Alle kundeanmeldelser fra Joe
Review om: Farfetch
Bestillte et kjole, men måtte returnere fordi størrelsen ikke stemte.
Nettsiden sa at returen var gratis, men da jeg sendte tilbake klærne måtte jeg plutselig betale for frakten! Farfetch lever ikke opp til det de lover. Igjen har jeg hatt en dårlig opplevelse med Farfetch.
Review om: lovenorway
Mottok for liten festdrakt, returnerte den via telefon
Kundebehandlingen på telefonen var kjempebra og veldig hjelpsom. Jeg måtte dessverre returnere festdrakten fordi den var for liten. Gleder meg til å få en større størrelse.
Review om: Posten
Pakke bestilt på nettbutikk i usa
Svindel firma, etter pakken min ankom norge og blitt "tollbehandlet" har den sporløst forsvunnet, og posten mener jeg skal drive å styre med avsender ifra Usa fordi de har rota bort/stjålet pakken.
Spurte om posten kunne gi meg en e-post som avsender da kunne kontakte posten på, fikk beskjed om at avsender måtte bruke posten's chat..posten slutter når de i usa begynner på jobb..
Så de gjør det rett å slett vanskelig å beskytter sine kriminelle ansatte.
Dette er en kriminel organisasjon.Review om: Express
Kjopt 3 par jeans
Jeg kjøpte tre par jeans fra butikken deres og etter bare en uke med bruk begynte den blå vaskede jeansen å rakne og rive seg, spesielt ved skrittet, like under glidelåsen. Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten og håndverket, føler meg skikkelig lurt for pengene mine. 😠😠😠
Review om: CyberGhost VPN
Abonnement, annulation, remboursement
Jeg synes Cyberghost har en ganske tvilsom policy når det gjelder å avbryte abonnement og få tilbake penger. De har skrevet i små bokstaver og på et vanskelig sted at du ikke får refusjon for avbestilling i prøveperioden. Du må spesifikt be om det fra kundeservice. Jeg synes det er en tvilsom praksis, det virker som om selskapet kan beholde pengene til de som ikke er oppmerksomme nok til å spørre om refusjon.