MyHeritage - Total vurdering basert på 26 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (26)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Abonnement på fem år til spesiell pris
Jeg måtte be om at saken min ble tatt til et høyere nivå, men til slutt ringte Igor meg tilbake neste dag. Han var veldig hjelpsom og hyggelig, og tilbød meg en spesiell pris for et femårssabonnement som jeg sa ja til. Igor viste tålmodighet og vennlighet mens han hjalp meg med transaksjonen.
Abo på tilbud med mye informasjon og dokumenter om familien min og rask DNA-test
Det var helt fantastisk å melde meg på det tilbudet jeg fikk. Jeg kunne rett og slett ikke finne noe negativt med tjenesten. Det var virkelig verdt pengene å få tilgang til all den informasjonen om familien min og å kunne se alle dokumentene. Det var en flott opplevelse å se foreldrene mine ta DNA-testen og få resultatene så raskt tilbake. Sammenlignet med min egen test for flere år siden, som tok uker, var dette en stor forbedring i både fart og effektivitet. Jeg er veldig fornøyd med tjenesten og de resultatene jeg har fått.
Ancestry DNA kit
Det er så spennende å finne ut av min familiebakgrunn og hvor mine forfedre kommer fra! Jeg tok en enkel test, og etter litt venting fikk jeg endelig svar. Dette har virkelig åpnet opp for mer utforskning innen slektsforskning.
Min bestemors familie i USA
Jeg ventet at de skulle finne ut informasjon om min bestemors familie i USA og om jeg har utenlandske gener. Det var virkelig spennende å se alle de fjerne slektningene på treet mitt. Tusen takk for at dere gjorde det mulig å utforske min familiehistorie!
DNA Matching
Det er så utrolig kult at man kan laste opp DNA fra andre steder! Jeg har faktisk funnet slektninger her som ikke er på andre sider. Det er skikkelig nyttig for treff i Australia, New Zealand og Europa. Jeg synes den nye profilsiden gjør det mye enklere å drive forskning, siden hintene nå vises på personenes sider. Hintene virker også veldig pålitelige og nyttige!
Søkte hjelp, fikk det til slutt
Det tok litt tid før jeg fikk svar, og jeg måtte snakke engelsk, noe som var litt vanskelig for meg. Telefonnummeret de hadde oppgitt på nettet fungerte ikke, noe som var ganske irriterende. Heldigvis var det en svensk kundebehandler som hjalp meg tidligere, og hun var veldig hyggelig og hjelpsom. Til slutt fikk jeg den assistansen jeg trengte for å logge meg inn på kontoen min på nettsiden, takket være en vennlig medhjelper. Selv om det tok lang tid, ble jeg til slutt fornøyd.
Kjøpt abonnement, trodde det var svindel
Jeg trodde det var lurendreieriet, men det viste seg å være en seriøs service. Etter jeg avsluttet abonnementet, tok det litt tid før alt var i orden igjen. Jeg må be om unnskyldning for å ha sagt stygge ting om firmaet. De var ærlige og ga meg tilbake pengene mine uten problemer. Håper de tilgir meg for å ha tvilt på dem.
Fullt abonnement
Layouten på dette nettstedet er virkelig imponerende, og en av de beste der ute. Man får virkelig mye ut av det fullstendige abonnementet, men prisen er ganske høy. Det er også irriterende å stadig bli bombardert med reklame, selv om man har betalt for full tilgang. Markedsføringen kan virke aggressiv med stadige påminnelser om å kjøpe mer eller DNA-tester. Det er spesielt slitsomt mot slutten av abonnementsperioden når man blir oppringt og bombardert med e-poster hver dag. Dette ødelegger noe av opplevelsen av produktet, som ellers både har sine gode og dårlige sider.
Kundeforholdet mitt
Jeg hadde en fantastisk opplevelse med kundeservicemedarbeideren min, Maria. Hun gjorde virkelig alt hun kunne for å hjelp meg med mine spørsmål og problemer. Produktet jeg kjøpte var av utmerket kvalitet og jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt. Vil absolutt anbefale det!
Kjøp løst ved underkommunikasjon av pris/abonnement
Etter en dårlig start følte jeg meg positivt overrasket over at kundeservicen var villig til å lytte og finne en løsning som passet meg. Etter en hyggelig samtale ble vi enige om en avtale som jeg var fornøyd med. Det var betryggende å se at de tok ansvar og aktivt jobbet med å løse situasjonen.
