Mailbird - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Mailbird for noen år siden
For noen år siden kjøpte jeg Mailbird, men så dro jeg og nylig kom tilbake. Jeg digger hvordan e-postsystemet er satt opp og synes det er mye lettere å bruke enn andre alternativer der ute. Her om dagen hadde jeg et problem med at e-postene mine tok lang tid å sende. Kundestøtten var helt fantastisk og fant raskt ut av hva som var problemet i systemet mitt. De gikk grundig til verks. Jeg vil absolutt anbefale dette produktet til andre.
Abonnement med Mailbird
Jeg har nylig startet et abonnement hos et selskap for e-postbehandling og jeg er virkelig imponert. Programvaren er utrolig brukervennlig. Jeg slet litt i starten, så jeg tok kontakt med kundeservice og fikk hjelp av en av representantene der. Han var veldig hjelpsom og vennlig, og gjorde alt han kunne for å løse problemene mine. Jeg ble positivt overrasket over hvor raskt og effektivt de løste alt. Jeg vil anbefale dette selskapet til alle som ønsker å ha bedre kontroll over e-posten sin.
Livstidslisenser er en løgn
Jeg kjøpte en livstidslisens, men i dag fikk jeg beskjed om at den ikke lenger er gyldig fordi jeg bare hadde versjon 3 installert. Mange selskaper gjør dette nå, og det er virkelig dårlig service når kundene har investert i en livstidslisens som viser seg å ikke være ekte. Versjon 3 er ikke verdt den ekstra kostnaden, derfor har jeg bestemt meg for å slutte å bruke programvaren.
Problem-solving customer service
Jeg hadde et problem med tjenesten, så jeg bestemte meg for å skrive til kundeservice for assistanse. Jeg ble virkelig positivt overrasket da jeg nesten øyeblikkelig mottok et svar fra en av representantene deres som faktisk kunne hjelpe meg med problemet mitt. Shubham Patel var veldig hjelpsom og fikk alt i orden for meg på kort tid. Jeg ble skikkelig imponert over responsen og er takknemlig for at problemet mitt ble løst. Dette viser virkelig hvor stor forskjell god kundeservice kan gjøre.
Lifetime subscription payment
Jeg kjøpte et livslangt abonnement for mange år siden, som inkluderte Mailbird-applikasjonen for en enhet. Nylig møtte jeg på problemer med PC-en min og måtte tilbakestille systemet. Jeg kontaktet selskapet for å undersøke om det var mulig å overføre applikasjonen til en ny enhet, da jeg ble informert om at jeg kunne bruke den på opptil tre enheter. Dessverre møter jeg nå utfordringer med å reinstallere Mailbird-applikasjonen, og kundestøtteteamet gir ingen hjelp. Til tross for min tidligere betaling for et livslangt abonnement, foreslår selskapet nå at jeg kjøper en ny versjon av applikasjonen. Denne mangelen på støtte og manglende oppfølging av vår opprinnelige avtale er skuffende, spesielt som en lojal kunde som gjorde et livslangt kjøp.
E-postprogrammet mitt
Jeg har prøvd mange e-postprogrammer for Windows før jeg fant dette fantastiske e-postprogrammet. Det er så bra og billig. Det er så enkelt å bruke og kan være både avslappet og profesjonelt samtidig. Supportteamet er også veldig bra, de svarer raskt og fikser alle problemene raskt og nøyaktig. Jeg kan virkelig anbefale dette e-postprogrammet. Det er så bra!
Oppgradering til Mailbird 3.0
Etter å ha brukt livstidslisensen i over 7 år nå, var jeg litt usikker da en oppgradering dukket opp med et betalingsalternativ. Etter å ha spurt om det, virket svaret veldig ærlig og oppriktig om innsatsen for å forbedre produktopplevelsen. Jeg valgte å betale, og er veldig fornøyd med den nye brukeropplevelsen. Fortsett sånn, gutta.
Min erfaring med selskapet
Jeg vil virkelig anbefale dette selskapet til de som trenger pålitelig teknisk støtte. Da jeg møtte på et teknisk problem, svarte selskapet raskt og sørget for å følge opp til problemet var løst. Jeg setter pris på den gode kundeservicen deres, og vil definitivt fortsette å bruke tjenestene deres i fremtiden.
Opplevelsen min på nettstedet
Jeg hadde et problem, men fyren jeg snakket med på kundeservice, fikset det super raskt og effektivt. Jeg er så imponert over hvor fort de svarte og hvor profesjonelle de var.
