Skillshare - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Waste of money!
Dette er så teit! De trakk pengene fra kontoen min uten varsel, klarte ikke engang å vise meg påminnelsen de påsto å ha sendt, og nektet å gi meg pengene tilbake selv om jeg aldri brukte tjenesten deres. Skikkelig dårlig gjort!
Skillshare abonnement
Jeg hadde en dårlig opplevelse med kundesupporten til Skillshare. De kunne ikke løse et veldig enkelt problem for meg siden mars. Joe, Christine M og Erlyn O sendte meg veldig generelle svar og sluttet til og med å svare av og til. Helt hjelpeløse og ubrukelige. Jeg kan ikke anbefale tjenestene deres til noen i fremtiden.
Student account locked
Jeg fant en to måneders prøveperiode på YouTube, så tenkte jeg at jeg skulle prøve det ut. Etter to dager med læring ble kontoen min plutselig låst, PayPal-betalingen ble kansellert, og jeg klarte ikke å logge inn. Jeg prøvde å kontakte kundestøtten, sendte dem melding på Twitter, og nå har det gått en uke uten svar. Jeg synes det er skuffende at man må betale for denne typen støtte, så jeg velger heller å finne en annen plattform.
Misleading, disappointing
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med tjenesten. Ble lurt og måtte til slutt sperre kredittkortet mitt på grunn av det. Vil virkelig anbefale andre kunder å holde seg unna denne tjenesten, siden de bare prøver å svindle deg.
Kjøp av medlemskap
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med dette selskapet. Da jeg aktiverte medlemskapet mitt, innså jeg at jeg egentlig ikke ville ha bruk for det likevel og spurte om å få pengene tilbake. Dessverre nektet selskapet å refundere det ubrukte medlemskapet, selv om jeg ba om det umiddelbart etter aktivering. Jeg synes det var urettferdig og dårlig kundeservice.
Kjøp av årlig abonnement etter gratis prøveperiode
Etter at jeg fikk en gratis prøveperiode gjennom en YouTube-kanal, ble kortet mitt automatisk belastet for et års abonnement. Jeg kansellerte med en gang og spurte om pengene tilbake, men fikk beskjed om at jeg ikke kunne få det fordi den gratis prøveperioden min varte lenger enn 7 dager. Det virker litt urettferdig og forvirrende, særlig siden jeg ikke kunne velge hvor lenge prøveperioden varte da jeg registrerte meg.
Uønsket betalingsprosess
Jeg skjønner ikke hvorfor selskaper skal ta betalt fra folk som har prøvd tjenesten deres og bestemt seg for at det ikke er noe for dem. Slik var det med meg. Jeg fant ut at tjenesten ikke passet meg, har ikke tenkt å bruke plattformen deres, men de tar fortsatt betalt uansett. Jeg syntes det var rart at jeg måtte registrere meg for å bruke tjenesten i det hele tatt. Ønsker dere lykke til i fremtiden, men vil advare andre om at da jeg henvendte meg og ba om refusjon forklarte jeg at jeg ikke hadde tenkt å bruke plattformen deres, men dere nektet. Etiske selskaper sender vanligvis varsler om at prøveperioden nærmer seg slutten, og at du vil bli belastet hvis du ikke gjør noe. MEN ikke Skillshare! Generelt sett liker ikke folk slike forretningsmetoder, men virker som om dere ikke bryr dere?
Gratis prøveperiode
Jeg ble skikkelig skuffa over måten de håndterte refusjonene for prøveperioder som varte i over 14 dager. Jeg glemte at jeg fortsatt hadde en gratis prøveperiode, og da jeg ba om pengene tilbake umiddelbart etter at de hadde trukket beløpet fra kontoen min, nektet de. Syns det virker litt shady og ikke helt ærlig, nå skjønner jeg hvorfor det er så mange dårlige anmeldelser om dette selskapet.
Avbestilling av tjeneste
Jeg avbestilte tjenesten min, men de bare fortsatte å belaste meg! Jeg vil anbefale å prøve en annen tjeneste i stedet.
Kansellering av medlemskap
Jeg sa opp medlemskapet mitt for tre måneder siden fordi jeg ikke hadde brukt kursene deres. Jeg fikk ingen bekreftelse på at det var kansellert. I dag ble jeg belastet for ET HELT ÅR med medlemsavgift av dette forferdelige selskapet! Jeg tok kontakt med dem innen ÉTT minutt etter at jeg fikk belastningen, men de vil ikke refundere mine $169,00. De er tyver og viser ingen medfølelse. Jeg kommer aldri til å anbefale dette selskapet til noen!
Waste of money
Det er virkelig ikke verdt det! De lurer deg til å bli medlem, og så er det vanskelig å få refundert pengene. Kunderservice er dårlig og lite hjelpsom. Ikke kast bort tiden din eller pengene dine på dette!
