Alle kundeanmeldelser fra Kirlin
Review om: Coolshop
Min bestilling av Hasbro Transformers
Jeg bestilte Hasbro Transformers for over et halvt år siden, og jeg venter fortsatt på produktet. Det virker som om butikken har problemer med å skaffe nyere produkter, noe som er veldig skuffende. Kundeservicen har heller ikke vært til hjelp, og ingenting har blitt gjort for å løse problemet. Tidligere har jeg hatt gode erfaringer med butikken, men nå virker alt å være snudd på hodet.
Review om: CarpetVista
Kjøp av teppe
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med kjøpet mitt av et teppe! Dette var andre gangen jeg bestilte et teppe fra dere, og jeg ble igjen imponert over hvor lett det var å navigere på nettsiden deres. Veiledningen var veldig tydelig og enkel å forstå, så det var enkelt å finne det perfekte teppet for mitt hjem. Leveringen gikk også veldig fort, og jeg ble kjempefornøyd med kvaliteten på teppet jeg mottok.
Review om: Forest Essentials
Skuffet over ingrediensene
Jeg kjøpte noen produkter som skulle være 100% naturlige, men da jeg sjekket ingrediensene, ble jeg skuffet over hva jeg fant. Jeg prøvde å returnere produktet på grunn av en ingrediens jeg ikke likte, men det var vanskelig å få tilbake pengene mine. Den måten produktene blir markedsført på gjennom media og i den fine butikken, kan gi et uriktig bilde av hva de egentlig inneholder.
Review om: AWeber
Trist opplevelse med e-post Autoresponder
Jeg hadde nylig en skuffende opplevelse med e-post Autoresponder, og jeg føler behov for å dele mine bekymringer. Selv om selskapet har en god rykte, levde ikke opp til mine forventninger. Et av de største problemene var brukergrensesnittet. Det var vanskelig å finne fram og ikke særlig intuitivt. Prosessen med å lage og administrere autoresponderserier var altfor komplisert, med mange trinn og bratt læringskurve. Den manglende brukervennligheten hindret meg i å være produktiv og gjorde hele opplevelsen frustrerende. I tillegg opplevde jeg at automatiseringsfunksjonene til Autoresponder var begrenset og mangel på fleksibilitet. Tilpasningsmulighetene var også begrenset, noe som gjorde det vanskelig å tilpasse autoresponderseriene etter spesifikke behov. Dette mangelen på fleksibilitet begrenset evnen min til å lage personlige og engasjerende automatiserte e-postkampanjer. Videre hadde jeg problemer med leveringen av e-postene. Uansett hvor god praksis og kvaliteten på innholdet mitt, endte mange av e-postene i mottakernes søppelpost eller ble ikke levert i det hele tatt. Dette påvirket effektiviteten av e-postkampanjene mine og svekket tilliten og engasjementet med abonnentene mine betydelig. Kundestøtten var heller ikke særlig hjelpsom. Da jeg kontaktet dem for hjelp med problemene mine, var responstiden lang og støtteagentene var ikke spesielt effektive med å løse utfordringene mine. Den dårlige kundestøtten var et stort irritasjonsmoment og bidro til misnøyen min med tjenesten. Alt i alt er jeg skuffet over opplevelsen min med selskapets e-post Autoresponder. Det vanskelige grensesnittet, begrensede automatiseringsmulighetene, leveringsproblemene og dårlige kundestøtten hindret meg i å oppnå ønskede resultater med e-postmarkedsføringen min. Jeg vil råde andre til å vurdere nøye alternative alternativer før de velger selskapet for Autoresponder-behovene sine.
Review om: Mailbird
Lifetime subscription payment
Jeg kjøpte et livslangt abonnement for mange år siden, som inkluderte Mailbird-applikasjonen for en enhet. Nylig møtte jeg på problemer med PC-en min og måtte tilbakestille systemet. Jeg kontaktet selskapet for å undersøke om det var mulig å overføre applikasjonen til en ny enhet, da jeg ble informert om at jeg kunne bruke den på opptil tre enheter. Dessverre møter jeg nå utfordringer med å reinstallere Mailbird-applikasjonen, og kundestøtteteamet gir ingen hjelp. Til tross for min tidligere betaling for et livslangt abonnement, foreslår selskapet nå at jeg kjøper en ny versjon av applikasjonen. Denne mangelen på støtte og manglende oppfølging av vår opprinnelige avtale er skuffende, spesielt som en lojal kunde som gjorde et livslangt kjøp.
Review om: Buckle
Klær av god kvalitet
Klærne er super fine og moderne, men jeg synes det hadde vært bedre om kvaliteten var litt mer holdbar. Jeg har allerede fått hull i to av jeansene mine, og det er bare gått seks måneder siden jeg kjøpte dem. Jeg har fremdeles jeans fra da jeg gikk på videregående for 10 år siden, så det er vel litt det jeg tenker på når jeg vurderer kvaliteten. Uansett, jeg liker virkelig stilene deres.
Review om: Lappeliten
Lettstelte klær
De er så enkle å stryke på og holder seg virkelig bra. Passer supert for sykehjem der klærne vaskes med høy temperatur. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt!
Review om: Netthandelen
Rask levering
Jeg hadde en kjempegod opplevelse med denne nettsiden. Bestillingen min ble håndtert raskt og effektivt, og varene kom allerede etter to dager. Jeg ble imponert over den raske leveringstiden og den flotte kundeservicen jeg fikk.
Review om: GamersGate
Ordren min har blitt valgt for manuell gjennomgang
Jeg har bestilt fra dem flere ganger. De var de første nøkkelselgerne som startet alt. Nå domineres markedet av andre nettsteder. Jeg lurer på hvorfor det er sånn. Kanskje det skyldes den typen dårlige ting de driver med. Nettstedet deres har sjelden noe bra. Grensesnittet deres er verre enn på alle andre nettsteder. Dette nettstedet fortjener å mislykkes.