Alle kundeanmeldelser fra Daisha
Review om: Goalinn
Målmandshansker bestilt 6.4.24
Hva skjer Goalinn? Jeg bestilte et par målvaktshansker den 6. april 2024, og jeg har fremdeles ikke mottatt varen. Jeg har prøvd å spore pakken, men sporingslenken virker ikke. Hvordan kan jeg være sikker på at pakken er på vei, eller om den kanskje har blitt borte et sted? Dette er skikkelig dårlig service, og jeg forventer bedre behandling. Fiks dette med en gang!
Review om: Pandahall
Min siste bestilling
Jeg har nettopp handlet varer fra selskapet, og jeg har bare gode ting å si. Produktene var skikkelig fine, prisene var gode, kundeservicen kjapp og effektiv, og leveringen kom i rute og var enkel å følge med på. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og kommer definitivt til å handle her igjen.
Review om: PEEL
Fleksible deksler, fantastisk kundeservice
Jeg har vært en lojal kunde av selskapet i lang tid nå, og jeg har alltid vært veldig fornøyd med produktene mine. Men denne gangen fant jeg ikke det dekselet jeg ønsket på nettstedet deres. Derfor bestemte jeg meg for å ta kontakt med kundeservice for å få litt hjelp. Jeg må si at jeg ble positivt overrasket over responsen deres. Innen 24 timer hadde de svart meg og veiledet meg til riktig sted, siden produktet hadde blitt flyttet på nettstedet. Jeg vil bare si tusen takk for den raske responsen! Dette er virkelig god kundeservice, effektiv og hjelpsom!
Review om: Yoins
Sommerkjole av høy kvalitet
Jeg bestilte en sommerkjole og den er så mye bedre enn jeg hadde trodd! Den sitter perfekt og kvaliteten er virkelig god. Jeg er skikkelig fornøyd med kjøpet mitt.
Review om: Linea
Delivery of goods
Jeg har nylig kjøpt noen varer som skulle leveres, men dessverre har jeg enda ikke mottatt dem. Jeg må innrømme at jeg er skuffet over denne forsinkelsen i å motta min bestilling. Det er viktig for kunder å få sine kjøp til rett tid, da vi er avhengige av disse produktene av ulike årsaker. I mitt tilfelle har forsinkelsen i levering ført til ulemper og frustrasjon. Jeg håper at tiltak vil bli gjort for å sikre rettidig levering av varer i fremtiden, da dette er avgjørende for kundetilfredshet.