Arhaus - Total vurdering basert på 21 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (21)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Purchased ottoman
For en stund siden kjøpte jeg en puff fra butikken, og jeg var veldig spent i begynnelsen. Men gleden min snudde raskt til skuffelse da jeg innså de høye fraktkostnadene forbundet med kjøpet. Tre år siden kjøpte jeg flere møbler fra butikken til det nye huset mitt, og brukte en betydelig sum penger. Denne gangen virket den 299 dollar fraktkostnaden for en 699 dollar puff overdreven og urimelig for meg. Jeg tok opp problemet med både butikken og hovedkontoret, bare for å bli fortalt at dette var deres nye policy og ingenting kunne gjøres med det. Denne opplevelsen har fått meg til å føle meg skuffet og misfornøyd med merket. Som et resultat har jeg bestemt meg for å ikke gjøre flere kjøp fra butikken og vil dele den negative opplevelsen min med familie og venner.
Min kjopsplassering
Jeg vil bare si at kundeservicen til dette selskapet er veldig darlig. Jeg hadde problemer med a kontakte showromet i Boca Raton og fikk ikke noe svar, selv om de lovet det. De ansatte virket handlingslammet og kunne ikke fikse et enkelt problem engang. Pengene mine ble holdt for lenge, og na venter jeg fortsatt pa a fa dem tilbakebetalt. Jeg synes det er viktig med bedre service og kommunikasjon fra en profesjonell bedrift.
Kjøp av møbler og tilbehør til soverommet
Arhaus er en fantastisk butikk i området Plano/Frisco i Texas. Vi fikk hjelp av en dyktig ansatt ved navn Debra Cleare med å finne møbler til soverommet, tilbehør og bord. Debra viste seg å ha god smak og kreative evner som vi satte stor pris på. Hun svarte på alle spørsmålene våre og ga oss nyttige råd. Opplevelsen vår var veldig positiv, og vi er veldig fornøyde med kjøpet vårt hos denne butikken.
Sofakjøp med villedende garantiløfte
Etter å ha kjøpt en sofa med "bekymringsfri flekkgaranti" fra selskapet, må jeg dessverre dele min skuffende opplevelse. Jeg ble tiltrukket av løftet om beskyttelse mot flekker, men da jeg forsøkte å benytte meg av garantien for en flekk som hadde samlet seg over tid, ble jeg skuffet. Flekkene jeg ønsket dekket var beleilig unntatt fra garantivilkårene. Garantien viste seg å være mer et markedsføringsknep enn et ekte løfte om kundetilfredshet, og jeg følte meg villedet og undervurdert som forbruker. Mangelen på gjennomsiktighet når det gjelder garantien begrensninger, reflekterer dårlig på Arhaus Furniture's forpliktelse til ærlighet og integritet i deres forretningspraksis. Det er nedslående å innse at det som ble markedsført som en beskyttelse mot flekker, viste seg å være ingenting mer enn en tom lovnad. Jeg vil anbefale potensielle kjøpere å være skeptiske til Arhaus Furniture's garantier og nøye undersøke vilkårene før de stoler på dem. Min erfaring viser viktigheten av å holde bedrifter ansvarlige for deres misvisende påstander og utilstrekkelig kundeservice.
Fabric sofas and dining room chairs
Jeg ble veldig skuffet over kjøpet mitt av stoffsofaer og spisestuestoler fra butikken. Til tross for at jeg fikk en demonstrasjon i utstillingslokalet om at "krypton"-stoffet kunne rengjøres lett med oppvaskmiddel og vann, fant jeg ut at dette var falskt. Etter bare 18 måneders bruk ser møblene mine utrolig slitte og aldrende, overhodet ikke slik som lovet om holdbarheten. Som om ikke det var nok, ble jeg overtalt til å kjøpe den 5-årige "bekymringsfrie garantien", bare for å få avslag på kravet mitt da jeg trengte den. Kundeservicerfaringen var også skuffende, med uhjelpsomme og avvisende ansatte. Dette har ødelagt oppfatningen min av butikken, og jeg kommer ikke til å handle der igjen i fremtiden.
Kjøp av møbler
Jeg bestilte møbler for en stor sum penger fra butikken i Birmingham, Alabama etter å ha besøkt den. Opplevelsen med å få møblene var en skikkelig mareritt. De som jobbet der og sjefen var skikkelig uinteresserte etter at vi hadde betalt for møblene. De virket ikke interesserte i når vi skulle få dem. Vi fikk beskjed om at sengen vi kjøpte ville passe med en justerbar base, men det gjorde den ikke, så vi måtte selge basen. Møblene virker å ha god kvalitet, men jeg vil ikke anbefale butikken på grunn av dårlig kundebehandling fra de ansatte og sjefen.
