Alle kundeanmeldelser fra Hirthe
Review om: Desigual
Lost order
Jeg bestilte en vare fra selskapet og ventet tålmodig i 8 dager før jeg bestemte meg for å kontakte dem. Etter å ha sendt flere e-poster og ikke fått noe svar, opplevde jeg enorm frustrasjon. Da jeg endelig klarte å snakke med dem over telefonen, ble jeg satt på vent i lang tid og til slutt klippet av. Ingen kunne gi meg en konkret løsning på problemet mitt, og jeg ble nektet tilbakebetaling selv etter å ha bedt om det flere ganger. Kundeservicen deres var helt forferdelig, og jeg følte at pengene mine faktisk ble stjålet av dem. Jeg har sendt dem alle detaljene om bestillingen min og min erfaring flere ganger, men de har ikke svart eller refundert pengene mine. Dette er ikke akseptabelt, og jeg forventer en umiddelbar tilbakebetaling.
Review om: Vova
Varierende kvalitet, rask levering
Jeg har handlet fra dette nettstedet flere ganger, og jeg har lagt merke til at produktkvaliteten varierer. Noen ganger har jeg vært veldig fornøyd med kjøpene mine, mens andre ganger har jeg blitt skuffet over kvaliteten. Jeg synes det er viktig at selskapet jobber med å sikre jevn kvalitet på alle produktene sine. Leveringstiden har vært imponerende rask hver gang jeg har bestilt. Dette har gjort at jeg fortsetter å handle her til tross for utfordringene med kvalitet.
Review om: Podimo
Feilretting av en misforståelse
Jeg må bare si at jeg støtte på en feil under selve kjøpet, men kundeservicen ordnet opp på en rask og effektiv måte. Til tross for at jeg først trodde feilen var deres skyld, fikk jeg en høflig og vennlig veiledning gjennom hele situasjonen. Jeg lurer på om jeg ville vært like hjelpsom selv! Det var virkelig en lærerik opplevelse, og jeg er takknemlig for den gode kundeservicen jeg fikk.
Review om: Podimo
Abonnementsproblem
Jeg har nettopp fornyet abonnementet mitt for et år, men så i mai plutselig kunne jeg ikke lenger få tilgang til Podimo. Jeg har prøvd å komme i kontakt med kundeservice flere ganger, men har bare fått automatiske svar. Jeg synes det er veldig skuffende og det viser virkelig dårlig service.
Review om: Revolut
Kundeservice problem
Jeg har hatt et skikkelig dårlig opplevelse med kundeservice. Plutselig ble kontoen min sperret og nå får jeg ikke tilgang til pengene mine, som jeg virkelig trenger for å betale regninger og kjøpe ting til meg selv og barnet mitt. Jeg fikk ikke noen varsler eller råd på forhånd om dette, bare beskjed om å vente. Selv om jeg sendte mer informasjon via e-post som de ba om, sa en av agentene at de hadde alt de trengte og skulle kontakte meg med en oppdatering. Dette har virkelig satt oss i en vanskelig situasjon, og vil negativt påvirke kredittscoren vår og vår generelle velferd.
Review om: Blue Tomato
Treg levering
Nei, seriøst liksom? Hvordan kan dere be om tilbakemelding på hvor bra butikken er når jeg fortsatt ikke har fått pakken jeg bestilte for over en uke siden. Ikke akkurat en god start hos dere.