Alle kundeanmeldelser fra Hoppe
Review om: Casetify
Kult cover
Det tok veldig lang tid før jeg fikk det, fordi dekslet jeg bestilte var tydeligvis fortsatt i produksjon. Men da jeg endelig fikk det, var det kjempebra!
Review om: Kvalitetstid
Leveringstid
Jeg bestilte en vare og trodde det ville ta lang tid å få den, men jeg ble positivt overrasket da varen kom mye tidligere enn forventet. Jeg er veldig fornøyd med leveringen og kundeservicen.
Review om: Hedvig
Min första bostadsförsäkring
Jeg hadde en veldig god opplevelse med å kjøpe en boligforsikring fra dette forsikringsselskapet. Appen deres var enkel å bruke og ga tydelig informasjon om ulike forsikringstyper og priser. I tillegg ble jeg imponert over den profesjonelle, raske og hyggelige servicen jeg fikk fra selskapets kundeservice da jeg hadde spørsmål om forsikringen min.
Review om: Living DNA
Tilbakelevering av varer
Det har vært utfordrende og frustrerende å returnere varer. Jeg har fulgt returprosedyren deres nøyaktig med kvitteringer og vektbevis, men de hevder fortsatt at esken jeg sendte var tom. Å komme i kontakt med dem har vært nesten umulig bortsett fra via WhatsApp, og selv da insisterer de på at jeg fremlegger tilbakeleveringskvitteringene gang på gang. Jeg har prøvd tre ganger uten hell, og hvis jeg ikke svarer på meldinger raskt nok, avslutter de saken.
Review om: SmashInn
Racketkjøp
Bestilte en racket til julegave, men så endte jeg opp med å betale 500 kroner ekstra i frakt, og selve leveringen ble også hele 9 dager forsinket. Uakseptabelt!
Review om: Agoda
Min hotellbestilling på Koh Samui
Jeg tenkte å skifte hotell på Koh Samui i Thailand, og fant det beste tilbudet på nettet. Da jeg fant det perfekte stedet på nettstedet, gikk bestillingen, betalingen, og innsjekkingen helt smertefritt. Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen, og kommer definitivt til å bruke tjenesten igjen i fremtiden.
Review om: House of Fraser
Bestilling av vare
Jeg ble veldig skuffet da pakken min ble sendt til feil adresse av budet. Å rette opp feilen deres tar lang tid og er frustrerende. Det som egentlig skulle vært en enkel bestilling har nå blitt en stor administrativ jobb. Hvor mange ganger må jeg sende dere ordrenummeret og adressen min på e-post? Ser ut til at jeg må gjøre det hver gang vi kommuniserer, selv om informasjonen allerede er inkludert.