Alle kundeanmeldelser fra Seamus

  • Review om: Telenor

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    MIne opplevelser med Telenor kontantkort

    Min erfaring med Telenor kontantkort har vært veldig skuffende. Selv om jeg har lagt penger på kortet mitt som vanlig, har Telenor begynt å be om betaling som om det er et vanlig abonnement. De har til og med gått så langt som å sende saken min til Inkasso, noe som jeg synes er helt uhørt. Jeg har prøvd å løse problemet med dem, men de har vært veldig lite hjelpsomme og ikke særlig villige til å høre på mine bekymringer. Jeg vil absolutt anbefale å unngå dette selskapet basert på mine dårlige erfaringer.


  • Review om: Cupshe

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min nydelige badedrakt

    Jeg måtte vente en stund på leveringen, men det kan hende jeg bare er litt utålmodig. Badedrakten er av utrolig god kvalitet, jeg har faktisk aldri eid en så flott badedrakt før. Jeg føler meg skikkelig fin i den, og prisen i forhold til kvaliteten er virkelig bra. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Jeg har til og med sjekket ut de dårlige tilbakemeldingene av ren nysgjerrighet, og jeg er imponert over at de svarer alle med vennlighet og høflighet!


  • Review om: klokkegiganten

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av klokke

    Jeg betalte ekstra for å få bestillingen min innen 5 dager, men det har gått over en uke nå, og jeg har fortsatt ikke fått beskjed om at den er sendt. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice både via telefon og e-post, men har ikke fått noe svar ennå. Det er veldig skuffende, spesielt siden jeg trodde jeg hadde god tid.


  • Review om: BigCommerce

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Stort nettbutikkkjøp

    Vi har butikken vår på plattformen. Opplevelsen er ganske god. Det blir litt dyrt når de begynner å ta betalt for ekstra bestillinger og sånt. Kundeservicen er ok via chat, og ticketsystemet fungerer også greit. Funksjonene er ikke de mest imponerende, Shopify virker å ha flere og bedre apper tilgjengelig. Vi har vurdert å bytte til Shopify og kanskje gjør det senere.