Strim - Total vurdering basert på 13 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (13)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
TV-abonnement
Jeg synes det er ganske imponerende hvor mye innhold jeg får for pengene mine, men den irriterende "Hei, er du der ennå?" stoppen jeg opplever hver kveld ødelegger virkelig opplevelsen av å se favorittprogrammene mine. Jeg tenker på å bytte til en annen tjeneste på grunn av dette, bare for å kunne nyte TV uten alle avbruddene.
Min nye TV
For noen uker siden kjøpte jeg en ny TV fra Strim, og jeg må si at jeg er ganske skuffet over opplevelsen min så langt. Kundeservicen var virkelig en skuffelse, til tross for at de var høflige, virket det som om det var mangel på kompetanse. De klarte ikke å fikse feilene mine, selv etter å ha mast på dem i lang tid. TVen min lagger og hikker, og spolefunksjonen fungerer ikke ordentlig, til tross for at alt er oppdatert og jeg har raskt fiber tilkoblet. I tillegg har prisen jevnlig blitt økt, og det er veldig frustrerende. Jeg synes det er rart at tidligere vurderinger blir slettet, både mine og andres, noe som virker uprofesjonelt. På grunn av alt dette har jeg bestemt meg for å si opp abonnementet mitt og heller bruke pengene på å kjøpe en ny bok i stedet for å holde på med Strim.
Min siste bestilling
Denne butikken prøver seg på noen tvilsomme markedsføringsknep som virkelig ikke faller i smak hos meg. Det virker skikkelig ufint og uprofesjonelt å se de ansatte eller folkene der sniffing rundt i poser med ordet "strim" på. Jeg synes dette er dårlig markedsføring og har til og med rapportert dem for brudd på reklameloven. Absolutt ikke noe jeg støtter eller har lyst til å handle fra igjen.
Champions League-pakken
Jeg betalte en ganske saftig sum for Champions League-pakken på Strim i håp om å kunne se alle kampene som var lovet. Dessverre klarte jeg ikke å få tilgang til kampene som ble vist på TV2 sport premium. Dette skuffet meg veldig, så jeg bestemte meg for å si opp abonnementet med en gang. Nå tenker jeg å se Champions League-kampene på TV2 i stedet.
TV-tjeneste
Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med Strim. TV-signalet har vært elendig i over 1,5 år, til tross for at jeg har kontaktet dem flere ganger og dokumentert problemene mine. Kundeservicen har vært skuffende, med standard svar og løfter om forbedring som aldri blir oppfylt. Buffring, kanaler som fryser og konstante problemer med å starte på nytt har gjort opplevelsen min ekstremt frustrerende. Nå fungerer ikke engang de grunnleggende funksjonene som de skal, som for eksempel start- og spolefunksjonen. Etter at jeg påpekte at problemet var hos dem, ble jeg bedt om å finne en annen leverandør. Jeg vil ikke anbefale Strim til noen som vil ha en pålitelig TV-tjeneste.
TV og internettabonnement
Min erfaring med selskapet var skuffende. Kundeservicen var veldig arrogant og klarte ikke å håndtere angreretten min ordentlig. I tillegg opplevde jeg problemer med signalet som hang seg opp veldig ofte. Jeg vil anbefale å lete etter et annet selskap som faktisk bryr seg om kundeservice og produktkvalitet.
Kjøpte Strim til å se fotball
Jeg kjøpte Strim for å kunne se favorittlaget mitt spille, men det fungerte ikke engang! Jeg prøvde å kontakte dem på Facebook og be om pengene tilbake eller en rabattkode, men de sa bare at problemet skulle være løst utenom åpningstidene deres, og at de ikke kunne gi meg noen kompensasjon. Jeg synes det er helt håpløst! Jeg er så frustrert at jeg vurderer å ta kontakt med Forbrukerrådet.
Kundebehandling, pris, abonnement
Kundeservicen hos Strim virker veldig vanskelig å håndtere. De virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt. Jeg prøvde å forklare at jeg ikke ville betale mye for en tjeneste jeg ikke brukte. Selv om jeg endret abonnementet samme dag jeg ble belastet, ble det satt tilbake til det dyreste alternativet uansett. Supporten virket mer opptatt av å påpeke at jeg hadde "akseptert vilkår" og mente jeg *måtte* betale for tjenesten jeg ikke brukte. Det virket ikke som om de ville løse problemet, bare være sikre på å få pengene sine.
Kortsiktig tilgang til Premier League for 998 kr
Kundeservicen deres er virkelig dårlig, de nekter å ta ansvar og gi refusjon når det er avlysninger. Ikke noe kompensasjon eller refusjon blir tilbudt, og angreretten forsvinner når du inngår avtale med dem. Jeg anbefaler alle å unngå denne griske og uetiske gjengen.
TV og internett abonnement
Jeg har aldri hatt noen problemer med Strim, de svarer alltid raskt og hjelper meg med en gang. Da jeg endret abonnementet mitt fra dyrere til billigere, ble jeg til og med kreditert for differansen. Jeg hadde også rabatt fordi jeg er med i OBOS, så det var ekstra fint å spare litt penger. Nå har jeg sagt opp abonnementet mitt hos Strim fordi vi fikk et bedre tilbud med både TV og internett fra en annen leverandør. Men hvis det vi har nå ikke fungerer, kommer jeg definitivt tilbake til Strim! De har fått en fast kunde hos meg.
Min erfaring med streamingtjenesten
Jeg har brukt tjenesten en stund nå, og jeg er skuffet. Kundeservicen virker ikke å bry seg om tilbakemeldingene mine, og prisen har bare økt mens kvaliteten har blitt verre. Den passer ikke for en eldre målgruppe. Utvalget av filmer er skuffende, med kun én film jeg likte blant mye søppel. Jeg vil heller anbefale Disney+ eller Netflix.
TV-pakke med ulike kanaler og tilbakevisningsmuligheter
Jeg skaffet meg en TV-pakke fra Strim som hadde TV2 Play, HBO Max, Viaplay, Showtime og rundt 15-16 kanaler med opptaksmuligheter i opptil 7 dager i arkivet. Jeg synes dessverre at prisen var litt høy siden jeg egentlig bare er interessert i NAT GEO, men ellers var jeg fornøyd med tjenesten.
Min erfaring med Strim
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med Strim. Selv etter at jeg sa opp abonnementet mitt, fortsatte de å belaste meg og ga meg ingen refusjon. Kundeservicen var ikke til hjelp og heller frekke, og det var virkelig den verste opplevelsen jeg har hatt med et selskap. Jeg vil ikke anbefale Strim til noen.
Mest stemmer anmeldelse
Min erfaring med streamingtjen
Jeg har brukt tjenesten en stund nå, og jeg er skuffet. Kundeservicen virker ikke å bry seg om tilbakemeldingene mine, og prisen har bare økt mens kvaliteten har blitt verre. De... Les merDør: Renner