Grailed - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
T-skjorte i dårlig stand
Jeg ble veldig skuffet over måten min siste problem med Grailed ble håndtert. Da jeg tok kontakt angående den ekstra fraktkostnaden for et defekt produkt, ble mine bekymringer fullstendig ignorert av agenten. Ikke bare kunne de ikke tilby noen løsning, men de viste heller ingen innsats for å vise empati for min situasjon. Denne mangelen på oppmerksomhet og forståelse er ikke akseptabel, og det har virkelig rystet tilliten min til plattformen. Jeg hadde forventet en mer støttende og responsiv kundeserviceopplevelse, men dette har fått meg til å revurdere forholdet mitt til Grailed og jeg vil ikke anbefale det til andre.
Kjøp av brukte klær
Jeg hadde en dårlig opplevelse med Grailed fordi de viste seg å være mindre lønnsomme som salgssted over tid ved å øke avgiftene.
Bukse og t-skjorte
Etter å ha ventet i flere uker på bestillingen min, endte jeg opp med å motta produkter av dårlig kvalitet som ikke passet i det hele tatt. Jeg prøvde å returnere varene, men fikk dessverre beskjed om at det ikke var mulig å få pengene tilbake. Kundeservicen var lite hjelpsomme og prisene var altfor høye i forhold til kvaliteten på produktene. Leveringen var også veldig treg og upålitelig. Alt i alt ble jeg veldig skuffet over opplevelsen med dette selskapet.
Falske varer kjøpt
Jeg kjøpte en hettegenser fra Fear of God som viser seg å være falsk, og nå har jeg også kjøpt et halskjede fra Chrome Hearts Dagger som også er falskt. Fikk ingen refusjon og ingen hjelp fra Grailed.
Kjøp av et plagg på Grailed
Jeg kjøpte en vare på Grailed som skulle være i god stand, men da jeg fikk den, hadde den mange feil og mangler. Beskrivelsen på nettsiden stemte ikke i det hele tatt, og jeg ble veldig skuffet. Jeg prøvde å kontakte selgeren for å få pengene tilbake, men fikk ingen svar. Jeg følte meg lurt og misfornøyd med hele kjøpsopplevelsen min på Grailed.
Falsk vare
Det tok litt lenger tid enn jeg hadde håpet, men det var bra å vite at Grailed støttet meg gjennom hele retur- og refusjonsprosessen etter at jeg mottok en falsk vare. Jeg kan fortsette å handle der med god samvittighet 🙏
Kjop av falske varer
Jeg har hatt noen problemer med det. Kundeserviceteamet på Grailed når det gjelder betalinger har alltid gitt meg nøyaktige og raske svar. Nylig hadde jeg et problem med å selge en falsk gjenstand som ble flagget, men de erstattet varen for meg. Alltid god service, responsiv med løsninger, inkludert hjelp med penger.
Klokker
Dessverre ble jeg lurt av svindlere da jeg kjøpte en klokke på nettstedet. Etter at jeg gjorde kjøpet, ble ikke varen sendt. Selv om Grailed kansellerte kjøpet, har jeg fortsatt ikke fått tilbake pengene mine som jeg betalte gjennom tjenesten deres. De skylder på PayPal og sender meg dit for å be om tilbakebetaling. Jeg kjøpte og betalte på Grailed, så de er ansvarlige for å sikre at transaksjonene går riktig for seg. I tillegg fortsetter svindleren å selge ting på Grailed. Jeg forventer at refusjonen fra Grailed blir løst så snart som mulig.
Kjøpt og returnert skjorte
Jeg kjøpte en skjorte på Grailed, men da jeg fikk den, passet den ikke i det hele tatt. Skjorten var mye mindre enn målene som var oppgitt, og selgeren svarte ikke på meldingene mine. Etter å ha kontaktet Grailed, ordnet de alt umiddelbart. De tok seg av kommunikasjonen med selgeren og refusjonen, inkludert skatt, frakt og returfrakt. Kundeserviceteamet til Grailed var veldig raske, høflige og profesjonelle gjennom hele prosessen.
Dyr vintagegenser
Jeg kjøpte en fancy vintagegenser på Grailed og opplevde en skikkelig god kundeservice. Hadde et problem med genseren, men teamet var så profesjonelle og hjalp meg gjennom alt for å fikse det. Ekte takknemlig for deres proffness, spesielt fordi jeg skjønner det kunne vært stress å manøvrere på andre nettsider.
