Alle kundeanmeldelser fra arvel
Review om: Strim
Kjøpte Strim til å se fotball
Jeg kjøpte Strim for å kunne se favorittlaget mitt spille, men det fungerte ikke engang! Jeg prøvde å kontakte dem på Facebook og be om pengene tilbake eller en rabattkode, men de sa bare at problemet skulle være løst utenom åpningstidene deres, og at de ikke kunne gi meg noen kompensasjon. Jeg synes det er helt håpløst! Jeg er så frustrert at jeg vurderer å ta kontakt med Forbrukerrådet.
Review om: Coverbrands
Kjøpte mascara og foundation
Jeg bestilte mascara og foundation og gledet meg veldig til å få pakken min. Men så sjekket jeg sporingsinformasjonen og så at de hadde sendt den uten riktig adresse! Sjåføren var tydeligvis rett rundt hjørnet, men likevel fikk jeg aldri pakken min. Nå må jeg vente i 14 dager før jeg kanskje får den. Synes virkelig det er dårlig kundebehandling. Hvis jeg hadde visst dette på forhånd, hadde jeg aldri bestilt fra dem. Burde de ikke kunne sende en ny bestilling når de vet at den første er på vei tilbake? Jeg fikk faktisk aldri pakken min. Så frustrerende!
Review om: Grailed
Bestilling, manglende kommunikasjon, rask refusjon
Jeg bestilte noe, men selgeren sendte aldri varen eller svarte på meldingene mine. Etter jeg sendte inn en hjelpforespørsel, så fikk jeg raskt hjelp med å få tilbakebetalingen.