Alle kundeanmeldelser fra Hyman
Review om: AWeber
Langvarig bruk til å administrere listen min
Har brukt det i mange år for å administrere listen min. Siden er veldig bra og støtten er flott, enten via artikler eller livechat. I livechat får du snakke med noen som tydeligvis ikke prater med mange andre samtidig, og som virkelig forstår hvordan produktet deres fungerer grundig. Hvis du driver med e-postmarkedsføring og har en liste som har ekte verdi innen din nisje, så er de et veldig godt alternativ. De er ikke billige, egentlig bare egnet for markedsføring av produkter med medium/høy verdi. Men de er godt drevne og profesjonelle.
Review om: Scoopr
Lånetilbud
Jeg vil virkelig anbefale dette selskapet hvis du trenger et lån eller ønsker å samle all gjeld i ett lån. Jeg valgte å samle alt i ett lån for å spare penger og få bedre oversikt over økonomien min framover. Tjenesten var veldig enkel å bruke, og jeg satte spesielt pris på funksjonen som viste meg hvor mye penger jeg kunne spare. Alt i alt var det en fantastisk opplevelse, tusen takk for all hjelpen!
Review om: RELX
Easyy to understand, but where is my free charger??
Det er så enkelt å bestille ting fra den butikken, og levering skjer også kjapt. Men, jeg har fortsatt ikke fått den gratis laderen min, for tredje gang! Hvorfor klarer de ikke å huske å legge den i pakken? Det er veldig irriterende for meg som kunde.
Review om: Protein
Fint mat
Jeg hadde en superbra opplevelse med matbestillingen min hos dere nylig! Maten kom fort, smakte deilig, var enkel å lage, og jeg ble skikkelig mett. Jeg er kjempefornøyd med kvaliteten på maten deres, mye bedre enn hva jeg har prøvd fra andre steder tidligere!
Review om: Debutify
Min nettside oppdatering
Mirza gjorde en helt fantastisk jobb med oppdateringen av nettsiden min fra versjon 4.10.3 til 6.2.1. Han gjorde det veldig lett å forstå, og veiledet meg gjennom hele prosessen. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med resultatet!
Review om: Macy's
dårlig kunde service
Dette er den dårligste kundeservicen jeg har opplevd i en butikk. Man står i kø uten at noen kan hjelpe deg. Det er vanskelig å komme seg ut av AI-systemet, og når man endelig gjør det, er de ansatte heller ikke til stor nytte. Det er feil med returer og kreditter. Man betaler regningen sin og mottar deretter et brev som sier at man skylder penger. Det er både frustrerende og helt uakseptabelt.