Daniel Wellington - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjapt svar på kundeservicekontakt
Jeg ringte kundeservice og ble positivt overrasket da de svarte nesten umiddelbart, selv om klokken var over 1 om natten. Aldri har jeg opplevd lignende respons fra andre selskaper, så det var virkelig enestående service. Det viser at de virkelig bryr seg om kundene sine og er villige til å gå den ekstra mile for å hjelpe. Jeg ble imponert over den raske responsen og den vennlige tonen i svaret jeg fikk. Jeg kan virkelig anbefale dette selskapet basert på min erfaring med kundeservice.
Klokke kjøpt på salg
Jeg bestilte en klokke på salg, men da jeg så at kvaliteten ikke var så bra bestemte jeg meg for å returnere den. Etter å ha sendt den tilbake i perfekt stand, nekter selskapet å gi meg tilbake pengene mine. Nå har ikke min kone fått bursdagsgaven sin, og vi sitter igjen med en dårlig kvalitetsklokke og tom lommebok. Jeg vil råde alle til å unngå dette selskapet!
klokke
Jeg ble virkelig imponert over hvor raskt, tydelig og konsekvent Pauline kommuniserte med meg. Hun var en fantastisk dame som hjalp meg gjennom hele prosessen med å returnere klokken min, få den vurdert og til slutt få en erstatning. Hun var alltid tilgjengelig for å svare på spørsmålene mine og var veldig høflig i alle våre samtaler.
Nye smykker
Utrolig fine smykker, og kundeservicen var så hjelpsom da jeg bestilte feil størrelse. De holdt meg oppdatert hele veien om tilbakebetalingen. Virkelig anbefalt!
Rosa gullklokke
De fortalte meg ikke om dette - de bare sendte meg en sølvklokke som var helt annerledes enn den jeg opprinnelig kjøpte. Jeg fikk bare svar fra dem igjen fordi jeg sendte dem en e-post om det. Hvis jeg ikke hadde sendt e-post, ville de bare latt det være og ikke tatt kontakt? Svarene jeg fikk fra dem var veldig uprofesjonelle, og alle vennene og familien jeg har snakket med om dette var sjokkert! Et svar var at jeg burde beholde klokken og selge den på Ebay etter at jeg hadde sagt at jeg ikke bruker sølvklokker. For alt de vet, kan jeg være allergisk mot sølvsmykker, derfor betalte jeg for en rosa gullklokke? Et annet svar var at de gjorde en god ting, men det var ikke til hjelp for meg? Hvordan kan det være en god ting når kunden ikke er involvert i beslutningene? De har ikke engang svart på min siste e-post og har bare ignorert meg nå. Jeg forventet ikke å oppleve noe slikt fra et selskap som det! Jeg er sjokkert!! Vil ikke kjøpe noe mer fra dem til tross for at jeg har kjøpt så mange andre ting fra dem tidligere!
Dårlig service
Min opplevelse med dette selskapet har vært utrolig skuffende. Jeg la inn en kommentar og har også vært i kontakt med teamet deres, men de nekter fremdeles å tillate meg å returnere eller bytte klokken. Hva er vitsen med å eie en så dyr klokke hvis jeg ikke er fornøyd med den? Kundeservicen deres er virkelig den verste jeg noensinne har opplevd. Jeg håpet virkelig at de ville gjøre noe med situasjonen, men dessverre har de ikke levd opp til mine forventninger.
Fantastisk kundeservice
Jeg er så imponert over den hyggelige og raske kundeservicen jeg fikk. De valgte å refundere meg, selv om de egentlig ikke måtte. Det gjorde stort inntrykk på meg.
Rope armbånd i gull
Jeg liker virkelig urskivene mine fra Daniel Wellington, har kjøpt mange gaver der. Men nylig fikk jeg armbåndet deres i gull og det så virkelig dårlig ut. Ser skittent, gammelt og slitt ut. Skulle egentlig gi det som gave, men føler meg flau for å gi det bort. Veldig skuffet og irritert, ærlig talt.
