Alle kundeanmeldelser fra Inger

  • Review om: Coverbrands

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    3 produkter

    Hei,
    Jeg bestilte 3 produkter med levering på helt hjem innen 1-2 dager.
    Ingen varer har dukket opp. De svarer ikke på telefon når jeg ringer og svarer heller ikke på mail. Enda de lover svar innen 24 timer.
    Dette selskapet ville jeg ikke anbefale. Jeg har tapt alle pengene


  • Review om: Bonprix

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Strålende fornøyd så langt

    Jeg bestilte på søndag, og kjolen var hos meg på fredag! Veldig fornøyd med passform og størrelse, og prisen er svært rimelig. Så får jeg se om de klærne jeg bestilte dagen før blir sendt snart... Jeg har forståelse for at nettbutikkene opplever travle tider nå i forbindelse med Covid 19-utbruddet, så at det tar lenger tid å få varene enn det vanligvis ville gjort lever jeg med. Jeg var derfor både overraska og glad for at jeg fikk en var i dag, etter bare fem dager. :)

    Hei må man betale toll ved å kjøpe på bonprix? :)

    Har handlet hos bonprix i ca 6år, og er veldig fornøyd med både prosessen med bestilling, retur, betaling og service. Bortsett fra et par plagg har jeg også vært veldig tilfreds med kvalitet, str og priser.

    Du betaler ikke toll. Det har iallefall aldri jeg blitt pålagt.

    Kjempefornøyd! Har kjøpt mye her i det siste, alltid veldig fornøyd, med både rask levering, flotte produkter og bra passform. Anbefales på det varmeste????


  • Review om: Floryday

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svindel

    Bestilte en kjole som så flott ut på bildet. Etter mange ukers venting fikk jeg en omsider varen. Det var en trist greie sydd i dårlig polyester. Har prøvd å returnere. Fikk raskt svar på første e-post med tilbud om å beholde varen og få verdikupong til å kjøpe noe nytt. Jeg sa jeg ville returnere kjolen ettersom jeg ikke kan bruke den. Jeg vil ha pengene tilbake. Venter og venter på info om hvordan jeg skal returnere varen. De har et komplisert system med retur. De satser nok på at folk ikke skal gidde å gå gjennom hele returprosessen for å få penger tilbake.