Alle kundeanmeldelser fra Seamus
Review om: Telenor
MIne opplevelser med Telenor kontantkort
Min erfaring med Telenor kontantkort har vært veldig skuffende. Selv om jeg har lagt penger på kortet mitt som vanlig, har Telenor begynt å be om betaling som om det er et vanlig abonnement. De har til og med gått så langt som å sende saken min til Inkasso, noe som jeg synes er helt uhørt. Jeg har prøvd å løse problemet med dem, men de har vært veldig lite hjelpsomme og ikke særlig villige til å høre på mine bekymringer. Jeg vil absolutt anbefale å unngå dette selskapet basert på mine dårlige erfaringer.
Review om: Cupshe
Min nydelige badedrakt
Jeg måtte vente en stund på leveringen, men det kan hende jeg bare er litt utålmodig. Badedrakten er av utrolig god kvalitet, jeg har faktisk aldri eid en så flott badedrakt før. Jeg føler meg skikkelig fin i den, og prisen i forhold til kvaliteten er virkelig bra. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Jeg har til og med sjekket ut de dårlige tilbakemeldingene av ren nysgjerrighet, og jeg er imponert over at de svarer alle med vennlighet og høflighet!
Review om: klokkegiganten
Bestilling av klokke
Jeg betalte ekstra for å få bestillingen min innen 5 dager, men det har gått over en uke nå, og jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at den er sendt. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice både via telefon og e-post, men har ikke fått noe svar ennå. Det er veldig skuffende, spesielt siden jeg trodde jeg hadde god tid.
Review om: BigCommerce
Stort nettbutikkkjøp
Vi har butikken vår på plattformen. Opplevelsen er ganske god. Det blir litt dyrt når de begynner å ta betalt for ekstra bestillinger og sånt. Kundeservicen er ok via chat, og ticketsystemet fungerer også greit. Funksjonene er ikke de mest imponerende, Shopify virker å ha flere og bedre apper tilgjengelig. Vi har vurdert å bytte til Shopify og kanskje gjør det senere.