Alle kundeanmeldelser fra Eichmann
Review om: Alamy
Uoversiktelig nettside
Jeg prøvde å sjekke ut bilder, men siden var så rotete og dårlig oversatt. Ingen av bildene mine ble akseptert, selv om de var av høy kvalitet og hadde allerede blitt solgt på andre bildetjenester. Til slutt bestemte jeg meg for å slette kontoen min og gi opp!
Review om: Air Serbia
tapte bagasje i 2022. Fremdeles ingen kompensasjon
Vi har fremdeles ikke mottatt noen kompensasjon.
Review om: Shop4kids
Barneklær, rask levering
Jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte på denne nettbutikken for barneklær. De har et stort utvalg med mange gode merker å velge mellom. Leveringen gikk veldig fort, og jeg fikk varene bare noen dager etter jeg bestilte. Det var veldig enkelt å handle her, alt gikk smertefritt. Eneste jeg kunne ønske meg annerledes er mer informasjon om hvor mange av hvert plagg som er tilgjengelig, siden noen ble fort utsolgt. Men alt i alt var det en veldig positiv opplevelse.
Review om: Celis
Bestilte varer
Bestilte noen varer for en stund siden, men har dessverre fortsatt ikke mottatt dem. Etter å ha sendt en e-post til selskapet, fant vi ut at det var en feil med leveransen. Varene må returneres og sendes på nytt. Synes det er skuffende at de ikke informerte meg om dette tidligere. Dårlig service og dårlig kommunikasjon fra deres side.
Review om: Animoto
Video maker app
Åh, Animoto er virkelig fantastisk! Det er så lett å lage videoer med fine overganger og musikk, og det er nesten ingen vanskeligheter. Kundestøtten er veldig rask på å svare og virkelig nyttig. De følger opp og gir deg hjelp med design eller hvis det skulle oppstå feil.
Review om: MyHeritage
Min betalte version
Jeg ble trukket over 3000 kroner fra kontoen min fordi jeg glemte at jeg hadde en betalt versjon og hadde byttet kort siden jeg registrerte meg. Da jeg prøvde å kansellere abonnementet og be om refusjon, sa kundeservice at det ikke var mulig, selv om det bare hadde gått 5 dager siden jeg betalte for årsabonnementet. De tilbød meg enten en rabatt på årets abonnement og 700 kroner tilbake, eller å få neste år gratis. Jeg synes det var urettferdig å miste så mye penger på grunn av inaktivitet på kontoen min, og mener at selskapet burde ha sjekket om jeg fortsatt ønsket å betale.
Review om: Surfdome
Bestilling av klær
Min opplevelse med nettsiden var virkelig bra, men dessverre er den nå under ny ledelse etter konkurs. Jeg synes det er trist at de ikke lenger tilbyr de samme gode produktene som før. Uansett vil jeg takke Surfdome for alle de fine årene jeg har handlet der.