Coverbrands - Total vurdering basert på 27 anmeldelser

37% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-25
Kjøp av produkter

Jeg er veldig glad for at bestillingen min kom så fort. Selv om det var litt vanskelig å få tak i dem på telefonen på grunn av mye å gjøre og flytting til et nytt lager, var det... Les merDør: Samanta Schaden

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-22
Manglende produkt, måtte betal

Jeg bestilte en pakke fra nettbutikken, men da jeg fikk den, oppdaget jeg at et av produktene jeg hadde betalt for, manglet. Da jeg kontaktet kundeservice, ble jeg bedt om å bet... Les merDør: Viviane Waters

Mest stemmer anmeldelse

  2023-06-29
3 produkter

Hei, Jeg bestilte 3 produkter med levering på helt hjem innen 1-2 dager. Ingen varer har dukket opp. De svarer ikke på telefon når jeg ringer og svarer heller ikke på mail. En... Les merDør: Inger

Anmeldelser (27)

  (9)

 (1)

  (8)

  (6)

  (3)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Skjemete produkter

    Jeg bestilte flere produkter til julegaver, men da jeg fikk dem, så jeg at alle produktene var utgått på dato. Jeg ble skikkelig skuffet og følte meg lurt. Selv om jeg fikk dem på tilbud, skulle det vært tydelig merket at produktene var gamle. I tillegg hadde jeg problemer med bestillingsprosessen fordi jeg måtte legge inn ordren to ganger på grunn av tekniske problemer. Alt i alt var opplevelsen min veldig skuffende, og dessverre vil jeg ikke handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av produkter

    Jeg er veldig glad for at bestillingen min kom så fort. Selv om det var litt vanskelig å få tak i dem på telefonen på grunn av mye å gjøre og flytting til et nytt lager, var det bra at jeg kunne snakke direkte med sjefen. Produktene jeg fikk var skikkelig gode og akkurat det jeg håpet på.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Produktbestilling med rask respons

    Jeg hadde en skikkelig bra opplevelse med kundeservicen. Bestilte produktet i feil farge, men så sendte jeg en e-post til kundeservice, og de svarte meg innen en time, til tross for at det ikke var i åpningstidene. De var suverent hjelpsomme og fikset feilen uten problemer. Pakken kom kjapt, bare to dager etter at jeg hadde bestilt. Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen og kommer definitivt til å handle her igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Manglende produkt, måtte betale ekstra

    Jeg bestilte en pakke fra nettbutikken, men da jeg fikk den, oppdaget jeg at et av produktene jeg hadde betalt for, manglet. Da jeg kontaktet kundeservice, ble jeg bedt om å betale ekstra for det manglende produktet. De sa at pakken skulle inneholde riktig vekt og antall varer, men jeg hadde faktisk bevis på at noe manglet. Dessverre fikk jeg verken verifisering eller kompensasjon for problemet. Det var en ubehagelig opplevelse som jeg helst vil unngå i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sminkeveske med små hull

    Jeg hadde en skikkelig god opplevelse med kundeservicen og leveringen da jeg måtte returnere en sminkeveske jeg kjøpte for et år siden. Stoffet var av dårlig kvalitet og det kom små hull i den. Etter å ha snakket med kundeservicen fikk jeg en helt ny veske tilsendt på bare noen få dager. Jeg er virkelig imponert over hvor effektive og raske de behandlet saken min.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte 2 produkter med Vipps

    Jeg bestilte 2 produkter og betalte med Vipps, men dessverre kom aldri produktene mine. Coverbrands var heller ikke veldig samarbeidsvillige. Det viste seg at produktene mine ble sendt til en gammel adresse, selv om jeg hadde oppgitt riktig adresse via Vipps. Da jeg sjekket sporingsinformasjonen, så jeg at adressen stemte i betalingsinformasjonen, men ikke i leveringsinformasjonen, og det virket veldig merkelig for meg. Selv om det var min feil at jeg ikke dobbeltsjekket ordrebekreftelsen, hadde jeg alltid hatt riktig adresse via Vipps tidligere.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av produkter

    Jeg må være ærlig, jeg har prøvd å bestille fra dere to ganger nå uten suksess. Jeg har nådd mitt tålmodighetens grense. Forventet leveringstid på 1-3 virkedager viste seg å være helt feil. Etter to uker uten meldinger eller produktet jeg bestilte, måtte jeg kontakte dere selv for å finne ut hva som skjedde. Svaret jeg fikk var "dessverre har vi ikke varen på lager." Hvorfor kunne dere ikke ha informert meg om dette tidligere? Etter to mislykkede forsøk på å bestille kan jeg ærlig si at jeg ikke kommer til å handle hos dere igjen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Forferdelig opplevelse med levering

    Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med å bestille fra denne nettbutikken. For en måned siden la jeg inn en bestilling, men jeg har ennå ikke mottatt pakken min. Etter to uker uten noe spor av pakken min, tok jeg kontakt med kundeservice for å finne ut hva som skjedde. De informerte meg om at Posten ikke klarte å finne postkassen min, noe som aldri har vært et problem før. I tillegg ble jeg fortalt at to av produktene jeg hadde bestilt hadde blitt returnert og solgt til andre kunder. De ga meg tilbakebetaling for disse produktene, men resten av bestillingen min har fremdeles ikke blitt levert etter to uker. Mitt råd til alle er å unngå å bestille noe fra denne nettsiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rask og problemfri

