Alle kundeanmeldelser fra Marit

  • Review om: Talkmore

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ble ufrivillig overført til Talkmore

    Forferdelig! - styr unna! Dørselger som ikke har ordnet med kansellering som avtalt, som førte til overføring til Talkmore mot min vilje. Jeg måtte selv ordne opp for å komme tilbake til min opprinnelige leverandør, brukte timesvis for å ordne opp i rotet. Fikk på toppen av det hele tilsendt faktura fra Talkmore måneden etter, SELV OM JEG ALDRI HAR VÆRT KUNDE DER! Igjen måtte jeg ordne opp selv, da selgeren ikke kunne gjøre det. Klagde til Talkmore, fikk beskjed om at dessverre kan feil skje - kompensasjon for tidsbruk får jeg ikke fordi jeg ikke er kunde hos dem. Skal ALDRI ha Talkmore!


  • Review om: YouGov

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Positivt.

    Jeg er veldig fornøyd med Yougov.
    Enkle,Kjappe og oversiktlige undersøkelser og god belønning.
    Anbefaler Yougov


  • Review om: Villakids

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundeservice holder ikke mål

    Vi bestilte elektrisk bil til sønnen vår. Selv om det reklameres for "rask levering" på hjemmesidene tok det over 3 måneder å få bilen. Som plaster på såret for unormalt lang leveringstid ble i lovet at bilen skulle bli levert med gummidekk, uten ekstra kostnader. Nå er det 5 og en halv måned siden vi bestilte bilen og 2 måneder siden vi mottok den. Vi har fortsatt ikke sett noe til gummidekkene.

    Har forsøkt å ringe kundeservice som nå har stengt ned telefonlinjen (?), sendt flere mailer og sendt melding via facebook. Vi har ikke lyktes å få svar noen av stedene.

    Selv om produktet virkelig har falt i smak, er kundeservicen så dårlig at de kun fortjener en stjerne. Kommer ikke til å anbefale villakids videre til noen.

    Sliter med samme styret, snart 3måneder siden vi bestilte en bil, som d skulle ta 6-7uker å få tilsendt.. Når rekker vi sikkert ikke å bruke den før vinteren kommer????
    Sendt fler mailer og prøvd messenger, men ingen svar! Vurderer snart å heve kjøpet.. Men det blir vel ikke enkelt det heller da sikkert???? Kanskje tv2 hjelper deg kunne klart å få kontakt med de!?????

    Samme problemet her. Bestilte og betalte 19.juli. Har heller ikke fått varene og de har sluttet å svare på mail. Aldri vært borte i verre service. Kommer aldri til å handle der igjen uansett hvor bra varene er om de en gang kommer.