Alle kundeanmeldelser fra Keebler

  • Review om: Dustin Home

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Julegavebestilling

    Jeg bestilte en julegave den 27. november, men har ennå ikke fått varen. Det har allerede gått 17 dager, og alt jeg har fått er en melding om at ordren min er blitt flyttet - dette skjedde for 10 dager siden. Kundeservicen er dårlig, ingen svarer på henvendelsene mine. Jeg er veldig skuffet over opplevelsen og kommer ikke til å kjøpe flere gaming ting her. Håper de løser dette raskt.


  • Review om: Choppi

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    drømmeseng

    Jeg bestilte en drømmeseng fra denne butikken, og jeg må si at jeg er veldig imponert over servicen og hvor raskt leveringen var! Da jeg fant ut at sengen var den siste på lager, ble jeg bekymret for om den kunne være skadet. Men de sendte meg et bilde av skaden og tilbød meg en redusert pris eller erstatning av den skadede delen. Servicen var utrolig profesjonell, og jeg er veldig fornøyd med hele opplevelsen. Jeg vil absolutt anbefale denne butikken til alle som trenger en ny seng! Og jeg antar at kvaliteten på sengen vil være like god som servicen jeg fikk.


  • Review om: Arhaus

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjopte seng Lago king size

    Jeg fikk en seng fra Arhaus, men den var større enn madrassen min. Det var et 4 tommers gap av kryssfiner synlig, og ingen tepper eller dyner kunne fylle det skikkelig. Jeg kontaktet kundeservice og sendte bilder av problemet, men fikk ingen løsning. De sa at sengen skulle passe til alle madrasser, men det gjorde den ikke. Returvinduet ble stengt uten en løsning, og jeg ble fortalt at jeg måtte betale 10% restocking-gebyr fordi det ikke var Arhaus sin feil. Jeg føler at kundeservicen ikke bryr seg om kundens behov, og det er veldig uakseptabelt.