Allente - Total vurdering basert på 18 anmeldelser

56% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-05-25
Super service

Her får du virkelig god kundeservice! De bryr seg skikkelig om å finne de beste løsningene for deg som kunde. Jeg følte meg virkelig godt tatt vare på og verdsatt her. Bra gjort! Les merDør: Lazaro

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-20
Kjøp av TV-pakke

Dette er virkelig det mest ustabilt TV-systemet jeg har opplevd. Alle naboene i borettslaget klager over den dårlige kvaliteten og ustabiliteten til tjenesten. Det er helt umuli... Les merDør: talia

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-22
Rask, enkelt, fornøyd

Jeg har hatt veldig bra erfaringer med selskapet. Allente har en veldig god kundeservice, og det er enkelt å nå dem. Konsulentene deres er vennlige, profesjonelle og raske til å... Les merDør: Hagenes

Anmeldelser (18)

  (6)

 (3)

  (5)

  (3)

  (1)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Super service

    Her får du virkelig god kundeservice! De bryr seg skikkelig om å finne de beste løsningene for deg som kunde. Jeg følte meg virkelig godt tatt vare på og verdsatt her. Bra gjort!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med tjenesten

    Jeg hadde forventet å kunne prate norsk med kundeservice, så det var litt vanskelig å forstå hverandre når alle var svenske. Jeg kan litt svensk fordi mamma bodde i Sverige i mange år, men jeg foretrekker å snakke norsk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av TV-pakke

    Dette er virkelig det mest ustabilt TV-systemet jeg har opplevd. Alle naboene i borettslaget klager over den dårlige kvaliteten og ustabiliteten til tjenesten. Det er helt umulig å se på TV uten konstante problemer, og den dårlige kundeservicen gjør alt enda verre. Hver gang jeg prøver å se på TV, må jeg bruke mange minutter på å nullstille modem, plugge og trekke ut ledninger bare for å få et bilde på skjermen. Det skjer til og med at det tar flere dager før systemet fungerer igjen. Etter snart et år med dette marerittet i borettslaget, så er det virkelig på tide med en ordentlig løsning.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fiber internettabonnement

    Etter å ha hatt dårlige erfaringer med andre leverandører, så valgte jeg å prøve Allente for fiber internett. Jeg ble positivt overrasket over den vennlige og serviceinnstilte kundeservicen, som virkelig forstår viktigheten av god kundeservice. Det var en hyggelig opplevelse å kommunisere med dem, og jeg endte opp med å skrive under på en avtale på grunn av den fantastiske opplevelsen. Jeg vil definitivt anbefale dem på det sterkeste!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Innkjøp av abonnement på TV og internett

    Kjøpet mitt av TV- og internettabonnement var en skikkelig skuffelse. Jeg ble lurt inn i en avtale av en svindler på en stor elektronikkbutikk, og det var bare starten på trøbbelet. Jeg fikk aldri passordet mitt som lovet, så jeg slet med å få tilgang til tjenesten. Kundeservice var helt ubrukelig og nektet å hjelpe meg med problemet. Så nå sitter jeg her med et ubrukelig abonnement og ingen løsning på horisonten.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Hjelp fra hyggelig mann

    I dag fikk jeg veldig god hjelp på kort tid. I går prøvde jeg å få samme hjelp, men kvinnen jeg snakket med var ikke særlig hyggelig - hun la til og med på telefonen! Jeg er takknemlig for den hjelpen jeg fikk i dag fra en veldig hyggelig mann. Han løste problemet mitt raskt og effektivt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kundebehandling, abonnement, tvilsomt salg

    Jeg synes kundebehandlingen deres var veldig dårlig. Det virket som om ingen av de ansatte hadde autoritet til å ta beslutninger eller stå ved det de lovet ved salg av abonnement. Det virket som om de var stresset og bare ønsket å beholde kundene sine uansett, uten å kunne bevise det de sa. Jeg følte nesten at det var lureri, og vil ikke anbefale tjenestene deres slik de er nå.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fikk stengt kanalene mine

    Jeg fikk stengt kanalene mine i helgen fordi jeg ikke hadde fått ordnet avtalegiro i Banken i tide. Det har vært skikkelig kjedelig uten History kanaler. Damen jeg snakket med var vennlig og tålmodig. Hun svarte på alle spørsmålene mine selv om jeg var litt stresset på grunn av MS-diagnosen min. Jeg følte meg virkelig godt ivaretatt av henne, og det var en positiv opplevelse. Nå er jeg en ny kunde hos dere, og jeg er fornøyd med servicen jeg har fått.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Difficulties with canceling a subscription

