Express - Total vurdering basert på 17 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (17)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min første bestilling gikk greit, men ble overrasket over den internasjonale behandlingsavgiften på mitt "gratis frakt" ordre. Ikke ok!
Jeg vil virkelig anbefale deg å passe på skjulte gebyrer eller endringer i politikken når du handler her. Jeg ble veldig skuffet over den internasjonale behandlingsavgiften på 82$ USD på min siste ordre, og følte meg litt lurt.
Kjøpt en kjole på nettet
Etter å ha gått ned 3 størrelser og mistet vekt, bestilte jeg en kjole på deres nettsted. Den kom i tide til bryllupet jeg skulle i. Den var litt stor, men da jeg prøvde å returnere den, sa de at jeg ikke kunne bytte den selv om jeg kjøpte den der. Så når jeg kom hjem, fikset jeg den selv. De sa at jeg kunne, men det var ikke sant 😡
Kjøp av klær
Express har virkelig skuffet meg. Tjenesten deres har blitt verre over tid, og nå godtar de ikke engang deres egne gavekort lenger. Jeg har handlet der i mange år, men etter denne siste hendelsen, har de mistet meg som kunde for alltid. De fikk meg til å betale mye mer enn jeg hadde planlagt for varene mine fordi de plutselig bestemte seg for at gavekortet mitt ikke var gyldig lenger. Selv om det står tydelig på kortet at det ikke har utløpsdato og kan brukes på nettsiden deres, har de nå effektivt bestemt fra 1. mai 2024 at gavekort kun kan brukes i butikk.
Overpriced cheap clothing
Jeg har vært en trofast kunde i butikken en stund og har hatt en betydelig kreditt på kortet mitt. Men i 2019 reduserte de en del av kreditten min og i går senket de den ytterligere. Kvaliteten på klærne deres har betydelig forringet seg, og prisene har økt, noe som gjør varene overpriset billigdrit. Jeg kommer ikke lenger til å handle i denne butikken og vil returnere mitt siste kjøp i dag. Det er skuffende å se hvordan de har behandlet en tidligere kunde, og jeg mener de fortjener å gå konkurs.
Kjøp av jakke
Dårlig behandling av kunder og tekniske problemer med nettsiden og appen. Føles som om de ikke tar seg tid til å lese meldingene dine skikkelig og fikse problemene dine på en god måte.
Betalingsproblem etter forfallsdato
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med regningen min som ikke ble håndtert før neste arbeidsdag. Jeg bor på vestkysten i en annen tidsone, men fikk likevel en forsinkelsesgebyr. Det er helt urimelig, og de sa nei til å droppe gebyret. Dette viser dårlig profesjonalitet, spesielt i disse tider med pandemi hvor man burde vise mer forståelse for ulike situasjoner. Express har mistet meg, mine venner og familie som kunder på grunn av denne dårlige behandlingen av betalingsproblemer. Det er trist å se selskaper behandle lojale kunder på denne måten, og jeg vil ikke bruke penger hos dem igjen.
Clothing items
Jeg kjøpte nylig noen klesplagg på denne butikken. Jeg må si at opplevelsen var ganske skuffende. Tjenesten fra personalet manglet profesjonalitet, noe som gjorde det vanskelig for meg å føle meg komfortabel og fornøyd med handleopplevelsen. I tillegg virket prisene på varene høyere sammenlignet med lignende butikker i området. Leveringen av varene tok lengre tid enn forventet, noe som var en ulempe for meg som kunde.
Kvaliteten på klærne er veldig...
Kvaliteten på klærne her er skikkelig dårlig og designet er helt forferdelig. For 5 år siden var kvaliteten mye bedre og designet var mer klassisk da de nettopp begynte. Nå er designet bare forferdelig og kvaliteten er veldig dårlig, i tillegg til å være altfor overpriset for hva det er. Derfor handler jeg ikke her lenger!!
Falske kortutgifter
Alle kunder bør fjerne kortene sine fra kontoene på grunn av svindelbestillinger og avgifter som blir plassert på dem. Det virker som om denne butikken er helt umoralsk, de kan muligens stjele kunders informasjon og belaste kortene deres. De ser ikke ut til å skanne bestillingsbekreftelsen når kundene henter varene sine, de sa til og med at Xavier Johnsons navn var på kontoen min (men det stemmer ikke siden ingen andre enn meg har tilgang til kontoen min), og de lot ham hente $ 500 verdt av klær uten å be om ID eller bestillingsbekreftelse for å verifisere. De gikk så langt som å påstå at kameraene ikke viste området der folk henter varene. Denne butikken bør virkelig undersøke atferden til de ansatte.
