Alle kundeanmeldelser fra Rita
Review om: ONEPLUS
Nylig kjøp av en erstatningsenhet
Etter å ha ventet i to og en halv måned, endelig fikk jeg en erstatningsenhet fra selskapet. Dessverre, selv den nye enheten hadde feil med en gang jeg åpnet esken, med flere problemer. Etter jeg ringte kundeservice, fortalte de meg å sende den defekte enheten for reparasjon. Etter denne opplevelsen må jeg si at kundeservicen til selskapet virker tvilsom og ikke så ærlig. De virker likegyldige og ikke veldig serviceinnstilte, og selskapet trenger å gjøre mye mer før de kan bygge tillit hos kundene sine.
Review om: Air Serbia
Kjøp av flybillett
Jeg bestilte en flyreise for meg selv og en venn tidlig i februar, og innen 2 uker ble begge mine opprinnelige reisedatoer avlyst. Jeg ba om refusjon umiddelbart etter den andre endringen. Det er nesten en måned siden nå. De behandlet refusjonen en uke senere, men da jeg ba om en referansekode, ble jeg ignorert i flere dager og henvendelsen min ble "videreformidlet" til den autoriserte avdelingen. Det var for 8 dager siden, og jeg har fremdeles ikke hørt noe fra dem. Jeg vet ikke om det faktisk er noen som jobber i den "autoriserte avdelingen" eller om de løy om å ha utstedt refusjonen. Å bli ignorert er den verste kundeservicen man kan oppleve. Sosiale medier-teamet deres er en spøk og gir ingen hjelp, bare automatiske meldinger og ignorering av klager.
Jeg ville aldri vurdert å bestille en flyreise med et selskap som ikke bryr seg om kundene sine, og jeg vil definitivt ikke anbefale det til andre heller. Unngå AirSerbia for enhver pris, og spar deg selv for penger, tid og frustrasjon! Min avreisedato er om 10 dager, og jeg har ennå ikke mottatt noen respons fra dem.Review om: Okida
Lån eller refinansiering
Alt gikk kjempebra, fikk god veiledning og rask og profesjonell service. Anbefales for de som trenger økonomisk hjelp. Det er veldig viktig å kunne snakke direkte med en rådgiver.