    Jeg opplevde nylig ekstrem frustrasjon da jeg prøvde å si opp abonnementet mitt. Det virker som om selskapet med vilje gjør det vanskelig for kundene å avslutte abonnementene sine, spesielt når man tenker på de høye prisene de tar. Kundeservicerepresentantene var lite hjelpsomme og virket uvillige til å bistå meg på noen måte. Dette synes jeg er ekstremt skuffende, og det er lite sannsynlig at jeg vil komme tilbake som kunde i framtiden.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av TV-abonnement

    Jeg ble skuffet over opplevelsen min med selskapet. Da jeg prøvde å si opp abonnementet mitt gjennom chat, møtte jeg bare problemer med chatboten som hele tiden sa at det var en feil. Det virket som om det var umulig å si opp abonnementet mitt, til tross for at det står at man kan gjøre det via chat på nettstedet deres. Jeg synes det er veldig uheldig at det ikke finnes en direkte lenke til oppsigelse på hjemmesiden deres. Det virker som om selskapet mangler god opplæring når det gjelder kundebehandling.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Oppsigelse abonnement

    Jeg ringte selskapet for å si opp abonnementet mitt, men etter oppsigelseperioden var ferdig så jeg at det fortsatt var aktivt. Da jeg ringte dem sa de at de ikke trodde jeg virkelig ville si opp, så måtte jeg starte prosessen på nytt. Jeg var tydelig da jeg sa opp og har allerede byttet til en annen leverandør. Synes det er skuffende at de ikke var mer effektive og kommunikative.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min TV-abonnement

    Jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med kundeservicen til dette selskapet. Fra starten har jeg fått en veldig hjelpsom og vennlig service fra de ansatte. Da jeg skulle sette opp TV-kanalene mine, veiledet de meg gjennom hele prosessen på en tålmodig og profesjonell måte. De var alltid tilgjengelige når jeg ringte, og løste eventuelle problemer jeg hadde med en gang. Jeg vil absolutt anbefale denne tjenesten til andre.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    TV-abonnement

    Jeg kjøpte en TV-abonnement, og ble skikkelig skuffet over prisen. Da jeg prøvde å ringe kundeservice, måtte jeg vente veldig lenge før jeg fikk snakke med en ekte person. Når jeg endelig fikk prate med noen, så skjønte ikke roboten meg i det hele tatt. Det var utrolig irriterende!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Avslutte abonnement

    Jeg har forsøkt å si opp abonnementet mitt, men har ikke fått noen skriftlig bekreftelse. Jeg ringte kundeservice flere ganger, og etter å ha blitt brutt flere ganger kom jeg endelig igjennom. Personen jeg snakket med virket usikker og kunne ikke bekrefte når abonnementet mitt ble avsluttet. Han lovet å sende en bekreftelse på e-post, men jeg har aldri mottatt noe. Alt i alt var opplevelsen ganske lite pålitelig.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Binde meg til en tjeneste

    Jeg ble lurt til å binde meg til en tjeneste til en grei pris. Dessverre opplevde jeg problemer med fakturering og betalingssystemet. Kundeservicen var heller ikke til hjelp med å løse disse problemene. Nettsiden var vanskelig å navigere og gjorde det utfordrende å avslutte abonnementet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    1 års bindingstid

    Jeg har hatt en dårlig erfaring med kundeservicen før, men denne gangen ble saken ordnet veldig fort og bra. Det var mye bedre enn før. Nå er jeg faktisk fornøyd med servicen jeg har fått.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rask, enkelt, fornøyd

    Jeg har hatt veldig bra erfaringer med selskapet. Allente har en veldig god kundeservice, og det er enkelt å nå dem. Konsulentene deres er vennlige, profesjonelle og raske til å hjelpe med eventuelle problemer eller spørsmål jeg har hatt.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Jeg kjøpte internett.

    Jeg synes det er så irriterende å alltid måtte stå i kø når jeg ringer kundeservice, men når jeg endelig får snakke med noen så pleier det å gå greit. Jeg lurer på hvorfor jeg må logge inn på kontoen min hver måned, jeg mener, jeg betaler jo mye penger hver måned allerede! 😉