Air Serbia - Total vurdering basert på 17 anmeldelser

18% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-09
Billetter CPH til SKG t/r i au

Jeg bestilte billetter for sommerferien vår i mars. Fikk beskjed om endringer på utreisen 7 dager etter bestillingen. Måtte ha lang e-postkorrespondanse med call-senteret. Les merDør: Jeromy Ernser

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-12
12 timer forsinket

Flyet mitt var hele 12 timer forsinket, og jeg måtte til slutt booke et hotell på grunn av dette. Jeg ba Air Serbia om å refundere meg for hotellet, men de nektet fordi jeg ikke... Les merDør: Wunsch

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-27
Bestilte flybillett

Jeg bestilte en flybillett gjennom selskapet, og det var mange forsinkelser. Den siste gangen satt vi fast på rullebanen. De sa været var årsaken til forsinkelsene, men det var ... Les merDør: Kim Schowalter

Anmeldelser (17)

  (1)

 (2)

  (8)

  (6)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    12 timer forsinket

    Flyet mitt var hele 12 timer forsinket, og jeg måtte til slutt booke et hotell på grunn av dette. Jeg ba Air Serbia om å refundere meg for hotellet, men de nektet fordi jeg ikke hadde billettnummeret tilgjengelig. Selv om jeg ga dem bestillingsnummeret mitt og flynummeret, klarte de likevel ikke å finne meg på passasjerlisten. Den lange ventetiden var virkelig uutholdelig, og det gjorde hele økonomireisen enda verre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Billetter CPH til SKG t/r i august 2024

    Jeg bestilte billetter for sommerferien vår i mars. Fikk beskjed om endringer på utreisen 7 dager etter bestillingen. Måtte ha lang e-postkorrespondanse med call-senteret.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Paris - Istanbul transit flight

    Jeg fløy med dere den 12. mai for å ha en transit fra Cdg-Beograd-Istanbul. Etter å ha lest hva andre reisende skrev, bestemte jeg meg for å ikke sjekke inn bagasjen min. Men jeg tok likevel med en tom koffert bare for å teste det ut. Kofferten ble transittert på en god måte og kom trygt fram, uten noen skader.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jeg kan bare si at det var en helt forferdelig opplevelse!

    Dette var virkelig en forferdelig opplevelse! Det viser bare hvordan misforståelser kan ødelegge hele flyturen. Jeg hadde bestilt en tur-retur billett, men på grunn av personlige forhold kunne jeg ikke ta den første delen av reisen, så jeg kjøpte en enveisbillett for dagen etter. Men da ble tydeligvis også returflyet mitt kansellert.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte flybilletter

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med å bestille flybilletter. Etter en skikkelig frustrerende prosess med bestillingen, så gikk de glipp av det med leveringen. Penger ble trukket fra kortet mitt, men ingen billetter ble sendt tilbake. Til slutt endte jeg opp med nye billetter som plutselig dukket opp, og prisen hadde økt dramatisk fra det jeg hadde forventet. Jeg var kjempesint og skikkelig misfornøyd med hele greia. Jeg har reist en del og møtt mange rare og utfordrende flyselskap, men denne gangen var definitivt verst. Nå er jeg usikker på om jeg vil dra tilbake til samme destinasjon. Jeg får heller se etter et annet selskap neste gang.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purchased air tickets for a trip to Albania

    Gjentatte problemer med å miste tilknytningsflyvninger, manglende informasjon, kaos på flyplassen, mistet bagasje og dårlig kundeservice. Å kontakte flyselskapet via e-post eller telefon var nytteløst. Kommer aldri til å fly med dem igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av flybillett

    Jeg bestilte en flyreise for meg selv og en venn tidlig i februar, og innen 2 uker ble begge mine opprinnelige reisedatoer avlyst. Jeg ba om refusjon umiddelbart etter den andre endringen. Det er nesten en måned siden nå. De behandlet refusjonen en uke senere, men da jeg ba om en referansekode, ble jeg ignorert i flere dager og henvendelsen min ble "videreformidlet" til den autoriserte avdelingen. Det var for 8 dager siden, og jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dem. Jeg vet ikke om det faktisk er noen som jobber i den "autoriserte avdelingen" eller om de løy om å ha utstedt refusjonen. Å bli ignorert er den verste kundeservicen man kan oppleve. Sosiale medier-teamet deres er en spøk og gir ingen hjelp, bare automatiske meldinger og ignorering av klager.

