Alle kundeanmeldelser fra Heller
Review om: Daniel Wellington
Nye smykker
Utrolig fine smykker, og kundeservicen var så hjelpsom da jeg bestilte feil størrelse. De holdt meg oppdatert hele veien om tilbakebetalingen. Virkelig anbefalt!
Review om: Vistaprint
Kjøpte skilt med egen logo
Jeg bestilte et skilt med min egen logo fra selskapet tidlig i mai. Etter noen dager fikk jeg en bekreftelse på at bestillingen hadde blitt mottatt. Dessverre ble jeg litt skuffet da jeg mottok skiltet og så at logoen var skjev og blek. Jeg tok kontakt med kundeservice, og de var veldig hjelpsomme og sendte meg en erstatning raskt. Alt i alt var jeg ganske fornøyd med resultatet, selv om det var noen små feil og forsinkelser i begynnelsen.
Review om: Bluehost
Hosting services
Jeg har vært kunde hos et hosting-selskap i mange år, og aldri før har jeg opplevd så dårlig kundeservice som det var med chat-supporten deres. De virket helt likegyldige til selskapets omdømme og hvor lenge jeg hadde vært kunde. Det var rett og slett den verste støtten jeg noensinne har fått.
Jeg ble sjokkert over oppførselen til Bluehosts chat-supportteam. De tillot meg ikke en gang å kunne vurdere chatten min. Det er umulig å gi tilbakemelding om hvor bra eller dårlig opplevelsen min var.
Forferdelig jobb, Bluehost chat support team. Jeg ville ha gitt dere 0, men det er ikke en slik mulighet. Det er den dårligste støtten jeg har opplevd.
En annen chat-supportmedarbeider, Pushpa, gjorde akkurat det samme. Hun sa at navnet på forrige person var annerledes. Hvem er det egentlig som sier eller gjør riktig? Heller ikke denne personen hjalp meg i det hele tatt og bare kastet bort 2 timer av tiden min.
For de som er på jakt etter hosting med god støtte, bør dere holde dere langt unna Bluehost. Dårligste støtten noensinne!Review om: Proshop
Kjøp av PC-del
Min erfaring med Proshop var veldig skuffende. Jeg kjøpte en PC-del som ble borte under frakt, og da ble jeg anklaget for tyveri av kundeservice. Etter mange forsøk på å løse problemet på en skikkelig måte, ble jeg ikke tatt på alvor og måtte til slutt signere et skjema for å få tilbake pengene mine. Etter måneder med frustrasjon og tidsspille, kan jeg nå ikke handle der lenger på grunn av en urettferdig blokkering i systemene deres.