Enkel og rask
Jeg støtte på noen problemer med bestillingen min, men kundeservicen var veldig rask og hjelpsom. Jeg ble virkelig imponert over servicen deres - det var en dame som het Patricia som hjalp meg, og jeg satte virkelig pris på hennes vennlighet og vilje til å hjelpe med alt jeg trengte.
Kjøp av to elementer, men kun mottok ett
Jeg bestilte to ting, men bare den ene kom i posten. Jeg ringte kundeservice og de var veldig hjelpsomme. De tilbød å sende det manglende elementet eller gi meg pengene tilbake. Jeg valgte levering og det kom bare noen dager senere. Virkelig flott service! Jeg anbefaler absolutt dette stedet!
Kjøpet mitt - to klokker
For en måned siden bestilte jeg to klokker. De skulle komme med UPS, men endte opp på feil adresse. Vi har en dørvakt hele døgnet her, så det er umulig at pakkene ble levert hit. Likevel ba DW meg om å opprette en sak med UPS, noe jeg gjorde. UPS gjennomførte undersøkelsen og sendte resultatene, men de gjør ingenting med det. Hvorfor må jeg i det hele tatt ta ansvar for dette? Hva om UPS bare sier at pakkene ble levert? Jeg vet helt sikkert at de ikke ble det. Uansett, det har nå gått en måned, og jeg har verken fått produktene eller pengene tilbake. De har tatt pengene mine og bryr seg ikke i det hele tatt.
Mitt favorittarmbånd
I starten av 2023 kjøpte jeg et nydelig armbånd fra denne butikken som jeg virkelig likte. Dessverre begynte armbåndet å miste farge og slites etter bare noen måneder med bruk. Jeg ble veldig skuffet over kvaliteten og bestemte meg for å ta kontakt med kundeservice for å se om de kunne hjelpe meg. Etter å ha sendt en e-post, ble jeg ignorert i flere uker, og da jeg til slutt fikk svar, ble jeg bedt om å kjøpe et nytt armbånd. Jeg ble sjokkert over den likegyldige holdningen til kundeservice og bestemte meg for å dele min negative opplevelse.
Bestilte feil produkt
Jeg bestilte feil klokke hos dere, så måtte jeg returnere den for å få den riktige. Men å ordne returen var ikke så lett som jeg trodde. Først måtte jeg ordne alt selv, og det var litt skuffende siden jeg forventet bedre kundeservice. I tillegg var ikke returlappen jeg fikk helt riktig utfylt, så klokken ble sendt tilbake to ganger av UPS. De fortalte meg at skjemaet ikke var korrekt utfylt, så måtte jeg fylle ut et nytt skjema. Alt dette førte til unødvendige forsinkelser i prosessen med å få den riktige klokken.
Dyr klokke
Jeg kjøpte en dyr klokke på nettsiden deres, og må si at jeg ble litt skuffet over hvordan den ble levert. Klokken i seg selv er kjempefin og av god kvalitet, men emballasjen var helt elendig. Den ble kastet slengende inn i en eske uten støtte eller polstring, så da jeg åpnet den var den helt skjev og bulkete. Til den prisen jeg betalte, forventet jeg at den skulle bli behandlet med mer forsiktighet.
Armbåndsur
Jeg vil bare si tusen takk for den fantastiske kundeservicen og den raske leveringen. Jeg er kjempefornøyd med produktet jeg fikk, det er akkurat det jeg hadde håpet på. Takk for en super opplevelse!
Veldig skuffet og misfornøyd
Jeg la inn en bestilling tidlig i mars, og jeg har fortsatt ikke fått noen oppdateringer på den. Jeg har sendt flere e-poster for å få informasjon, men har dessverre ikke fått noe svar. Nettsiden viser fortsatt at bestillingen er underveis.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilte feil produkt
Jeg bestilte feil klokke hos dere, så måtte jeg returnere den for å få den riktige. Men å ordne returen var ikke så lett som jeg trodde. Først måtte jeg ordne alt selv, og det v... Les merDør: Ondricka