Alle kundeanmeldelser fra Alvena
Review om: Chillout
Veldig rask kundeservice
Da det oppsto problemer med leveringen, så var kundeservicen veldig rask og effektiv med å løse situasjonen. De fikset raskt en ny sending uten noen ekstra kostnader. Leveringstiden virket også veldig effektiv og kjapp. Alt i alt var det en god opplevelse med kundeservicen hos Chillout.
Review om: Teachable
Kursplattform for online undervisning
Jeg synes kursplattformen for online undervisning er god, men savner muligheten for et to-nivå affiliatesystem. Det er fint at man kan chatte direkte og få svar, men noen ganger kan det ta litt tid. Jeg tror influencers vil få en større rolle i fremtiden av markedsføring, så det hadde vært nyttig med et to-nivå affiliatesystem.
Review om: Qatar Airways
Kjøpt av flybillett og hotell
Stopover-programmet deres virker ikke som det skal. Når jeg prøvde å bestille flyvninger og hoteller, fikk jeg stadig beskjed om at rommet var utsolgt på grunn av stor etterspørsel, selv om det var tilgjengelig på booking.com. Jeg prøvde forskjellige datoer, flyvninger og hoteller, men uten hell. Kundeservicen var heller ikke til særlig hjelp.
Review om: Mobvoi
Smartklokke
Det er ganske tydelig at de bryr seg lite om eksisterende brukere, og heller fokuserer på markedsføringsstrategier for et nytt produkt fremfor å holde løftene sine om å forbedre det nåværende. Det er skuffende å se hvordan de ikke tar ansvar og mangler respekt for trofaste kunder som investerte i deres tidligere innovasjon. En slik tilnærming ødelegger tilliten og gir grunn til bekymring for hvor engasjert de er i å tilfredsstille kundene sine.
Når man velger et teknologisk produkt, handler det ikke bare om funksjonene som blir annonsert; det inkluderer også å vurdere selskapets pålitelighet og kundestøtte etter salget. Jeg vil sterkt anbefale potensielle kjøpere å holde seg unna dette selskapets tilbud til de viser en ekte vilje til å støtte den eksisterende brukerbasen sin og leve opp til løftene om oppdateringer.
Det er klokt å investere smart og velge merker som prioriterer kundeopplevelsen og følger opp med det de lover.