COS - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Jakke og bukse
Dette var helt forferdelig! Jeg ringte kundeservice for å sjekke statusen på en retur fordi nettstedet ikke godtok ordrenummeret mitt. Etter mye venting kom jeg til en utenlandsk mann som hørtes ut som om han snakket fra innsiden av en vaskemaskin. På grunn av støyen i bakgrunnen (raske trommer, tror jeg det var Bee Gees) måtte han rope i telefonen. Alt i alt var det bare bortkastet tid og veldig frustrerende.
feil leverte varer og manglende tilbakebetaling
Jeg har handlet flere ganger hos dette selskapet, og jeg er veldig skuffet over den dårlige servicen jeg har fått. De sender stadig feil varer, og når jeg prøver å returnere dem, går det galt. Jeg har ikke fått noen e-poster angående returen min, og det virker som om de har glemt å refundere meg. Jeg oppdaget selv at jeg aldri fikk tilbakebetaling for et produkt de sendte feil (shorts i stedet for en kjole). Nå må jeg prøve å få svar fra dem, men det virker nesten som svindel. Jeg vil ikke anbefale å handle her på nettet i det hele tatt.
Bestilling av klær
Jeg bestilte noen klær for en stund siden til den planlagte reisen min, men jeg er skuffet over at varene fremdeles ikke har kommet. Etter å ha sjekket sporingsinformasjonen, innså jeg at varene ikke engang har blitt sendt ennå. Det er veldig irriterende at det tar så lang tid å sende bare tre t-skjorter og et par sokker. Tidligere har produktene jeg har kjøpt fra dere alltid vært av god kvalitet, men denne netthandelsopplevelsen har virkelig vært skuffende.
Kvalitet
Jeg er så imponert over hvor bra kvaliteten på produktet jeg kjøpte er! Det så faktisk bedre ut enn på bildet på nettet. Dessverre var buksene jeg bestilte utsolgt etterpå, men kundeservicen løste det raskt etter at jeg sendte dem en e-post. De ringte meg for å forklare situasjonen og tilbød meg til og med 20% rabatt. Leveringstjenesten var litt dårlig, men alt i alt var det en veldig positiv opplevelse for meg.
Bukser og skjorte
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med å prøve å avslutte nyhetsbrevet fra det selskapet. Selv om jeg gjorde flere forsøk på å melde meg av, fortsatte jeg å få e-poster fra dem. Jeg synes det er lite profesjonelt og det gir meg et dårlig inntrykk av selskapet. Jeg lette etter kontaktinformasjon på nettsiden deres, men fant ingenting som var til hjelp, og det gjorde meg bare mer frustrert. Jeg vil ikke anbefale å abonnere på nyhetsbrevet til dette selskapet.
Kjøp av klær online
Jeg ble virkelig skuffet over min erfaring med den nettbutikken. Bestillingsprosessen var kaotisk og forvirrende, og jeg måtte stadig henvende meg til kundeservice for veiledning. Dessverre ble ikke opplevelsen bedre når det gjaldt leveringstiden. Pakken min kom flere dager senere enn lovet uten noen form for unnskyldning eller forklaring. Prisene var heller ikke spesielt gode sammenlignet med andre nettbutikker jeg har handlet fra. Alt i alt var det en skuffende opplevelse, og jeg har ikke planer om å handle der igjen.
Kjøpte ballettflats - kostbare og av lav kvalitet
Jeg bestilte et par ballettflats på nettet, og selv om bestillingen gikk greit og leveransen var rask gjennom ICONIC, ble jeg skuffet over kvaliteten. Skoene kostet 210 dollar, og da jeg endelig fikk dem, var jeg skuffet over hvor dårlig de var laget. De var laget i India og hadde nesten ingen såle eller mønster under skoen. De virket billige i forhold til et par Doc Martens, for eksempel. Alt i alt synes jeg de var altfor dyre for hva de var.
Forsinket bestilling til ferie
Bestillingen min ble forsinket i 4 dager etter at jeg la den inn. Nå trenger jeg ikke lenger bestillingen fordi den var ment for ferien vår. Jeg er ikke den eneste personen med dette problemet, så jeg forstår ikke hvorfor dette ikke er tydelig angitt på nettsiden deres.
