Alle kundeanmeldelser fra Mayer
Review om: KAYAK
Bestilte en flyreise
Jeg bestilte en flyreise på nettstedet med mellomlandinger, men det andre flyet var en time for tidlig, så jeg kunne ikke ta det. KAYAK fant en løsning, men det kostet 700 euro ekstra. De gir ingen råd, men bare vil ha pengene dine!
Review om: NameCheap
Utmerket kundesupport
Jeg må bare si at kundeservicen her er helt fantastisk. Jeg har aldri fått så rask og effektiv hjelp fra noen leverandør før. Sofiia H, Sakthi B og Suzy Q gjør en virkelig godt jobb med å fikse alle problemene mine. Jeg setter stor pris på innsatsen deres og hvordan de håndterer alt så profesjonelt.
Review om: Lindex
Min bestilling var trege
Jeg bestilte noen varer for tre uker siden, men pakken er fremdeles ikke hentet av posten. Jeg ble notert i EDI en uke etter bestillingen min, men siden den gang har det ikke vært noe oppdateringer. Jeg synes det er ganske frustrerende at jeg ikke har fått ordentlig informasjon om hvor pakken min er. Det burde være bedre kommunikasjon og oppdateringer fra selskapet.
Review om: Moods
Helt fantastisk service
Utrolig bra service! De svarte kjapt på spørsmålene mine, kunne mye om produktene og leverte varene på rekordtid. Produktene er av skikkelig god kvalitet og passet perfekt. Jeg kommer helt sikkert til å handle her igjen!
Review om: Chegg
Innlogging problem abonnement
Jeg ringte kundeservice for å få hjelp til å avslutte et abonnement på min konto. Kontoen min er knyttet til min Facebook-konto, og når jeg prøver å logge inn, får jeg meldingen "Det er ikke deg, det er oss. Vennligst prøv igjen senere." Dette har pågått i tre dager, og alt jeg vil er å si opp abonnementet mitt. Da jeg ringte kundeservice var svarene veldig vage og de virket ikke å forstå hva som var galt. Jeg prøvde å gi dem min e-postadresse knyttet til Facebook, men de fant bare min sekundære konto som ikke har abonnementet. Kundeservicemedarbeideren ble frustrert og kunne ikke hjelpe meg med å spore betalingen siden jeg betalte med PayPal. Han sa at jeg måtte ringe PayPal, men da ville abonnementet mitt fortsatt være aktivt. Da jeg spurte om å snakke med en leder, ignorerte han meg i 2 minutter før jeg sa at jeg heller ville snakke med noen som kunne hjelpe meg. Til slutt sa han "ok. takk." Dette var veldig uprofesjonelt og hjelpsomt, og det virket ikke som om han brydde seg om mine bekymringer i det hele tatt.
Review om: maxgaming
Kjøpte et ANSI keyboard
Jeg bestilte et ANSI-tastatur, men angret etter å ha prøvd det litt. Tok kontakt med kundeservice for å høre om å returnere varen, og de var veldig hjelpsomme. De sendte meg returseddel med en gang, så jeg kunne enkelt returnere produktet uten problemer. Nevnte også at jeg hadde revet i stykker en av kabelposene, men det var heller ikke noe problem for dem.