ONEPLUS - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte Oneplus 10 pro
Jeg kjøpte Oneplus 10 pro og var veldig fornøyd med telefonen i begynnelsen. Alt virket som det skulle, og jeg kunne høre samtaler tydelig. Dessverre begynte jeg å oppleve problemer med opptaksfunksjonen på telefonen. Selv om det så ut til at den optok samtaler, kunne jeg ikke spille av lyden etterpå. Dette var veldig skuffende for meg som bruker, da opptaksfunksjonen var en viktig del av hvorfor jeg valgte denne modellen.
Nylig kjøp av en erstatningsenhet
Etter å ha ventet i to og en halv måned, endelig fikk jeg en erstatningsenhet fra selskapet. Dessverre, selv den nye enheten hadde feil med en gang jeg åpnet esken, med flere problemer. Etter jeg ringte kundeservice, fortalte de meg å sende den defekte enheten for reparasjon. Etter denne opplevelsen må jeg si at kundeservicen til selskapet virker tvilsom og ikke så ærlig. De virker likegyldige og ikke veldig serviceinnstilte, og selskapet trenger å gjøre mye mer før de kan bygge tillit hos kundene sine.
Kjopte øretelefoner
Jeg ble lovet erstatning da øretelefonene mine gikk i stykker igjen, men først tilbød de en dårligere modell i stedet. Etter mye diskusjon endte de opp med å tilby en erstatning for en annen modell til en lavere pris.
Kjøpt en telefon
Min telefon sluttet å virke etter bare 19 dager, og det har vært en skikkelig dårlig opplevelse med garantien deres. Jeg ringte og sendte meldinger flere ganger, men måtte vente i 5 uker før de endelig "reparerte" skjermen. Telefonen fungerte bare noen få timer før problemet kom tilbake. Nå har det gått 6 uker og de har fortsatt ikke godkjent en ny reparasjon. Etter å ha eskalert saken flere ganger, sier de bare at de "jobber med det". Telefonen har vært ødelagt i 11 uker nå.
Tolle produkter
Jeg kjøpte noen ting fra selskapet og jeg er kjempefornøyd med kvaliteten. Produktene er virkelig av topp kvalitet og lever opp til mine forventninger. Leveringen gikk også veldig fort og smidig. Jeg ser ingen grunn til å prøve andre alternativer, og jeg kommer definitivt til å fortsette å handle her.
To OnePlus-telefoner
Aldri mer! Jeg hadde to OnePlus-telefoner som begge ble ødelagt etter bare ett år. De var helt ubrukelige.
Kjøpt Oneplus Watch 2 lader
Jeg kjøpte nylig en Oneplus Watch 2, og laderen sluttet plutselig å fungere. Da jeg kontaktet kundeservice, ba de meg sende en video som jeg gjorde. Etter det ba de meg sende tilbake hele klokken, men jeg mener det er unødvendig fordi selve klokken fungerer fint, det er bare laderen som er problemet. Jeg prøvde å argumentere for å få tilsendt kun en ny lader, men de sa det var ikke mulig. Etter en telefonsamtale og en bekreftende e-post om at de skulle sende meg en ny lader, har de enda ikke klart det. Jeg har sendt flere e-poster som de ikke har svart på. Nå sitter jeg her med en klokke som jeg ikke kan lade eller bruke. Kundeservicen deres er virkelig dårlig - når jeg ringer dem, får jeg bare beskjed om å vente. Hvor lang tid skal det egentlig ta å få tak i en ny lader?
Oppdateringer sletter bilder
Ærlig talt, dette er bare dårlig! Oppdateringene sletter bildene mine, og når jeg prøver å få hjelp fra kundeservice, så er det ingen å finne. Helt forferdelig opplevelse! Aldri mer kjøp fra dem.
Kjøpte telefon som ikke virker i andre land
Jeg kjøpte en telefon fra dere, men det er umulig å låse den opp for bruk i andre land. Jeg bestilte den fra Hong Kong, men klarte ikke å få den til å virke i Storbritannia. Og hvis du kjøper den i Storbritannia, fungerer den ikke i Asia heller. Alt var bare bortkastet tid. Nå sitter jeg her med en telefon som ikke fungerer i det hele tatt.
