Blue Tomato - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min bestilling
Jeg hadde en liten feil med bestillingen min, men takk til den fantastiske kundeservicen, ble dette fort løst. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen og kommer definitivt til å handle her igjen i fremtiden.
God timing
Jeg handlet noen ting fra nettbutikken, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk. Varene kom til rett tid, og alt var perfekt. De ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme, noe som gjorde shoppingopplevelsen enda bedre.
Jeans og hettegenser
Jeg har aldri vært helt trygg på å kjøpe klær online, men denne gangen bestemte jeg meg for å prøve det. Jeg bestilte en jean og en hettegenser fra denne nettsiden, og jeg må si at jeg ble positivt overrasket. Jeg lurte på størrelsen, så jeg kontaktet kundeservice og de ga meg gode råd. Bestillingen var enkel, og jeg fikk pakken raskt og uten ekstra kostnader. Klærne passet perfekt, og jeg er veldig fornøyd med både klærne og hele kjøpeopplevelsen. Jeg vil definitivt handle her igjen.
Snowboardjakke og bukse
Produktene jeg kjøpte på Blue Tomato var kjempebra, akkurat som jeg håpet. Bestillingen min ble håndtert kjapt, og jeg fikk til og med med en returlapp, så det var enkelt å returnere varene hvis det skulle være behov. Alt i alt var det en super opplevelse å handle på Blue Tomato.
Snowboardjakke og -bukse
Har du noensinne prøvd å bruke et gavekort på en ny bestilling, bare for å finne ut at det ikke fungerer? Vel, det var akkurat det som skjedde med meg her om dagen. Jeg kjøpte en snowboardjakke og bukse, men da de ikke passet, ville jeg returnere dem og få tilbake pengene med gavekortet mitt. Dessverre ble ikke gavekortbeløpet tilbakeført til betalingsmetoden min, noe som er ganske vanlig. Når jeg forsøkte å bruke gavekortkoden på nytt, ble den avvist som ugyldig. Selv etter å ha kontaktet kundeservice for hjelp, fikk jeg ingen tydelig veiledning om hvordan jeg kunne bruke gavekortet mitt. Det virker som om butikken prøver å gjøre det vanskelig for kundene å få pengene sine tilbake. Det er skuffende, og jeg har ikke planer om å handle der igjen.
Kjøpte snowboardstøvler fra forrige sesong
Etter et år måtte jeg levere tilbake snowboardstøvlene mine fordi sålen på hælen løsnet på grunn av en produksjonsfeil. Jeg ble skuffet over kvaliteten, men heldigvis fikk jeg tilbake pengene mine, selv om jeg måtte betale for frakten. Jeg hadde forventet bedre holdbarhet på et produkt som kostet såpass mye.
Produktutvalg alpin/snowboard utstyr
Blue Tomato har virkelig et imponerende utvalg av alpin- og snowboardutstyr til gode priser. Jeg har handlet der flere ganger, og hver gang har jeg blitt imponert over kvaliteten på produktene. Som en ivrig snowboarder, er det herlig å ha en pålitelig nettbutikk jeg kan stole på for å få alt jeg trenger. Leveransen har alltid vært rask, noe som virkelig gjør hele opplevelsen enda bedre. Jeg kan med sikkerhet si at Blue Tomato er min favoritt-nettbutikk når det kommer til alpin- og snowboardutstyr.
Bestilte en T-skjorte som var fylt med hår, veldig ille lukt og mange feil.
Jeg bestilte en t-skjorte som var full av hår, enten fra dyr eller mennesker, og t-skjorten hadde også mange feil. Etter at jeg sendte dem en e-post, sa de at de kunne tilby en refusjon på 10 %, noe jeg synes var litt lite, men jeg aksepterte det likevel. Ikke lenge etter gikk produktet på salg og ble 20 % billigere, noe jeg synes er veldig urettferdig og uheldig. Jeg vil ikke anbefale å handle der igjen, føler at jeg ble lurt veldig dårlig, i tillegg til at produktene de selger er dyrere enn om du kjøper dem direkte fra deres nettside. Kort sagt, jeg endte opp med å kjøpe en altfor dyr og defekt t-skjorte som plager meg når jeg tenker på at andre kan kjøpe den feilfritt og mye billigere.
