Alle kundeanmeldelser fra Lelia

  • Review om: Gardenstore

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Trapper med spesifikke krav

    Jeg kjøpte trapper med spesifikke krav og trengte hjelp til å finne ut om de var mulige og hvor jeg kunne få tak i dem. Jeg ble positivt overrasket over den kunnskapsrike og autoritative responsen jeg fikk fra personalet hos Gardenstore. Spesielt Isabelle sto ut med sin grundige og hjelpsomme tilnærming til mine henvendelser. Selv om responsen kunne vært raskere, var kvaliteten på informasjonen og serviceinnstillingen til de ansatte upåklagelig. Jeg følte meg trygg på at jeg fikk riktig informasjon og gode råd for å ta den beste beslutningen.


  • Review om: Lookfantastic

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Produktleveranse mislyktes

    Jeg bestilte noe fra Lookfantastic, betalte for det og fikk et annet produkt enn det jeg bestilte. Jeg ringte kundeservice med en gang, men de har fortsatt ikke løst problemet eller innrømmet feilen. Jeg synes det er skuffende at de ikke tar ansvar og viser profesjonalitet i denne situasjonen.


  • Review om: Weekday

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    forsinket levering

    Det tok hele 10 dager før bestillingen min endelig ankom, til tross for at jeg betalte ekstra for frakt. På nettsiden lovet de en frakt på 4-5 dager, og jeg hadde virkelig trengt varene mine til en spesiell anledning. Jeg sendte dem en høflig melding for å be om refusjon kun for frakten, ikke mer. De svarte på en grei måte og forklarte at frakten vanligvis tar 6-7 arbeidsdager, så de var fortsatt innenfor tidsrammen, selv om de beklaget forsinkelsen i en e-post. Etter en del frem og tilbake viste jeg dem en skjermdump av hvor det sto 4-5 dager på nettsiden deres. Men de kom tilbake med "Det tar 7-8 arbeidsdager!" Det virket som om de bare fant på tiden etter hvert. Jeg synes det er sjokkerende at et selskap som dem ikke kan refundere £4 i fraktkostnader når de ikke leverer i tide. Jeg kommer ikke til å hente pakken min på postkontoret. La dem håndtere returkostnadene også, så de ikke tjener penger på klærne mine. Jeg skal kjøpe dem et annet sted. Boikottet er i gang, takk!