Alle kundeanmeldelser fra austyn

  • Review om: Readly

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Digitalt magasinabonnement

    Jeg liker utvalget av magasiner som tilbys, men jeg foretrekker å bla i en fysisk magasin i stedet for digitalt. Jeg synes ikke at et digitalt abonnement kan erstatte den gode følelsen av å lese på papir. Jeg har vanskelig for å engasjere meg i lesing på en iPad, så opplevelsen er ikke like bra som med en papirutgave.


  • Review om: Tretti

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vaskemaskinen

    Jeg kjøpte en ny vaskemaskin fra den butikken her, og så langt har alt gått som forventet. Hvis det oppstår problemer, håper jeg at de følger de samme reglene som andre nettbutikker når det gjelder forbrukerrettigheter. Det jeg virkelig vil rose butikken for, det er den raske leveringen og spesielt sjåføren fra transportfirmaet som leverte vaskemaskinen min. Han var så hjelpsom og vennlig, han bar til og med maskinen opp trappen til andre etasje for meg. Det sparte meg tid og bryderi, og jeg synes virkelig han fortjener en lønnsøkning! Jeg vil tro at han opprinnelig kommer fra et land i Øst-Europa.


  • Review om: Qatar Airways

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kansellert flybillet til Doah

    Jeg skulle egentlig ta et fly til Doha, men SAS-streiken ødela alt i siste liten, så jeg kunne ikke fly med Qatar Airways likevel. Kundeservicen deres var utrolig bra, de ga meg gode råd og fikset tilbakebetalingen av billettene mine. De sa det kunne ta opptil 28 dager, men pengene var allerede på kontoen min etter bare 25 dager. Det eneste som manglet var en e-postbekreftelse om at de hadde mottatt kravet mitt. Jeg tror jeg kommer til å bestille med dem neste gang jeg skal til Asia!


  • Review om: Tenways

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elektrisk sykkel, ladere

    Jeg har hatt en del problemer med laderne til el-sykkelen min som jeg kjøpte for 7 uker siden, og dette er allerede min andre lader. Dessverre har begge laderne blitt veldig varme og ført til at sikringen gikk, i tillegg til å ødelegge laderen. Jeg har skrevet flere ganger til selskapet, men har fått veldig lite respons. Den siste meldingen jeg fikk den 10.5 nevnte at de ansatte var på ferie. Dette er veldig skuffende, så jeg har bestemt meg for å levere tilbake sykkelen og kjøpe et annet sted. Aldri mer Tenways!