Bestillinger i riktig størrelse
Å bestille gikk kjempefint! Jeg kunne følge med på hvor pakken min var hele veien. En vare var ikke på lager da jeg bestilte, men de sendte den separat og uten kostnad senere. Jeg var greit med å vente, men det var en hyggelig overraskelse. Returprosessen gikk veldig smidig, fikk melding om at varene var mottatt på lageret samme dag, og pengene ble refundert neste dag. Jeg besøkte også butikken deres i Innsbruck, og personalet var hjelpsomt og raskt. Anbefales virkelig!
Mine innkjøp var et surf Brett og en våtdrakt.
Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg kjøpte hos deg, men opplevde noen problemer med frakten. Først ble jeg fortalt at pakken var sendt til nærmeste postkontor, men den endte opp på den andre siden av byen. Når jeg endelig fikk hentekode og dro for å hente pakken, var den adressert til Blue Tomato i stedet for meg. Kundeservice var vanskelig å få tak i, men etter å ha sendt en e-post fikk jeg rask respons fra deg. Til slutt fikk jeg hentet varene i en fysisk butikk, der betjeningen var veldig hjelpsom.
To par klær fra Empyre
Vi bestilte to sett klær fra Empyre, og fikk en e-postbekreftelse om at kjøpet var gjennomført. Men vi hørte aldri noe mer om når klærne ville bli sendt eller om kjøpet var fullført. Det er viktig for oss å vite hva som skjer med bestillingen vår, og selskapet burde sørge for bedre kommunikasjon med kundene.
Hogging sokker
Jeg bestilte noen sokker for hogging fra den norske nettsiden min. Men dessverre fant jeg ut senere at selv om nettsiden virket norsk, ble varene sendt fra utlandet, og tollkostnadene ble høye. Det var uheldig fordi jeg vanligvis ikke forventer å betale toll når jeg handler fra norske sider. Jeg skulle ha dobbeltsjekket før jeg bestilte, men det er en viktig lærdom for neste gang.
Clothing and accessories
Jeg har nylig kjøpt klær og accessories fra denne butikken, men dessverre har jeg ventet i nesten 14 dager på bestillingen min. Dette er ganske skuffende, spesielt siden nettsiden sier at det bare skal ta 5 arbeidsdager for levering. Jeg skjønner at det kan være forsinkelser av og til, men å vente nesten tre ganger lenger enn forventet er uakseptabelt. Jeg håper at butikken kan forbedre leveringsprosessen sin for å sikre at kundene får bestillingene sine i rett tid.
Authentiske bilder, god produktbeskrivelse, topp service ved nettbestilling, rask og pålitelig - som alltid!
Jeg ble positivt overrasket over kjøpene mine hos dem. Produktene var akkurat som beskrevet på nettstedet, og bildene var autentiske, så jeg visste nøyaktig hva jeg bestilte. Kundeservicen var også veldig bra når jeg hadde noen spørsmål under bestillingsprosessen. Leveransen var rask og pålitelig, akkurat som de lovet. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min hos dem.
Alpin hjelm og briller
Jeg bestilte en alpin hjelm og briller som passet helt perfekt til beskrivelsen og bildet på nettsiden. De holdt meg oppdatert om pakkestatusen og ga meg informasjon gjennom hele leveringsprosessen.
Stort utvalg og gode tilbud på tidligere sesonger
Jeg bestilte ting på nettet og fant mange forskjellige produkter, og til og med noen supre tilbud på ting fra tidligere sesonger. Pakken min kom akkurat når den skulle, og i en fin, miljøvennlig emballasje.
Snowboardjakke og bukser
Jeg var skikkelig glad for prisene på Blue Tomato. Det var der jeg fant en kul snowboardjakke og bukse til en god pris. Bestillingen gikk fint, og jeg fikk en e-postbekreftelse med en gang. Men, leveringstiden skuffet meg skikkelig. Jeg måtte vente over en uke før jeg endelig fikk varene mine, og det syntes jeg var alt for lenge.
Min bestilling var tollfri og til gode priser
Jeg var super happy for at jeg slapp å betale toll og prisene var veldig bra. Det tok cirka en uke fra jeg bestilte til jeg fikk varene mine. Alt var i perfekt stand og akkurat som det ble beskrevet på nettstedet.
Treg levering
Nei, seriøst liksom? Hvordan kan dere be om tilbakemelding på hvor bra butikken er når jeg fortsatt ikke har fått pakken jeg bestilte for over en uke siden. Ikke akkurat en god start hos dere.
Mest stemmer anmeldelse
Treg levering
Nei, seriøst liksom? Hvordan kan dere be om tilbakemelding på hvor bra butikken er når jeg fortsatt ikke har fått pakken jeg bestilte for over en uke siden. Ikke akkurat en god ... Les merDør: Hirthe