Problem-solving Email Assistance
Problemet ble løst takket være en fantastisk service.
Min siste kundeopplevelse
Etter den siste oppdateringen kunne jeg plutselig ikke se innholdet i e-postene mine lenger. Men kundesupporten var veldig rask med å svare, og de ga meg en løsning som fungerte med en gang. Jeg synes Mailbird er veldig brukervennlig, og kundeservicen deres er fantastisk!
Fantastisk erstatning for Incredimail
Jeg pleide å bruke Incredimail og jeg elsket virkelig den plattformen. Dessverre ble den nedlagt i mars 2020, så da måtte jeg finne noe annet lignende. Det var da jeg kom over Mailbird. Det har virkelig vært en fantastisk erstatning. Jeg har hatt noen små problemer, men heldigvis ble de raskt løst av Mailbird-supporten. Jeg har heldigvis ikke behøvd å tilbakestille Mailbird ennå, men hvis det noen gang blir nødvendig eller hvis jeg trenger hjelp med det, er jeg helt sikker på at Mailbird vil være der for å hjelpe meg.
Lifetime license issue
Jeg ble skuffet av de endrede funksjonene.
Livstidssubskripsjon
Jeg ble skuffet over selskapets pålitelighet etter at min livstidssubskripsjon løp ut etter bare noen få år. Det føltes villedende og uprofesjonelt, og jeg kunne ikke stole på selskapet lenger. Jeg setter pris på ærlighet og pålitelighet når det gjelder abonnementstjenester.
Fantastisk e-postklient for Windows
Den er så lett og grei å bruke, og man kan tilpasse den akkurat som man vil med så mange nyttige apper. Og hvis man trenger hjelp, så er teknisk støtte helt supert!
Ny PC, e-postklient funker ikke
Jeg brukte en annen e-postklient, men da jeg kjøpte en ny PC etter fem år, så fungerte ikke den nye versjonen av e-postklienten for sending, selv om jeg klarte å overføre all dataen. Jeg testet tre andre klienter, men bare en fungerte. Den var superenkel å bruke og fungerte med en gang for å sende e-post. Den var rask, tilpasningsdyktig, hadde ekstra funksjoner og ingen problemer. Derfor er jeg veldig fornøyd med å ha funnet en flott e-postklient som jeg vil fortsette å bruke.
Lifetime lisens
Jeg har hatt en fantastisk opplevelse med denne e-postklienten! Jeg har en livstidslisens for to og tre, og jeg synes det er helt vanlig at livstid betyr at du beholder tilgangen, ikke at du får tilgang til helt nye versjoner. Hver gang jeg har hatt et teknisk problem har de vært raske med å hjelpe meg. Og alle de nye funksjonene gjør det så givende å bruke den sammenlignet med alle de andre programmene jeg bruker. Jeg bruker den både til personlige formål og i min egen bedrift, og jeg vil anbefale den til mine kolleger også.
Email client for personal and business use
Jeg har brukt e-postklienten både til personlige og forretningsformål, og jeg må si at den har overgått mine forventninger. Produktivitetsnivåene har økt betydelig takket være de ulike tilleggene som er tilgjengelige, og som har hjulpet med å effektivisere arbeidsflyten min. I tillegg har supportteamet vært helt fantastisk og effektivt når det gjelder å håndtere eventuelle problemer eller spørsmål jeg måtte ha hatt. Som betalende bruker har jeg funnet Mailbird å være et pålitelig og essensielt verktøy, og jeg vil sterkt anbefale det til andre. Selv når jeg sto overfor et problem som selv ikke Microsoft-support kunne løse, kom Mailbird til unnsetning og håndterte det med utmerkelse.
E-postklient
Jeg har prøvd flere apper, men e-postklienten er den beste. Den gjør alt den skal uten problemer med å skrive ut e-poster, åpne lenker, krasje eller noe sånt. Jeg fikk imidlertid problemer med å installere versjon 3.0 på Windows PC-en min. Jeg sendte en e-post til kundestøtteteamet deres for hjelp, og fikk raskt flere forslag. Ingen av forslagene fungerte, så jeg bestemte meg for å starte datamaskinen på nytt, og da gikk oppdateringen greit. Kundestøtteteamet deres var veldig raske, hjelpsomme og oppmerksomme.
Mest stemmer anmeldelse
Ny PC, e-postklient funker ikk
Jeg brukte en annen e-postklient, men da jeg kjøpte en ny PC etter fem år, så fungerte ikke den nye versjonen av e-postklienten for sending, selv om jeg klarte å overføre all da... Les merDør: L. Wehner