Min første og siste kjøp hos selskapet
Jeg er skuffet over telefonen min. Den er altfor skjør for prisen, det er bare ikke greit. Da jeg åpnet pakken, så jeg at baksiden av telefonen var knust, og det er virkelig ikke akseptabelt. Jeg synes det er dumt, for ellers er det en god telefon, en Oneplus 11.
Kjøp av retur av ordre
Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med selskapet. Jeg prøvde å avbestille en bestilling rett etter at jeg hadde bestilt den, men de sa at det ikke var mulig. Da jeg prøvde å returnere pakken etter at den var levert, fikk jeg blandet informasjon om refusjonen min. Kundeservicen har vært forvirrende og upålitelig hele veien. Jeg er veldig misfornøyd med hvordan situasjonen er blitt håndtert.
mobiltelefon
Hvorfor sender dere ikke bestillingen min? Jeg har allerede betalt, og jeg har til og med bevis fra banken min! Dere sier dere ikke har mottatt betalingen min, men det er feil! Dette er juks!
Bra telefon, dårlig kundeservice
Jeg kjøpte en telefon fra den butikken, og selv om telefonen er av god kvalitet for pengene, har jeg vært skuffet over kundeservicen deres. Hver gang jeg har kontaktet dem angående et problem jeg har hatt, har de bare snakket og ikke gjort noe for å løse det. Det er frustrerende å føle at man blir ignorert når man prøver å fikse et problem.
Innkjøp av telefoner
Jeg kjøpte 10 telefoner fra dem, men de beholdt £1,600 (kostnaden for 8 telefoner) i 2 uker uten å sende dem. De sa de ikke kunne sende alt i en pakke og de tok ikke initiativ til å sende dem separat. Jeg fikk til slutt tilbake pengene etter 2 uker. De andre 2 telefonene sendte jeg tilbake på grunn av alle problemene vi opplevde. Dette er en bedriftskjøp, og alle ansatte trenger samme type telefon av forretningsmessige årsaker. Jeg brukte returetiketten de ga meg for 5 uker siden, men de nekter fortsatt å refundere. De ignorerer nå e-postene mine, til tross for at jeg har sendt telefonene tilbake med deres etikett.
Kjøp av telefon
Jeg hadde virkelig store forhåpninger til min nye telefon, men dessverre har den skapt flere problemer for meg. Etter bare tre uker falt frontdekslet av, så jeg måtte sende den til reparasjon. Til tross for at jeg trodde den internasjonale garantien min ville gjelde, oppstod et annet problem bare tre måneder senere. Denne gangen var det en alvorlig feil på skjermen, og selv etter at den ble "fikset" av et autorisert servicesenter, fikk jeg beskjed om at telefonen min var kjøpt i India og derfor var uten garanti. Etter mange forsøk på å få hjelp fra kundeservice i Storbritannia, virker det som om ingen vil ta ansvar for feilen i deres systemer. Dette resulterer i at jeg føler at jeg har kastet bort penger på et produkt som ikke møter mine forventninger, og at selskapet ikke bryr seg om å løse problemet.
Oneplus 12
Dette mobiltelefonen er skikkelig kul. Den er skikkelig rask, kameraet er bra, og den støtter alle appene og spillene jeg trenger. I tillegg får den oppdateringer i 4 år og sikkerhetsoppdateringer i 5 år.
Nord-modellen
Jeg har vært kunde hos selskapet i 10 år nå, og har hatt flere OnePlus-telefoner, inkludert den originale OnePlus One. Jeg har virkelig likt kvaliteten på produktene deres, men må si at jeg har merket en nedgang i kvaliteten i det siste. Min Nord-modell har begynt å overopphetes, batteritiden er dårlig og den virker generelt treg når jeg bruker den til nettsurfing. Det eneste positive jeg kan si er at kameraet er bra. Problemer dukker opp hver gang det kommer en OS-oppdatering, noe som fører til problemer med appene mine. Den siste oppdateringen resulterte i at alle mine kontakter og innloggingsdetaljer ble slettet, som om telefonen hadde blitt tilbakestilt. Kundeservicen har også vært dårlig, med minimal respons på henvendelsene mine. Jeg er dessverre skuffet over OnePlus.
Mest stemmer anmeldelse
Nord-modellen
Les mer