Kjøp av t-skjorter online
Jeg bestilte noen t-skjorter på nettet, men har ventet i over 2 uker nå og har ikke fått noen informasjon eller bekreftelse etter at jeg fikk meldingen om kjøpet. Jeg prøvde å sende en e-post, men fikk et svar på dårlig engelsk som ikke ga noen mening. Ringte tidligere i dag og fikk et veldig vagt svar fra en uinteressert person. De kunne ikke engang si når bestillingen min vil bli sendt, og sa at det ikke er mulig å kansellere den. Oppsummert, dette er virkelig dårlig service. Anbefaler å handle i butikkene eller prøve et annet sted. Online service er bare elendig.
Kjøp av klær
Jeg digger klærne fra den butikken og pleier å kjøpe på nettet fordi jeg ikke bor i nærheten av en fysisk butikk. Akkurat har jeg lagt igjen en grei sum penger, men etter 10 dager har varene ikke blitt sendt ennå. Det er skikkelig dårlig sammenlignet med andre butikker som pleier å sende varene innen et par dager. Jeg ser at de aldri svarer på disse anmeldelsene, det er litt synd. Til syvende og sist er det jo kundetilfredshet som gjør at vi kommer tilbake, og dessverre skorter det virkelig på det hos den butikken!
Kundeservice og levering
Jeg er skikkelig nedtur over opplevelsen min med dette selskapet. Jeg klarte ikke å komme i kontakt med kundeservice for å få assistanse med bestillingen min, og jeg har heller ikke fått noen e-poster med info om ordren min. Skulle ønske jeg hadde sjekket anmeldelsene før jeg bestilte, for da hadde jeg kanskje gått for et annet sted å handle.
Bestillingen kom ikke som lovet - ingen løsning / fiks - agentene på nett bryr seg ikke, aldri mer COS for meg. Brexit ble oppgitt som problemet.
Jeg bestilte noe fra nettbutikken, men det kom ikke som de hadde lovet. Dessverre fantes det ingen måte å fikse dette på, og folkene jeg snakket med på nettet virket ikke så veldig interessert i å hjelpe meg. Alt i alt en skuffende opplevelse som gjør meg litt usikker på om jeg vil bestille noe derfra igjen.
Mønsterkafeetersøk
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundeservicen her. Personen jeg snakket med var vennlig i tonen sin, men helt ubesluttsom og lite hjelpsom. Jeg hadde en fargefeil på noen av tingene i bestillingen min, men de kunne ikke gi meg noen alternativer. Så jeg var nødt til å returnere klærne jeg kjøpte, selv om jeg likte dem. Dette er rett og slett dårlig service!
Overpriset varer
Jeg var innom butikken forrige uke og ble skuffet over at prisene hadde blitt satt mye høyere. Mine døtre ble skuffet over at tingene de ønsket seg var utenfor deres budsjett. Det virket som om butikken hadde økt prisene uten god grunn, og det er ikke bra. Jeg håper de tenker mer på kundene og budsjettene deres i fremtiden.
Gavekort mottatt
Jeg fikk et gavekort fra Cos, men ble skuffet over begrensningene ved bruk. Det er dessverre ikke mulig å bruke gavekortet på nett eller i utenlandske butikker. Utvalget i de fysiske butikkene er også begrenset sammenlignet med det du finner på nettet. Etter å ha prøvd i Gent, håper jeg på bedre lyke i Antwerpen neste uke. Alt i alt vil jeg ikke anbefale å gi bort et gavekort fra Cos til noen.
Bestilte noe, forsinket uten refusjon
Jeg bestilte hos dem, men etter fire dager fikk jeg ikke beskjed om at det var sendt. Så fikk jeg en e-post om at det er forsinket, og de sa unnskyld. Jeg fikk heller ingen tilbud om refusjon, og varene er ment for ferien min og jeg vil ikke være her når det endelig kommer. Kundeservicemedarbeideren Mark var arrogant og frekk på chatten. Jeg kommer aldri til å bruke en krone hos dem i fremtiden!
Mest stemmer anmeldelse
Bestillingen kom ikke som love
Les mer