    Jeg ville aldri vurdert å bestille en flyreise med et selskap som ikke bryr seg om kundene sine, og jeg vil definitivt ikke anbefale det til andre heller. Unngå AirSerbia for enhver pris, og spar deg selv for penger, tid og frustrasjon! Min avreisedato er om 10 dager, og jeg har ennå ikke mottatt noen respons fra dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    tapte bagasje i 2022. Fremdeles ingen kompensasjon

    Vi har fremdeles ikke mottatt noen kompensasjon.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt flyreise

    Jeg tok en flytur den 26.01.2024, og da jeg ankom, manglet bagasjen min. Etter å ha blitt fortalt at den ville bli levert så snart som mulig, tok det en hel uke før den endelig dukket opp. Det verste var at en av koffertene mine var ødelagt, så den kunne ikke brukes igjen. Jeg har forsøkt å kontakte kundeservice for å finne en løsning, men det virker som om de bare ignorerer meg. Jeg har sendt inn klager både i januar og februar, men har aldri fått svar. Når jeg prøvde å maile dem, tok det to måneder før jeg fikk svar, og da ble jeg bare bedt om å fylle ut klageskjemaet på nytt. Det virker som om de bare prøver å skyve problemet til side inntil jeg gir opp.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flyreise med Air Serbia

    Jeg må si at min erfaring med dette selskapet har vært ganske skuffende. På en nylig flytur fra Paris med en mellomlanding i Beograd, ble jeg og mine barn (3 år og en baby på 6 måneder) sammen med vennene mine og deres små barn etterlatt på gulvet på flyplassen i Beograd fordi vi ikke rakk neste fly. Vi fikk ikke tilbud om et hotellrom eller et sted å vente, og alt vi fikk til frokost var svinekjøtt-sandwicher, selv om vi er vegetarianere. Løftet om en bedre opplevelse i loungen om morgenen ble heller ikke oppfylt. Jeg føler meg virkelig dårlig behandlet og vurderer å se nærmere på mine juridiske rettigheter i forhold til denne situasjonen. Jeg har til og med tatt opp videoer av hele hendelsen som jeg vurderer å dele på sosiale medier for å advare andre om å unngå dette selskapet for enhver pris.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av flybillett

    Opplevelsen min med selskapet har vært veldig skuffende. Flyet mitt ble plutselig kansellert, og jeg ble satt på et annet fly to dager senere uten noen hjelp. Kundeservicen var ikke til stor hjelp og virket ikke interessert i å løse situasjonen. Ikke nok med det, flyene var også forsinket uten noen forklaring, så jeg gikk glipp av flyet mitt til Milano på grunn av dette.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av flybillett

    Jeg bestilte en flybillett som de endret uten å spørre meg først. En to timers flytur ble plutselig endret til å vare seks timer. Boardingen startet sent fordi piloten deres var forsinket. De ga ikke en gang en unnskyldning for det hele.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mange flyvninger de siste 5 årene

    Jeg har hatt mange flyvninger de siste 5 årene. De holdt ruten mellom London Heathrow og Beograd åpen under pandemien for viktige forretningsreiser. Flyene er ofte fulle, så det kan være forsinkelser, men de kansellerer ikke, og det er bra! Personalet og kundeservicen er typisk østeuropeisk, men ikke dårlig. Belgrade air lounge er veldig bra. Jeg har benyttet meg av dette flyselskapet på mange andre europeiske ruter, og alt har vært stort sett bra. Jeg fortsetter å bestille med dem. Belønningsprogrammet deres er imidlertid helt ødelagt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min reservasjon av flybillett

    Dessverre har jeg hatt en veldig frustrerende opplevelse med å reservere en flybillett. Nettsiden hadde problemer og belastet kredittkortet mitt uten å utstede billetten. Etter å ha ringt kundestøtte fortalte de meg at jeg måtte vente til midnatt for at pengene skulle frigjøres, og at jeg måtte bestille på nytt. Til slutt ble jeg bedt om å ringe tilbake om 2 timer. Da jeg gjorde det, virket det som om den første personen bare prøvde å bli kvitt meg. Den andre personen foreslo at jeg skulle bestille den samme billetten over telefonen. Jeg gikk med på det, men vedkommende la på midt i bestillingsprosessen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av flybillett

    Dette var andre gangen flyet mitt ble forsinket uten noen form for forklaring, denne gangen i over 2 timer. Som et resultat, gikk jeg glipp av forbindelsesflyet mitt og måtte tilbringe natten i Belgrad. Ingen informasjon, ingen forklaring, ingen unnskyldning. Hvis du har en avtale å holde, bør du virkelig unngå dette selskapet for enhver pris!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte flybillett

    Jeg bestilte en flybillett gjennom selskapet, og det var mange forsinkelser. Den siste gangen satt vi fast på rullebanen. De sa været var årsaken til forsinkelsene, men det var faktisk bare +20 grader og solfylt! Det er helt latterlig. Jeg ble totalt forsinket i en dag og en halv, det kostet meg mye tid og penger. Nå nekter de å refundere noe, så jeg må ta rettslige skritt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av første flytur

    Jeg kjøpte min første flyreise, men det var en endring som påvirket turen min, men det sto ingen tydelig informasjon i e-posten! Hva slags endring var det? Og til hvilken dag / tid?? Og det var ingen måte å kontakte dem på.... Selv "Klagene" -siden fungerer ikke. Så flaut!