Teachable - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kurs i nettbasert læring
Jeg har prøvd å få svar fra kundeservice, men det har vært total stillhet på alle mine henvendelser. Selv om plattformen har gode funksjoner for å bygge kurs og salgssider, er det noen funksjoner som ikke fungerer. Utbetalingsstrukturen er veldig forvirrende, selv for en tidligere finansprofesjonell som meg. Brukergrensesnittet trenger en god overhaling, det virker minst et tiår bak det som er moderne, og er ikke spesielt elegant. Dette er mitt siste forsøk på å kontakte dem, og jeg vil se etter alternativer.
Problematisk refusjon
Dette selskapet er sååå fælt. Jeg prøvde å kansellere eller få en refusjon med 30-dagers pengene-tilbake-garanti, men de bare blokkerer og skjuler det for meg. Det er så irriterende! De vil til og med ikke la meg snakke med kundeservice uten at JEG BETALER DEM! Helt skandale.
Kjøp av online kursplattform
Det er skikkelig frustrerende at man må punge ut så mye for å få tilgang til sitt eget innhold uten mulighet til å redigere sine egne sider. Kundeserviceteamet virker ikke engang interessert i å hjelpe! Mange brukere hopper av og bytter til andre leverandører på grunn av dette.
Kurset mitt
Som en person som ønsker å tjene penger på kunnskapen min, var jeg glad for å finne en plattform som kunne hjelpe meg med å lansere et online kurs. Jeg valgte Teachable og har vært veldig fornøyd med opplevelsen min så langt. Plattformen er lett å bruke, og støtten jeg har fått har vært uvurderlig. Jeg anbefaler absolutt Teachable til andre som ønsker å gjøre en forskjell og tjene penger på sine ferdigheter.
Ustabile priser og regler
Jeg synes det er litt frustrerende at prisen og reglene stadig endrer seg, det føles som en liten forræderi mot kundene. Vi ser etter en annen løsning og vi planlegger å forlate denne plattformen snart. Uansett, takk for alt.
Kjøp av kurs
Jeg vil bare si at kundeservicestøtten jeg fikk var virkelig bra. Phillip var veldig oppmerksom og stilte gode spørsmål for å prøve å løse problemet mitt med en av studentenes svar. Han tok seg tid til å kontakte en teknisk person for å finne ut hva som var galt. Selv om problemet ikke ble løst med en gang, fikk jeg forsikringer om at noen ville ta kontakt snart for å fikse det.
Autorenewal problem
Dette selskapet var forferdelig! De satte meg automatisk på fornyelse uten å spørre meg først. Jeg ville aldri ha valgt dette. Etter å ha blitt belastet 468 dollar! Jeg tok kontakt med dem med en gang, forklarte situasjonen og ba om å få pengene tilbake og at de skulle avslutte kontoen min og ikke automatisk fornye den i fremtiden. Etter 5 dager fikk jeg et standard svar hvor de sa at de ikke kunne gjøre det, og at de ikke kunne refundere meg. De har rett og slett stjålet pengene mine uten tillatelse. Helt forferdelig!
Kursproblemer løst raskt
Jeg hadde et problem med et kurs som ikke lastet på plattformen. Kundeservicen var veldig hjelpsom og kunne fortelle meg hva problemet var. De ga meg en løsning så jeg kunne komme i gang igjen veldig fort.
Enkel å bruke
Jeg elsker å bruke dette verktøyet fordi det gjør planleggingen så enkel. Jeg synes spesielt AI-funksjonen er veldig nyttig. Verktøyet er veldig intuitivt for både instruktøren og deltakeren, noe som gjør hele prosessen mye mer effektiv og morsom.
Fantastisk personlig støtte
Jeg er skikkelig imponert over den personlige støtten jeg fikk. Hver gang jeg lurte på noe, fikk jeg klare instruksjoner om hva jeg burde gjøre for å nå målene mine. Støtten var både omfattende og støttende. Jeg følte virkelig at de tok godt vare på meg på alle mulige måter.