Online bestilling og kundeservice
Som en langvarig kunde av selskapet, har jeg lagt merke til at kvaliteten på online bestilling og kundeservice har blitt verre. Akkurat nå er jeg i utlandet og det er vanskelig å bestille til en APO-adresse, selv om de sier det går an. De fleste av bestillingene mine blir værende i behandling i ukesvis, bare for å til slutt bli avlyst. Hvis jeg har brukt Express Cash, som jeg har tjent opp, så må jeg ringe kundeservice for å få pengene tilbake.
Portofino shirts
Dette stedet har virkelig gått nedover. Før var kvaliteten helt topp. Portofino-skjortene jeg pleide å kjøpe, som var av ypperste kvalitet, er nå tynne og krøllete søppel. Kundeservicen er helt elendig - de har alltid feil informasjon, sender deg hit og dit, og klarer ikke å forstå enkle forespørsler om retur. De sender feil etiketter og pakkesedler, og så påstår de at de aldri mottok det, selv om jeg har en e-post som bekrefter mottakelsen. Etter å ha stengt alle butikkene sine, tar de også betalt for returfrakt. Denne butikken er ikke verdt det lenger. Det finnes så mange andre klesalternativer å velge mellom.
Øreringer brøt, har ikke brukt dem ennå :( skuffet
Jeg kjøpte smykker til vintergaver for 160 dollar, men nå har øreringene allerede løst seg opp. En brøt etter bare to ganger med bruk, og en annen brøt mens jeg åpnet gaveposen. De virker så skjøre og av dårlig kvalitet til den prisen. Jeg vil helst bare holde meg til smykkene fra gullsmeden min i stedet for motesmykker.
Kjopt 3 par jeans
Jeg kjøpte tre par jeans fra butikken deres og etter bare en uke med bruk begynte den blå vaskede jeansen å rakne og rive seg, spesielt ved skrittet, like under glidelåsen. Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten og håndverket, føler meg skikkelig lurt for pengene mine. 😠😠😠
Gift card issue
Ikke kjøp gavekort fra dette selskapet, de aksepterer ikke lenger sine egne gavekort for nettkjøp. Kundeservice har bekreftet dette og innrømmet at det ikke er rettferdig å tvinge folk til å dra til butikken for å bruke gavekortene. I tillegg selger de varer i butikken som ikke er tilgjengelige online, noe som virker uærlig. Dårlig kundeservice og tvilsom praksis.
Jobb- og fritidsklær
Jeg har handlet på nettstedet deres i rundt 10 år nå for jobb- og fritidsklær, og jeg er helt hekta. Kvaliteten var litt dalende for ca. 5 år siden, så da tok jeg en pause. Men etter covid har jeg virkelig fått sansen for klærne deres igjen. Noen ganger så passer ikke alt, men det er null stress å returnere det i butikken. I tillegg har de supre salg og klaring (og du kan jo returnere alt!), og belønningene deres er så som så. Elsker stilene deres, så jeg fortsetter å handle her så lenge kvaliteten holder seg og klærne passer meg.
Kjøp av fire elementer
Kjøpet mitt hos Express endte dessverre i stor skuffelse. Jeg kjøpte fire ting, men ønsket å returnere tre av dem. Problemet var at selskapets Internasjonale returpolicy var veldig mangelfull. Det virker veldig uprofesjonelt å be kunder i Canada om å levere tilbake ting til Landmark Global uten noen fraktetikett. Hvordan kan de være sikre på at pakken faktisk vil nå Express i USA? Jeg har hatt dårlige erfaringer med amerikanske nettbutikker og deres Internasjonale returpolicy tidligere, og dette var virkelig det siste strawet. Jeg vil ikke handle hos Express eller andre amerikanske nettbutikker igjen, med mindre det er hos Amazon. Deres returpolicy er bare best.
Skuffende opplevelse
Etter min erfaring har jeg dessverre ikke hatt noe positivt med dette selskapet å dele. Kundeservicen var dårlig og produktene jeg fikk var av lav kvalitet. Jeg vil virkelig ikke anbefale andre å handle her. Følte bare at jeg kastet bort både tid og penger.
Mest stemmer anmeldelse
Skuffende opplevelse
Les mer