Anmeldelser Strim

Er du en ivrig streamer av filmer og serier?

Da har du kanskje opplevd stresset med å ha mange forskjellige plattformer å streame fra. Man kan være abonnent av en streamingtjeneste, men så finnes ikke filmen eller serien vi ønsker se på den plattformen. Da er det kjipt å måtte lage et eller flere nye abonnementer bare for å få tilgang til en film eller serie. Dette blir raskt dyrt. Strim er derimot en streamingtjenesste som påstår at de tilbyr det meste, og har forskjellige pakker man kan velge mellom etter sine behov. Finn ut mer ved å lese videre her.

Om Strim

Strim ble lansert i 2018 og er eid av RiksTV AS. Målet var å lage en enkel, brukervennlig og god streamingtjeneste. De har hovedkontor i Økern på Torgveien i Oslo. De er alltid åpen for nye ideer og vil gjerne diskutere disse med oppfinneren - at dette kan diskuteres over en kaffe.

Produkter og Tjenester hos Strim

Strim er en norsk streaming plattform som tilbyr en rekke pakker som passer deg og din streaming oppførsel. Selskapet tilbyr alt innhold fra en rekke populære kanaler og streamingplattformer. Slik får man tilgang til største norske og internasjonale TV-kanaler. De har en ordinær prøvetid på 14 dager, og ingen bindingstid. Prisene starter fra 199 kroner, og går opp til over 400 kroner. Dette er ikke så veldig billig. Man får tilgang til Strim på omtrent alle enheter inludert datamaskin, bærbar PC, tablett og smarttelefon, inkludert diverse operativsystemer. Ifølge deres kunders tilbakemeldinger er Strim et billigere alternativ sammenlignet med kabelselskapene. De påstår at de er Norges mest complette strømmetjeneste. Pakkene inkluderer Strim Litt, Strim Mye, Strim Mye inkludert Sport, Strim Mest og Strim Mest inkludert Sport. Man får tilgang til en rekke poulære kanaler i norden og fra andre deles av verden som Storbritannia og USA, som har forskjellige verdenskjente serier, og populære og ikoniske filmer. I tillegg har de underholdning egnet for barn, og på nettsiden finner man også diverse guider som for eksempel TV guide og Strimetips. Man kan bruke tjenesten i utlandet, inkludert i EU og EØS land. Men er man utenfor disse grensene er tjenesten ikke tilgjengelig. Det er ganske kjipt, om man er nordmann som ikke bor innen disse grensene. De nevner lite om hvilke betalingsmetoder som er akseptert, men inkluderer sikkert de vanlige metodene som kort betaling, PayPal og lignende. I følge Strim, kan man si opp abonnementet når som helst. Dette innebærer vanligvis at man sier opp abonnementet før den betalte siste måneden er ferdig. Om man ikke vil ha sine aktiviteter logget finner man informasjon om hvordan man reserverer seg retten til å ikke bli overvåket på denne måten. De har en brukervennlig nettside, men det kunne vært mer informasjon om kundeservice.

Komplimenter, Klager og Tips til Strim

Er du lei av å abonnere på streamingplattformer som ikke har stort utvalg? Da kan det hende at Strim er et alternativ for deg. Har du erfaring med selskapet vil vi gjerne høre fra deg. Skriv en tilbakemelding om din opplevelse, slik at andre potensielle kunder kan lese din kundeanmeldelse for å finne ut om de burde bli abonnent!

Strim

10
    10