Alle kundeanmeldelser fra zetta
Review om: Datacamp
Perfekt læreplan for nybegynnere
Dette kurset passer veldig bra for de som er nye på området. Jeg anbefaler det virkelig! Vi får se videoer og gjøre øvelser for hvert nytt tema, noe som hjelper oss å bruke det i virkelige situasjoner. DataCamp lærer oss de grunnleggende prinsippene om data på en enkel og forståelig måte, slik at vi forstår hver funksjon i koden vi jobber med.
Review om: Talkmore
Fakturafeil rettet
Da jeg fant en feil i fakturaen min, ringte jeg kundeservicen for å be om hjelp. Personen jeg snakket med var virkelig støttende og forståelsesfull, og de fikset feilen raskt og effektivt. Jeg er veldig takknemlig for den flotte servicen jeg fikk, og jeg følte meg virkelig godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Jeg satte også pris på den nyttige informasjonen jeg fikk mens jeg ventet i telefonkøen, det gjorde ventetiden mye lettere å takle.
Review om: Bravofly
Kansellert fly, dårlig kommunikasjon
Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med Bravofly da flyet mitt ble kansellert tre ganger uten at de tok kontakt med meg. Jeg måtte selv kontakte Lufthansa for å finne ut om flyavganger og ombooking. Når jeg til slutt måtte kjøpe nye billetter for å komme meg hjem, sa Bravofly at de ikke kunne hjelpe meg fordi jeg hadde snakket direkte med flyselskapet. Jeg endte opp med å bruke over 8 000 kr på nye billetter. Etter alt dette fikk jeg en e-post fra Bravofly som sa at de bare ville refundere 4 500 kr og holde 800 kr for transaksjonskostnader. Dette er helt uakseptabelt og viser manglende ansvar og kundeservice hos Bravofly. Jeg vil definitivt unngå å bruke dem i fremtiden.