Min erfaring med en gratis prøveperiode
Kundeservicen og refusjonspolitikken deres er helt forferdelig. Jeg ble nylig belastet for fornyelse av abonnementet mitt, og jeg visste ikke engang at jeg hadde en konto hos dem. Det virker som jeg meldte meg på en prøveperiode og glemte helt at jeg hadde gjort det. Selv om jeg aldri brukte tjenesten og tok kontakt med dem få dager etter fornyelsen, nektet de å gi meg tilbake pengene mine. Jeg tenker ikke å bruke dem igjen i fremtiden.
Dårlig nettstedopplevelse
Nettstedet nekter meg å se på kursene de tilbyr. Det går rett til betaling, og det er ingen måte å vite hva du betaler for. Synes det er dårlig gjort, særlig når betalingsplanene er så dårlige og altfor dyre.
Duplikatskjikkelse, manglende refusjon
Jeg ble skikkelig skuffet da selskapet ikke ville gi meg pengene tilbake for det doble kjøpet mitt. Kundeservice kunne ikke engang ta en titt på saken min og bare sendte meg en standard e-postrespons.
Kjopt abonnement
Jeg ble skuffet over tjenesten etter å ha kjøpt et abonnement. Etter å ha betalt for et års abonnement, ble jeg skuffet over innholdet. Da jeg fikk e-posten om fornyelse, kunne jeg ikke finne abonnementet mitt på kontoen min, så jeg trodde jeg allerede hadde sagt det opp. Etter å ha mottatt en annen e-post om fornyelse og å bli belastet 175 dollar, ba jeg pent om en refusjon og forklarte hva som hadde skjedd og tilbød til og med å betale for måneden. Dessverre ville de ikke samarbeide i det hele tatt. Veldig skuffende opplevelse.
Udugelig bedrift
Jeg vil ikke anbefale dette selskapet til noen. De holder seg bare flytende gjennom tvilsomme vilkår, fiendtlige abonnementsordninger og refusjonspolitikk, samt skjulte kanselleringsprosesser. Det er rett og slett bedrag forkledd som moderne webdesign, men i virkeligheten er det bare en bedrageri drevet av feige mennesker. Det er virkelig trist.
Rask og effektiv kundeservice
Jeg var faktisk veldig imponert over hvor kjapt kundeservicen til plattformen fikset problemet mitt. Etter å ha sendt dem en e-post, fikk jeg en personlig tilbakemelding på under 24 timer. Personen jeg snakket med var vennlig og visste virkelig hva de snakket om, og problemet mitt ble løst veldig raskt. Nå stoler jeg virkelig på plattformen, og jeg kommer til å være en fast bruker fremover.
Opplevelse med uønsket fornyelse
Jeg fikk en uventet regning for en fornyelse som jeg ikke hadde godkjent. Jeg ringte dem samme dag, men de nektet å gi meg pengene tilbake. Jeg er skuffet over dårlig kundeservice og tenker på å prøve en annen tjeneste i fremtiden.
Gratis prøveperiode
Jeg meldte meg på en gratis prøveperiode, men glemte helt at jeg hadde det fordi påminnelses-e-postene ble sendt rett til spam-mappen min. Da de belastet meg for et års abonnement, ba jeg om refusjon, men de nektet med henvisning til sin refusjonspolitikk. Jeg synes det er dårlig at de ikke er mer fleksible, spesielt med tvilsomme markedsføringstaktikker. Det virker som om de heller vil straffe kundene enn å behandle dem rettferdig. Nå kan jeg ikke engang få tilgang til kontoen min, men selskapet svarer ikke på e-postene mine. Det er virkelig skuffende hvordan de oppfører seg.
Om Skillshare
Skillshare er en amerikansk nettbasert læringsplattform lansert i 2010 av Michael Karnjanaprakorn og Malcolm Ong. Selskapet tilbyr en abonnementsbasert tjeneste der brukere kan få tilgang til tusenvis av kurs innen ulike disipliner som design, fotografering, kunst, teknologi, og virksomhet. Kursene leveres hovedsakelig i videoformat og gir medlemmer mulighet til å lære i sitt eget tempo. Skillshare fokuserer på å tilby praktisk og anvendelig kunnskap gjennom instruktører som ofte er erfarne fagfolk innen sine respektive felt.
Bonus!
📊 Hvordan har Skillshare skint for deg?
Kontaktinformasjon på NorskeAnmeldelser
35 E 21st St, Fl 5
10010 New York
USA
Kategorier Skillshare
Tjenester | Programvare | Jobbsøk, B2B og Outsourcing
Sidestatistikk
Seite online seit: 28. september 2023
Letzte aktualisierung: 29. november 2024
Mest stemmer anmeldelse
Waste of money
Det er virkelig ikke verdt det! De lurer deg til å bli medlem, og så er det vanskelig å få refundert pengene. Kunderservice er dårlig og lite hjelpsom. Ikke kast bort tiden din ... Les merDør: T. Shields