Avbestilling av bestilling uten varsel!
Alt i alt vil jeg si at min erfaring med dette selskapet har vært positiv. Møblene har god kvalitet og størrelse generelt sett! Frakttidene derimot er forferdelige. Jeg pleier vanligvis å unngå å skrive negative anmeldelser, men jeg ble skuffet over å høre at de hadde kansellert en bestilling jeg la inn for måneder siden uten varsel (Ingen e-poster). Da jeg ringte kundeservice, sa representanten at hun kunne se i notatene at jeg hadde sendt en e-post med forespørsel om kansellering (noe jeg aldri gjorde). Dessverre tok hun ikke ansvar for feilen (selv om jeg sannsynligvis allerede har brukt over $25,000 på møbler fra dem). Hun foreslo bare at jeg skulle legge inn bestillingen på nytt (selv om prisen nå har økt betydelig)! De kan miste en lojal kunde her!
Stolen money for chairs
Jeg prøvde å bestille disse stolene, vet du? De kostet mindre enn 5k, så egentlig ikke så dyre. Og gjett hva? Fraktkostnaden var på hele 10k! Det er helt sprøtt! Jeg mener, seriøst, hvorfor ville de gjøre det på den måten? Bare prøver å stjele penger om du spør meg. Og det verste er at det finnes andre steder som sender til Canada mye billigere. Åh, så frustrerende! Og da jeg snakket med kundeservice, så var de overhodet ikke til hjelp. Forferdelig opplevelse, ass.
Bordkjøp med problemer
Jeg kjøpte et spisebord, men det var en del problemer med kjøpet. Selgeren regnet feil og glemte rabatten, så jeg måtte dra tilbake for å få pengene tilbake. Da bordet kom, passet ikke sokkelen og toppen sammen. Jeg måtte be om en erstatning, men endte opp med samme problem. Til slutt måtte jeg returnere det og har ventet i over tre uker på refusjon. Jeg har ringt dem seks ganger, men de har fremdeles ikke ordnet med pengene. Veldig frustrerende opplevelse, jeg vil ikke handle der igjen.
Problems with initial order
Hadde noen problemer med en bestilling, måtte tilkalle butikksjefen for å løse det. Misfornøyd med kvaliteten, ble ikke dekket av kundeservice. Får bedre service og kvalitet andre steder.
Kjøp av fire skjenker som ikke passet korrekt
Jeg vil ikke anbefale Arhaus. Jeg kjøpte fire skjenker som ikke passet riktig. Jeg ringte dem med en gang og ble belastet en omlastingsavgift og en annen leveringsavgift for å returnere dem. Til slutt endte jeg opp med å betale dem $700 for å sende tilbake skjenkene på under 24 timer! Jeg ønsket å kjøpe andre skjenker, men fikk beskjed om at det ville være en annen avgift på $299 for å kjøpe og levere dem. Er de seriøst? De ville ikke gi seg og dermed mistet de min virksomhet. Nå bruker jeg RH, som er fantastiske å handle med og driver en flott virksomhet. De gjør alt de kan for å beholde min virksomhet. Ingen omlastingsavgifter og bare en engangs leveringsavgift. Hold deg unna Arhaus, veldig dårlig kundeservice!
Kjøkkenbord, spisestoler og sideskap
Vi kjøpte et nytt kjøkkenbord, fine spisestoler og et sideskap for å oppgradere spisestuen vår. Dessverre var det slik at spisestolene ikke passet ordentlig under bordet, selv om det så bra ut i butikken. Da vi kontaktet kundeservice og ba om å returnere produktene, ble vi møtt med en helt urimelig avgift på 399 dollar pluss 10% bare for å returnere stolene. Dette til tross for at leveringspersonalet uansett skulle komme tilbake for å levere sideskapet. Stolene var feil størrelse og helt annerledes enn de vi så i butikken. Det er rett og slett utrolig. Vi har vært lojale kunder hos Restoration Hardware og Crate and Barrel i mange år av denne grunn. Skulle aldri ha gitt Arhaus en sjanse.
Flott møbler av høy kvalitet
Jeg er helt enig, kundeservicen er virkelig dårlig, men møblene er flotte! De fleste møblene hjemme hos meg kommer fra butikken deres, og jeg har bare hatt én dårlig opplevelse, med sengen min. De hjalp meg ikke skikkelig, så ble sengen ødelagt etterpå. Likevel må jeg si at møblene de lager er virkelig flotte, og kvaliteten er bra. Jeg ville ikke kjøpt møbler andre steder, selv om jeg synes det er merkelig hvor dårlig kundeservicen deres er. Det virker som om de ikke bryr seg. Men i det minste vet de hvordan man designer gode møbler.
