Alle kundeanmeldelser fra dulce
Review om: Made4men
Angret på et kjøp
Jeg måtte dessverre bruke angreretten min på et produkt til 699 kr. Returprosessen var skikkelig rotete og vanskelig å forstå. Etter at jeg fikk en link til returseddelen, manglet det en returlapp. Butikken kunne ikke printe ut en returlapp, og kundeservicen virket ikke så flink på hvordan jeg kunne løse dette i Norge. Jeg bestemte meg for å beholde varen jeg hadde bestilt feil, siden fraktkostnaden var nesten halvparten av prisen på produktet, og jeg kunne bare returnere det til adressen i Grimstad. Dette er helt urimelig for kundene, og det virker som om de prøver å unngå at folk returnerer varer. Jeg kommer ikke til å handle der igjen før de forbedrer returprosessen.
Review om: Nelly
Klær, perfekt passform
Jeg elsker å shoppe klær her fordi de alltid passer så bra og størrelsen er alltid spot on. Andre butikker sliter alltid med å få riktig størrelse, men her er det bare perfekt hver gang.
Review om: Boutiquefeel
Bestilt 19. februar og fortsatt venter...
Jeg er skikkelig skuffet over denne opplevelsen med butikken. Jeg la inn bestillingen min allerede 19. februar, men jeg har ennå ikke mottatt varen. Det er veldig irriterende å ikke få noe informasjon om hvorfor bestillingen min er forsinket, eller når jeg kan forvente å få den. Jeg skulle ønske jeg visste dette før jeg bestilte. Neste gang skal jeg definitivt tenke meg godt om før jeg bestiller noe der igjen.
Review om: Animoto
Ministe kjøp med endringer
Jeg pleide å like tjenesten veldig godt, men nå er jeg skuffet over endringene i grensesnittet og presset de legger på for å få meg til å kjøpe den dyreste opsjonen. Fra å være en fornøyd kunde har jeg blitt frustrert ganske fort. Jeg har bestemt meg for å ikke fornye abonnementet mitt (spesielt når de har økt prisen på den billigste opsjonen dramatisk). Jeg føler at ledelsen kun er ute etter å tjene penger, og det kan ødelegge hele tjenesten.