Alle kundeanmeldelser fra Dach
Review om: Strim
Min nye TV
For noen uker siden kjøpte jeg en ny TV fra Strim, og jeg må si at jeg er ganske skuffet over opplevelsen min så langt. Kundeservicen var virkelig en skuffelse, til tross for at de var høflige, virket det som om det var mangel på kompetanse. De klarte ikke å fikse feilene mine, selv etter å ha mast på dem i lang tid. TVen min lagger og hikker, og spolefunksjonen fungerer ikke ordentlig, til tross for at alt er oppdatert og jeg har raskt fiber tilkoblet. I tillegg har prisen jevnlig blitt økt, og det er veldig frustrerende. Jeg synes det er rart at tidligere vurderinger blir slettet, både mine og andres, noe som virker uprofesjonelt. På grunn av alt dette har jeg bestemt meg for å si opp abonnementet mitt og heller bruke pengene på å kjøpe en ny bok i stedet for å holde på med Strim.
Review om: ZAGG
Bestilt skjermbeskytter
Jeg bestilte en skjermbeskytter for en stund siden, og det har tatt altfor lang tid å motta den. Det har gått 2 til 3 uker, og jeg har fremdeles ikke fått den. I dag fikk jeg en e-post som sier at den endelig forlater lageret deres. Hvorfor må det ta så lang tid? Jeg har ventet og ventet, og jeg begynner å bli utålmodig. Håper virkelig den er verdt ventetiden!
Review om: ComputerSalg
Reklamasjonssak løst
Jeg hadde et problem med et produkt jeg kjøpte for mindre enn 5 år siden, og jeg må si at kundeservicen var virkelig imponerende. Etter å ha blitt bedt om å sende inn produktet, ble det raskt sjekket og jeg fikk tilbake pengene mine uten noen problemer. Det gikk veldig greit, uten noe tull eller diskusjon. Jeg er veldig fornøyd med denne ærlige og pålitelige bedriften, det var en god opplevelse.
Review om: Helly Hansen
Regnjakke
Kvaliteten på produktet var skuffende, vanntett laget skrellet av allerede innen ett år, så jakken ble ubrukelig. Jeg tok kontakt med selskapet, men de nektet å hjelpe oss. Etter å ha vært trofaste kunder i hele 10 år, er vi veldig skuffet over det dårlige produktet og den dårlige kundeservicen.
Review om: Holdit
Bestilling til Norge
Jeg vil anbefale å unngå dette selskapet! De sier ikke tydelig fra om at toll ikke er inkludert i prisen når du bestiller til Norge. Jeg fikk en overraskende regning fra posten på 250kr for en bestilling på 400kr. Dette er skikkelig dårlig service, og det gjorde hele opplevelsen dårlig. Jeg kommer ikke til å handle der igjen!