    Jeg har handlet hos Coverbrands i mange år, og jeg har alltid vært veldig fornøyd med produktene deres og den gode servicen de gir. Bestillingen min gikk greit, og jeg fikk varene mine i god stand og til avtalt tid. En gang hadde jeg et problem med en vare jeg fikk, men kundeservicen ordnet opp med én gang. Jeg er veldig imponert over hvor profesjonelle og effektive de er. Jeg vil definitivt fortsette å handle hos dem i fremtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av highlighter og bronzer

    Jeg kjøpte en highlighter og bronzer på mandag, og allerede på tirsdag hadde de blitt sendt. På torsdag fikk jeg endelig varene mine i postkassen. Begge produktene var godt pakket inn i bobleplast og enkel emballasje. Jeg fikk til og med rabattkuponger for både Zalando og deres egen nettside i konvolutten, noe som var veldig kult! Leveringen var super rask, selv for oss som ikke bor i Oslo. Jeg har absolutt ingen klager og vil definitivt komme til å bestille fra dem igjen!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig Service og Lang Leveringstid

    Jeg bestilte en pakke og trodde den skulle komme raskt, men endte opp med å vente i over 12 dager uten noen tilbakemelding eller tilbakebetaling for den ekstra leveringskostnaden jeg betalte. Kundeservicen var skuffende og ikke tilstrekkelig hjelpsom, og jeg følte meg ikke satt pris på som kunde. Jeg kommer ikke til å handle her igjen, og vil heller anbefale andre å finne bedre nettsteder for sine kjøp.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Annoying expired products

    Jeg bestilte fire kremer, men nå ser det ut som om tre av dem er nesten utløpt (februar 2023). Jeg kontaktet kundeservice, og de ba meg returnere bestillingen for å få tilsendt en ny bestilling. Men nå har to av de fire varene utløpsdato i februar 2023. Når jeg bestiller, forventer jeg ferske produkter, ikke gamle varer som snart går ut på dato.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Foreløpig fornøyd

    Jeg har vært veldig fornøyd med produktene jeg har bestilt fra butikken. Leveringstiden har alltid vært rask, vanligvis tar det bare 2 dager å få varene mine. Jeg har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice på en stund, så jeg kan ikke si så mye om hvordan de er. Men ut fra anmeldelsene jeg har lest, virker det som det er plass for forbedring på kundeservicefronten. Nettsiden deres kan noen ganger være litt vanskelig å navigere på, spesielt når jeg prøver å logge inn eller finne spesifikke produkter som ofte er utsolgt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Sko og sminke

    Jeg er kjempe skuffet over opplevelsen min med denne nettsiden. For to uker siden bestilte jeg noen sko og sminke, og betalte for ordren. Desverre har jeg ikke fått noen bekreftelse eller oppdateringer om leveringen. Jeg har prøvd å ringe dem flere ganger, men ingen tar telefonen. Jeg har også sendt flere e-poster, men det er ingen som svarer. Dette er virkelig uakseptabelt og føles som ren svindel!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Veldig fornøyd med varene og kundeservicen

    Jeg er veldig glad for produktene jeg bestilte fra deg, og kundeservicen var også veldig bra. Det var enkelt å få hjelp med en reklamasjon, så jeg føler meg trygg når jeg handler hos deg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rask levering

    Jeg ble skikkelig overrasket over hvor fort pakken kom etter at jeg bestilte. La inn bestillingen i går, og allerede i dag var den her. Har aldri opplevd en så rask leveringstjeneste før, så jeg er skikkelig imponert. Produktene var også i god stand og akkurat det jeg ønsket meg. Fantastisk opplevelse!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ikke mottatt pakke

    Jeg bestilte en pakke fra nettbutikken, men den kom aldri fram. Jeg prøvde å kontakte kundeservice via e-post og telefon flere ganger, men fikk ingen respons. Til slutt måtte jeg heve kjøpet etter 2 måneder. Etter mye om og men fikk jeg beskjed om at pakken ble sendt dagen etter bestilling, men at den dessverre forsvant under levering. Jeg var heldig og fikk slettet fakturaen takket være Klarna.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundeservice og lang leveringstid

    Jeg har bestilt det samme produktet to ganger fra dette selskapet, og begge gangene har jeg fått beskjed over en uke etter bestilling om at varen er utsolgt. Dette er helt latterlig! Ikke nok med det, men det tar også veldig lang tid før pengene kommer tilbake på kontoen min. Jeg er veldig misfornøyd med tjenesten jeg har fått, og jeg kommer aldri til å bestille noe derfra igjen. Kundeservicen er dårlig og leveringstiden er altfor lang. Helt uakseptabelt!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Uventet substitusjon

    Jeg ble skuffet over kundeservicen og opplevelsen min med selskapet. Det produktet jeg bestilte var ikke det jeg fikk, det var en lignende versjon uten noen forklaring. Det var frustrerende å måtte spørre om informasjon om endringen på egenhånd. I tillegg syntes jeg det var unødvendig å måtte skrive ut returlapper selv for å returnere varen. Alt i alt var opplevelsen skuffende, og jeg kommer ikke til å handle der igjen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte mascara og foundation

    Jeg bestilte mascara og foundation og gledet meg veldig til å få pakken min. Men så sjekket jeg sporingsinformasjonen og så at de hadde sendt den uten riktig adresse! Sjåføren var tydeligvis rett rundt hjørnet, men likevel fikk jeg aldri pakken min. Nå må jeg vente i 14 dager før jeg kanskje får den. Synes virkelig det er dårlig kundebehandling. Hvis jeg hadde visst dette på forhånd, hadde jeg aldri bestilt fra dem. Burde de ikke kunne sende en ny bestilling når de vet at den første er på vei tilbake? Jeg fikk faktisk aldri pakken min. Så frustrerende!