Etterkjop av skadet vare
Kundeservicen varierte veldig, noen ganger var den stralende mens andre ganger var den helt forferdelig. Jeg hadde en veldig hyggelig samtale med en ansatt som het Sandy under leveringen, men opplevelsen med Sonja var helt forferdelig. Etter å ha hatt et skadet produkt i 4 måneder, var det sjokkerende å bli møtt med høylytt og arrogant tone av Sonja da jeg endelig fikk snakket med henne. Jeg ba om å få snakke med hennes sjef, men til tross for flere henvendelser har jeg ennå ikke blitt ringt tilbake.
Sovesofa og nattbord
Jeg kjøpte en sovesofa for 15 000 kroner, men da den ble levert var den delvis montert feil. Det har vært en skikkelig utfordring å få den fikset skikkelig. Kundeservicen deres er helt forferdelig. De skal liksom være et luksuriøst møbelfirma, men kundeservicen deres er en av de verste jeg noensinne har opplevd. Jeg kommer aldri til å handle noe fra dette firmaet igjen. Det er så mange andre alternativer der ute. Dessuten begynte malingen å falle av nattbordet til 1500 kroner etter bare 3 uker, og prosessen med å få det erstattet involverte dusinvis av e-poster fra forskjellige personer fra Gud vet hvor, og igjen var kundeservicen helt forferdelig. Dette firmaet burde virkelig bare forsvinne.
Kjopte seng Lago king size
Jeg fikk en seng fra Arhaus, men den var større enn madrassen min. Det var et 4 tommers gap av kryssfiner synlig, og ingen tepper eller dyner kunne fylle det skikkelig. Jeg kontaktet kundeservice og sendte bilder av problemet, men fikk ingen løsning. De sa at sengen skulle passe til alle madrasser, men det gjorde den ikke. Returvinduet ble stengt uten en løsning, og jeg ble fortalt at jeg måtte betale 10% restocking-gebyr fordi det ikke var Arhaus sin feil. Jeg føler at kundeservicen ikke bryr seg om kundens behov, og det er veldig uakseptabelt.
utendørs polstret puff
Jeg ble skuffet da jeg åpnet den nye utendørs puffen jeg kjøpte fra selskapet og oppdaget små insekter inni den. Jeg forseglet umiddelbart plastinnpakningen og kontaktet selskapet for å be om en tilbakebetaling. Jeg sendte bilder av problemet på e-post samme dag, men fikk aldri svar, så jeg ringte dem. De fortalte meg at saken ikke var håndtert riktig og måtte sendes til en annen avdeling. Etter at de mottok tilbake produktet, ville de refundere pengene. Jeg ba om en bekreftelse på e-post slik at jeg kunne kvitte meg med puffen mens jeg ventet på tilbakebetalingen, men personen i andre enden ble uhøflig og nektet å sende en e-post. Da bestemte jeg meg for å kontakte American Express for å være dekket.
Møbler til stuen
Min opplevelse med kredittkortet fra butikken var helt forferdelig. Det var så mange problemer, som null rente-planer med skjulte gebyrer og 3-4 ulike rentekostnader uten noen forklaring. Kundeservicen var bare dårlig. De virket helt uvitende og bare fulgte en fast script, uten å kunne gi noen logisk forklaring på hva som skjedde med kontoen min. Jeg vil sterkt anbefale alle å holde seg unna dette kredittkortet fra butikken.
Skrivebord
Jeg kjøpte et skrivebord, en stol, en lampe, en bokhylle og et speil, og jeg må si at kvaliteten er helt fantastisk! Disse tingene har nå vært med meg i 4 år, og jeg tror jeg kommer til å beholde dem for alltid. De blir virkelig arvestykker.
Our recent furniture purchase
Vi har akkurat kjøpt noen møbler fra selskapet. Selv om de var ærlige med leveringstidene, bestemte vi oss for å gi dem en sjanse. Da vi mottok varene, oppdaget leveringspersonen at et av stykkene var litt skadet. Vi var imponert over responsen fra selskapet, og de vil erstatte bordet i løpet av neste uke. Vi er veldig fornøyde med kundeservicen deres og oppfølgingen.
Mest stemmer anmeldelse
Our recent furniture purchase
Vi har akkurat kjøpt noen møbler fra selskapet. Selv om de var ærlige med leveringstidene, bestemte vi oss for å gi dem en sjanse. Da vi mottok varene, oppdaget leveringspersone... Les merDør: M. Boehm