Alle kundeanmeldelser fra Bridie

  • Review om: Morphe

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min første bestilling på sminke.

    Jeg bor i Trondheim og bestilte noe på nettet for 200 kroner. Jeg ventet en stund på pakken min og begynte å bli bekymret da noen fortalte at de ikke hadde mottatt pakken sin ennå. Det var litt vanskelig å spore pakken min med Hermes, og jeg begynte å bli litt stresset. Men til slutt kom pakken min, og produktene var pent innpakket. Da ble jeg skikkelig lettet!


  • Review om: Amor

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte vare som ble returnert

    Jeg kjøpte noe fra dette selskapet, men måtte returnere det senere. Etter to måneder fikk jeg en inkassovarsel uten å ha fått noen purringer eller advarsler først. Jeg prøvde å få hjelp via e-post med returen, men fikk ikke noe svar. Alt i alt var opplevelsen ganske dårlig, så jeg anbefaler å unngå denne leverandøren. De sender varene du kjøper, men dessverre er kundeservicen og hjelpen de gir veldig dårlig.


  • Review om: Tretti

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Støvsuger, høy kvalitet,

    Jeg er så fornøyd med støvsugeren jeg kjøpte fra dette selskapet! Alt gikk så smidig fra bestilling til levering. Produktet kom i tide og oppfylte alle mine forventninger. Bestillingsprosessen gikk fort og kundeservicen var veldig hjelpsom. Prisen var god i forhold til kvaliteten, og leveringen var rask og enkel. Jeg vil absolutt handle her igjen i fremtiden!


  • Review om: Apotekhjem

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    To bokser med organisk olje.

    Jeg bestilte to bokser med organisk olje her for over et år siden, og har betalt for varene. Dessverre har jeg aldri mottatt dem. Selv etter å ha sendt flere e-poster til kundeservice, har jeg ikke fått noe svar. Jeg er skuffet over mangelen på kommunikasjon og service fra deres side. Det virker ikke seriøst å ignorere kundehenvendelser på den måten.