Min bestilling
Kundeservicen var virkelig hjelpsom! Regina og Sweet ordnet en refusjon for meg på et produkt jeg kjøpte for noen år siden og som viste seg å være uekte. Jeg er så takknemlig for dette, de reddet meg virkelig mye penger i skaden. Takk!
Min kjøp av klær
Jeg trodde virkelig at klærne ville være bedre enn de faktisk var, men heldigvis var kundeservicen utrolig hjelpsom og gjorde det super enkelt å returnere dem og få pengene tilbake. En stor takk til Marlo for den fantastiske hjelpen!
Kjøp av to vesker
Jeg kjøpte to vesker fra denne selgeren, en Burberry og en Dior. Dessverre var begge veskene uautentiske og billige kopier. Jeg forsøkte å returnere dem gjennom PayPal, men selgeren "Sidmarket" nektet å godta returen. PayPal valgte å støtte selgeren. For to uker siden kontaktet jeg Grailed angående saken, men har dessverre ikke mottatt noen tilbakemelding ennå. Det virker som om Grailed mangler et pålitelig system for autentisering av varer. Det er tydelig at det selges mange piratkopier på denne plattformen, spesielt fra britiske selgere. Jeg planlegger å klage til min bank. Grailed bør definitivt gjøre mer for å beskytte sine kunder.
Kjøp av vintage bomberjakke
Jeg hadde en utrolig bra opplevelse med Grailed. Kjøpte en vintage bomberjakke som var i skikkelig god stand, akkurat som de sa på nettsiden. Likte spesielt godt den detaljerte beskrivelsen av produktet og bildene som ble delt av selgeren. Må også ta med at kundeservicen deres var veldig profesjonell og hjelpsom. Hadde noen spørsmål om produktet før jeg bestemte meg for å kjøpe det, og de svarte kjapt og ordentlig.
Støvler.
Jeg kjøpte disse støvlene i to forskjellige farger! Jeg tok kontakt med Grailed kundeservice og sendte mange bilder av problemet, men de brydde seg ikke. De sa bare at støvlene var autentiske. De leste ikke ordentlig gjennom e-postene mine og svarte ikke på bekymringene mine. Jeg ble bare ignorert, og det var skikkelig dårlig service. Jeg har brukt Grailed i mange år, men nå vil jeg heller bruke en annen tjeneste som PayPal, som virkelig bryr seg om kundene sine.
Brukt vare solgt som ny
Jeg ble utrolig skuffet over kjøpet mitt på Plattformen. De solgte meg en brukervare som var tydelig brukt, selv om den ble annonsert som helt ny. Jeg tok kontakt med kundeservice med en gang, og det har nå gått over en måned med mye frem og tilbake uten at jeg har fått tilbake pengene mine. Marlo og Lexy fra kundeservice har vært veldig trege med å svare, og jeg har måttet laste opp bilder flere ganger uten hell.
God kundeservice
Noen av de dårlige anmeldelsene her forstår jeg ikke helt. Jeg har handlet her som kunde, og jeg har opplevd at Grailed har hatt noen problemer med kundeservice. Men nylig har jeg fått mer personlig respons og færre standardiserte svar. Generelt sett blir de fleste av mine bekymringer løst, og hvis ikke, får jeg i det minste en tydelig forklaring.
Min opplevelse med en selger på nettstedet
Jeg hadde en veldig bra opplevelse med en selger på nettsiden. Personen jeg handlet med hjalp meg med å løse et problem med en annen selger som virket mistenkelig og uprofesjonell. Den personen virket enten å svindle eller var så inkompetent at de hadde klart å lure systemet med sin uheldige oppførsel.
Bestilling, manglende kommunikasjon, rask refusjon
Jeg bestilte noe, men selgeren sendte aldri varen eller svarte på meldingene mine. Etter jeg sendte inn en hjelpforespørsel, så fikk jeg raskt hjelp med å få tilbakebetalingen.
Kjøpte en genser med feil mål
Jeg kjøpte en genser, men når jeg fikk den, så passet den ikke i det hele tatt. Da jeg prøvde å reklamere og få pengene tilbake, så nektet de meg, og det fikk meg til å føle meg veldig usikker som kunde. Jeg vil virkelig anbefale å holde seg unna dette selskapet, da du ikke er sikret som kjøper.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av vintage bomberjakke
Les mer