Refund process
Det var veldig enkelt å få refundert pengene mine, kundestøtteteamet var veldig hjelpsomme og lydhøre. Jeg setter pris på hvor effektivt de håndterte situasjonen og løste den på en rask måte. Alt i alt er jeg fornøyd med den servicen som ble gitt.
Kjøp av genealogitjeneste
Jeg synes det var veldig nyttig å kunne søke etter slektninger på denne plattformen. Det var mange ulike måter og tips til hvordan man kan finne slektninger, både i Sverige og i andre land som for eksempel England. En feature jeg håper å se i fremtiden er inkludering av stedsarkiver fra både Sverige og internasjonalt.
To-faktor autentisering
Etter at jeg byttet mobiloperatør, kunne jeg ikke motta SMS for to-faktor autentisering. Kundeservicen var veldig hjelpsom og løste problemet raskt og effektivt. De trengte bare litt informasjon fra min konto, men det var betryggende å se at de tar sikkerheten på alvor. Nå fungerer to-faktor autentisering med Google Authenticator istedenfor.
Min erfaring med abonnementer
Jeg har hatt en veldig bra opplevelse med kundeservicen. Michael var superforståelsesfull og fikset en tid til å ringe meg tilbake som passet meg bra. Han var kjempehjelpsom og forklarte abonnementsfordelene tydelig. Jeg satte pris på praten med han og er veldig takknemlig for den gode kundeservicen han gav meg.
Betalte to ganger for samme produkt
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kjøpet mitt. Jeg rotet til og betalte dobbelt for det samme produktet. Da jeg forsøkte å ringe kundeservice, sa de at de ikke kunne slette kjøpet eller gi meg pengene tilbake. Det var kjempeskuffende og frustrerende for meg som kunde.
DNA-test
Jeg må bare si at å ta DNA-testen var virkelig fantastisk, og resultatene ga meg så interessant informasjon om min genetiske opprinnelse. Det var ganske enkelt å ta testen, selv om det var noen små problemer underveis som forhåpentligvis blir løst i fremtiden. Det tok litt tid å finne ut en feil i systemet, og det var også utfordrende å finne riktig sted for å få hjelp. Så jeg avventer med å gi en fullstendig vurdering. Produktet har virkelig stort potensial, og det er logisk og enkelt å bruke. Men uten det beste abonnementet, føler jeg at jeg ikke får fullt utbytte og må lete mye etter informasjon selv.
Bestilling av DNA-kit
Jeg bestilte mitt første DNA-kit fra selskapet og jeg må si jeg ble virkelig imponert over hele opplevelsen. Jeg hadde egentlig vurdert å ta en DNA-test en god stund, men det var ikke før jeg fant nettsiden deres at jeg faktisk bestemte meg for å gå for det. Nettsiden var veldig proff og informativ, og jeg følte meg overbevist om at dette var det riktige valget for meg. Hele prosessen føltes trygg, og jeg hadde stor tillit til at resultatet ville være av høy kvalitet. Jeg gleder meg virkelig til å se hva testen vil avsløre og alt jeg kan lære om mine forfedre.
Abonnementstrekk
Plutselig fikk jeg trukket et beløp for et abonnement jeg ikke hadde bedt om. Etter mye krangling fikk jeg til slutt pengene refundert av selskapet, men jeg er redd for at dette kan skje igjen.
Min erfaring med å spore opp slekt gjennom DNA
Jeg synes det er imponerende hvordan DNA-testing har gjort det mulig å oppdage ukjente slektninger fra langt tilbake i tid. Det har vært veldig spennende å gå fra å ikke vite noe om slekten min, til plutselig å ha kontakt med flere søskenbarn. Jeg synes MyHeritage har gjort en fantastisk jobb med å gjøre dette mulig, og jeg er virkelig takknemlig for den innsatsen de legger ned for å hjelpe folk med å finne sine røtter.
3 måneders gratis tilgang lovet
Jeg ble fortalt at jeg ville få 3 måneders gratis tilgang da jeg kjøpte produktet, men får ikke tilgang til annet enn min profil og DNA-kampene jeg lastet opp. Dette er veldig skuffende og ikke slik det skulle være. Jeg hadde forventet mer for pengene mine, og er skuffet over den dårlige kundeservicen jeg har fått når jeg prøver å løse dette.
Mest stemmer anmeldelse
An annual subscription charged
Jeg har dessverre hatt en dårlig opplevelse med å bli belastet for et helt års abonnement, selv om jeg tidligere hadde avsluttet medlemskapet mitt. Fjoråret fikk jeg bare delvis... Les merDør: F. Reichel