde vært bedre med tydeligere kommunikasjon for å unngå misforståelser og skuffelser blant kundene.
Duk til påske
Jeg bestilte en duk til påske i god tid før høytiden, men den har dessverre enda ikke kommet. Etter å ha sendt mail, fikk jeg beskjed om at den skulle sendes, men den har fortsatt ikke kommet. Selv om de endret leveringsdato, tror jeg ikke jeg vil få duken i tide til påske. Synes virkelig at det tar altfor lang tid og at selskapet ikke tar bestillingen min seriøst.
Rask levering, mindre enn forventet produkt
Jeg bestilte noe, og det kom superfort! Men da jeg åpnet pakken, så fant jeg ut at det var mindre enn forventet. Så jeg bestemte meg for å returnere det, og fikk pengene tilbake på kontoen min veldig fort. Alt i alt, veldig fornøyd!👍🏻😊
Delivery of goods
Jeg har nylig kjøpt noen varer som skulle leveres, men dessverre har jeg enda ikke mottatt dem. Jeg må innrømme at jeg er skuffet over denne forsinkelsen i å motta min bestilling. Det er viktig for kunder å få sine kjøp til rett tid, da vi er avhengige av disse produktene av ulike årsaker. I mitt tilfelle har forsinkelsen i levering ført til ulemper og frustrasjon. Jeg håper at tiltak vil bli gjort for å sikre rettidig levering av varer i fremtiden, da dette er avgjørende for kundetilfredshet.
Mest stemmer anmeldelse
Rask levering, mindre enn forv
Jeg bestilte noe, og det kom superfort! Men da jeg åpnet pakken, så fant jeg ut at det var mindre enn forventet. Så jeg bestemte meg for å returnere det, og fikk pengene tilbake... Les merDør: agustina