Alle kundeanmeldelser fra Mona

  • Review om: Timarco

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Anbefales ikke

    Varene blir ikke levert. Dårlige svar på e-post.

    Timarco selger fortsatt varer de ikke har !!!
    Utrolig, etter 3 år gjør jeg et nytt forsøk, MEN Timarco selger fortsatt varer de ikke har - på lager.
    Og de er like kreatiive i sin begrunnelse for ikke å ha ha en kundetelefon;
    "Hvis du vil komme i kontakt med vår kundesupport, kontakt oss på ........timarco.no. Vi har valgt å ikke ha telefonsupport, slik at vi kan håndtere returer raskere, gi deg bedre kundeservice via e-post og for at du skal slippe å vente i telefonkø."
    Dette er omtenksomt - for de ansatte som skal slippe å forholde seg til irriterte og misfornøyde kunder...
    Så kommer autosvarene;
    "Just nu har vi väldigt stor efterfrågan på våra varor och därmed fler mail än vanligt.
    Vi besvarar alla mail i turordning och väntetiden är just nu ca 2-3 vardagar."
    Og om dette er et norsk selskap - hvorfor kommer autosvarene på svensk?
    Fra en av de siste e-poster før autosvarene hos Timarco;
    "din ordre er noe forsinket fra leverandøren, men forventes sendes innen kort"
    Meg: hva er kort tid, kan jeg få et bedre estimat?
    "Nei, kanskje om 2 uker "
    Dette er 2 uker etter bestilling.
    Timarco er fortsatt en AMATØR bedrift.
    Styr unna!


  • Review om: Bonprix

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Verste jeg har vært med på

    For det første jeg bruker aldri på skrive anmeldelser, men i dette tilfelle syntes jeg det burdes slik at andre kan styre seg unna.

    Jeg bestilte noe for min mor, og den kom når den skulle komme. Men når hun betaler, og pakken sto i min mor's navn. Så fikk vi en epost på at det ikke har blitt betalt. Ikke har internett bank, og kunne ikke skrive min kundenummer når hun betalte. Etter flere måneder med å si at pakken har blitt betalt, så står de enda å sier at det ikke har blitt betalt. Kontoutskrift har blitt sendt, som endte med at hun hadde tilgode penger. Vi har ringt og vi har sendt epost, men fortsatt så vil ikke kundesupporten lese eposten ordentlig. Til og med spurt om å få snakke med sjefen uten uhell.

    Styr unna dem!