Kursbetaling
Jeg bestilte en kursbetaling på Teachable via nettet, men det oppsto noen problemer med utbetalingen min. Jeg har vært kunde hos dem i over 4 år, men dessverre gjorde de en feil i finansavdelingen sin og overførte en del av beløpet mitt i amerikanske dollar i stedet for kanadiske dollar. Dessverre gikk ikke betalingen gjennom på grunn av at min bank er en kanadisk bank. Nå er det gått 20 dager, og jeg har fortsatt ikke mottatt pengene mine. Kundeservicen deres har ikke vært til stor hjelp, og de fortsetter å gi de samme standardiserte svarene om at de jobber med saken min. Jeg vil anbefale at folk unngår å registrere seg på Teachable. Tjenestekvaliteten deres har åpenbart blitt dårligere de siste årene.
Upgrade payment issue
Jeg har vært veldig fornøyd med plattformen frem til vi oppgraderte planen vår og fikk et problem med betalingsmekanismen. Selv om vi har løftet flere billetter, bedt om å heve støtten og trengte et akutt svar fra økonomiteamet, så virker det som vi bare får automatiserte svar som ikke samsvarer med spørsmålene vi stiller. Det er svært utfordrende å prøve å få tak i noen som kan svare på en passende måte på vår forespørsel om støtte for å gjøre en betaling. Vi vil bare betale for å kunne holde den oppgraderte tjenesten.
Kursplattform for online undervisning
Jeg synes kursplattformen for online undervisning er god, men savner muligheten for et to-nivå affiliatesystem. Det er fint at man kan chatte direkte og få svar, men noen ganger kan det ta litt tid. Jeg tror influencers vil få en større rolle i fremtiden av markedsføring, så det hadde vært nyttig med et to-nivå affiliatesystem.
Kjøp av online workshop
Etter å ha prøvd i 5 minutter å få tilgang til en workshop for Zentangle-kunst, men uten hell til tross for gjentatte forsøk og til og med tilbakestilling av passord, så er jeg skuffet. Svarene fra innholdsskaperen har vært unøyaktige og lite hjelpsomme. Meldinger til kundeservice har også fått dårlig respons og feilinformasjon. Jeg kan ikke anbefale denne tjenesten til noen som er ute etter autentisk og nyttig innhold.
Plattform for kursvert og salg
Jeg har funnet plattformen for kursvert og salg å være ganske stabil og full av funksjoner. Den er enkel å bruke og har et ryddig grensesnitt. Dessverre er kundestøtten helt forferdelig. Hvis jeg har et problem eller et spørsmål, må jeg løse det selv. Det er ingen telefonstøtte i det hele tatt. Jeg har sendt inn mange online supportbilletter, og de svarer alltid raskt med unnskyldninger om hvorfor de ikke kan hjelpe meg med problemet.
Kjempebra plattform
Dette er en skikkelig bra plattform som er lett å bruke både for administratorer og studenter. Alt er veldig enkelt og praktisk!
Kjøpte kurs uten å få noe bekreftelse
Kjøpte et kurs, men har ikke fått noen bekreftelse eller kursmateriale. De spurte om alle mine opplysninger, men så skjedde ikke noe.
Kurset mitt var ok
Åh nei, jeg tenkte det skulle være mye bedre, men det var bare sånn passe. Lærte noen nye ting, men ingenting spesielt. Håper de kan gjøre det litt bedre.
Enkel å bruke, forvirrende struktur
Jeg har brukt Teachable i noen måneder nå, og jeg synes det er enkelt å bruke og legge til innhold. Men jeg har lagt merke til at kvaliteten på støtten har blitt dårligere i det siste, og systemet virker litt forvirrende og vanskelig å organisere opplæringen i. Hvis man jobber i et team, kan det også være vanskelig da ikke alle har tilgang til all opplæringen. Jeg tror dette verktøyet fungerer bra for mindre grupper, men større selskaper kan støte på noen utfordringer.
Mest stemmer anmeldelse
Plattform for kursvert og salg
Jeg har funnet plattformen for kursvert og salg å være ganske stabil og full av funksjoner. Den er enkel å bruke og har et ryddig grensesnitt. Dessverre er kundestøtten helt for... Les merDør: Linnie