Alle kundeanmeldelser fra Goodwin
Review om: OsloSkinLab
Ikke merket noen forskjell etter 1 måned og 14 dager
Kjøpte denne saken for å hjelpe huden min, men foreløpig har jeg ikke lagt merke til noen store endringer. Synes det er litt irriterende med all e-posten og reklamen som fyller innboksen min. Hvorfor spørre om tilfredshet så tidlig når det tar minst 8 uker før man ser noen resultater? Har tenkt å fortsette å bruke produktet i en måned til før jeg tar en endelig avgjørelse.
Review om: baseLang
Online engelskkurs
Jeg har hatt en kjempegod opplevelse med de fleste lærerne mine. De er veldig flinke og vet mye. Noen ganger har jeg hatt noen mindre gode lærere, men generelt sett har kvaliteten vært bra. Det eneste negative er at vi bruker Zoom til klassene. Det er en del problemer med lyd og tilkobling, og lærerne er ofte litt trege med å starte og finne leksjonsmaterialet. Det gjør at timene blir kortere enn de burde være, og det er ganske frustrerende.
Review om: Batteriexperten
Blekkpatroner - Halvtomme
Jeg kjøpte blekkpatroner som var halvtomme selv om de skulle være fulle. Prøvde dem i skriveren min som fungerte bra med andre patroner før, men disse var ikke nok. Jeg kontaktet Batteriexperten og fikk beskjed om at det må være feil med skriveren min, selv om jeg har sjekket alt nøye. Jeg vil ikke anbefale å handle her.
Review om: AirHelp
Mistet flyet på grunn av forsinkelse
Da flyet mitt fra Oslo til USA via Amsterdam ble så forsinket at jeg ikke rakk flyet mitt til USA, fikk jeg god hjelp fra selskapet til å sende inn et krav mot flyselskapet. Erstatningen ble utbetalt overraskende fort etterpå. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg fikk her.
Review om: Network Solutions
Support Person
Personen jeg fikk som støtte var virkelig flink og snill. Gabrielle/a var tålmodig og forklarte ting på en enkel måte så jeg kunne forstå alt og spørre om hjelp når jeg trengte det. Det var så fint å ha noen som var så vennlig og imøtekommende når jeg trengte kundestøtte. Jeg satte virkelig pris på at Gabrielle/a også tilbød oppfølgingstjenester, det viser hvor mye hun bryr seg om kundenes behov. Etter en litt dårlig opplevelse med en tidligere person, ble alt mye bedre med Gabrielle/a.
Review om: Wiggle
Kjøp som ikke ble levert
Jeg har hatt noen problemer med et kjøp jeg gjorde for en stund siden. Bestillingen ble gjort i midten av mars, men varene har fremdeles ikke kommet. Nettstedet der jeg gjorde kjøpet er nå borte, og jeg kan ikke finne informasjonen min der lenger. Jeg har prøvd å kontakte selskapet via e-post, men har ikke fått noen respons. Selv ordrenummeret mitt fungerer ikke på den nye nettsiden. Etter å ha prøvd alt mulig for å få hjelp, bestemte jeg meg for å klage til banken min, Monzo, og de refunderte pengene mine innen en time. Det var veldig overraskende og positivt.
Review om: Jakt & Friluft
tursekk og sovepose.
Jeg ble skikkelig imponert over alle turutstyrene på Jakt & Friluft, men dessverre var servicen fryktelig dårlig. Personen jeg snakket med var frekk og ikke særlig hjelpsom, og det ødela hele kjøpeopplevelsen for meg. Til slutt endte jeg opp med å avbryte kjøpet mitt der og kommer definitivt ikke til å handle der igjen.