
Timarco
Alle kundeanmeldelserTimarco
Alle kundeanmeldelser (6)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
3 pk Dovre boxer
Styr unna TIMARCO!
Bestilte og betalte en vare som helt åpenbart var inne på lager, ifølge nettbutikkens oversikt.
Dette var den 11.november 2022, og det skulle være julegave til en fyr jeg kjenner.
Etter en stund etterlyste jeg varen via kundeservice, og fik beskjed om at det ikke var på lager. Det var heller ikke mulig å sende tilsvarende vare fra lager, skrev kundeservice. Vare ble ventet inn i uke 51, opplyste de om.
Idag, 24.januar 2023 venter jeg fortsatt på min betalte bestilling…. Og det er fullt mulig å bestille samme vare i deres nettbutikk også nå…
Jeg kaller det SVINDEL, useriøst, svært dårlig butikk og en utrolig latterlig kundeservice.Anbefales ikke
Varene blir ikke levert. Dårlige svar på e-post.
Fraværende levering av kjøpt vare som ble bestilt 22.02.21.
Har ikke mottatt vare, har heller ikke fått noen bekreftelse på at varen er sendt. Dette holder ikke mål! Dårlig service som tilsier at kjøpet vil heves hvis ikke begrunnelse gis og vare blir levert.
Manglende leveranse.
Bestilte varer 26/8. Disse er fortsatt ikke levert 16/8. Hva slags nettbutikk er dette? For dårlig service.
Ikke holdbart!
Endelig i dag et manuelt svar på mine tre henvendelser, i løpet av nesten tre uker fra jeg gjorde min bikini bestilling.
Likevel er svaret nesten identisk med autosvarene; mye å gjøre, jobber på spreng, akkurat (!) nå tar det litt lengre tid enn normalt osv.
Jeg ønsker klar beskjed om forventet leveringstid ellers vil kjøpet bli hevet.
Første og siste gang.
Hvorfor har de ikke en kundeservice telefon, eller en fungerende chat? E-post til support fungerer tydeligvis ikke.
Hva slags bedrift er dette?
Hvor ligger nettbutikken og lageret ?Etter utallige uker. Ingen varer forsinket leveranse. Hvordan er det mulig å ha varer ute på nettet som ikke kan sendes! Tror jeg har ventet 8 uker! Siste gang!!!
Dårlig kundeservice
Det er over 2 uker siden jeg la inn ordre, fikk melding med en gang at ordren er registrert og at jeg skulle få beskjed når den ble sendt, men har fremdeles ikke fått bekreftet at varene er pakket og sendt.
Andre så også på

Sporten Beitostølen
Vinteren kommer snart, for å parafrasere en viss tv-serie som ble avsluttet for noen måneder siden. Og med det i tankene så er de...

Cellbes
Er du også noen ganger overrasket over at så store antallet butikker som tilbyr klær, smykker og annet tilbehør? Nesten al...

Stormberg
Stormberg er en av de mest kjente klesmerkene som vi har i Norge, og med god grunn. Det er klær laget med høy kvalitet som holder deg ...

Fitliving
For å være helt ærlig, så trodde vi at med et navn som Fitliving at dette ville være en nettside som solgte produkter...
Timarco selger fortsatt varer de ikke har !!!
Utrolig, etter 3 år gjør jeg et nytt forsøk, MEN Timarco selger fortsatt varer de ikke har - på lager.
Og de er like kreatiive i sin begrunnelse for ikke å ha ha en kundetelefon;
"Hvis du vil komme i kontakt med vår kundesupport, kontakt oss på ........timarco.no. Vi har valgt å ikke ha telefonsupport, slik at vi kan håndtere returer raskere, gi deg bedre kundeservice via e-post og for at du skal slippe å vente i telefonkø."
Dette er omtenksomt - for de ansatte som skal slippe å forholde seg til irriterte og misfornøyde kunder...
Så kommer autosvarene;
"Just nu har vi väldigt stor efterfrågan på våra varor och därmed fler mail än vanligt.
Vi besvarar alla mail i turordning och väntetiden är just nu ca 2-3 vardagar."
Og om dette er et norsk selskap - hvorfor kommer autosvarene på svensk?
Fra en av de siste e-poster før autosvarene hos Timarco;
"din ordre er noe forsinket fra leverandøren, men forventes sendes innen kort"
Meg: hva er kort tid, kan jeg få et bedre estimat?
"Nei, kanskje om 2 uker "
Dette er 2 uker etter bestilling.
Timarco er fortsatt en AMATØR bedrift.
Styr unna!