Anmeldelser Barnas Egen Bokverden

Har du et barn hjemme som foretrekker å se på TV framfor å lese bøker? Hvordan skape leseglede hos de yngste? Barnas egen bokverden hevder å ha kommet fram til løsningen. Hvis man sliter med å vekke lesegnisten hos barna sine eller ønsker å handle på et sted som er dedikert bare de små, da kan man stikke innom Barnas egen bokverden sin hjemmeside og ta en titt. Men hvordan vite om bokhandelen faktisk har noe ekstra å by på? Skiller seg butikken ut? Hva er leveranstida og hva med returrett og avbestilling? Den beste måten å få svar på alle disse spørsmålene er å lese gjennom kundenes ekte reviews på Barns egen bokverden sin side. Da får man innsikt i andres handleopplevelser og kan bestemme for seg selv om man vil satse på denne bokhandelen for å vekke barnas leselyst.

Hva er Barnas egen bokverden?

Barnas egen bokverden er en bokhandel på nett drevet og eid av Cappelen Damm AS. Bokhandelen er dedikert barna og deres behov for å lese og leke. På nettsida finner man bøker som passer fram til ungdomsalderen. Ved siden av det har de også en bokklubb som barnet kan melde seg på, og den ble faktisk kåret til en av de 3 beste barnebokklubbene for 2020. Diverse konkurranser på nettsida gjør at barnet ditt kan få en gave i form av en ny bok, leketøy eller rabatt på neste kjøp. Ved å bli medlem av bokhandelen får man prisavslag på utvalgte bøker. Og til slutt fins det også noe for deg, forelderen, nemlig blogg der man deler tips og lure ideer.

MENYs nettbutikk - TV2 Nyhetene

Produkter og servicer i Barnas egen bokverden

I assortimentet sitt byr de på ganske diverse som er med på å styrke en god leseopplevelse ̶ fra bøker til kopper, puter, tepper og leker som alltid er en del av lesingen. Bøkene er delt opp i ulike kategorier: etter sjanger, anbefalt aldersgrense, mest solgt og i bokserier. På nettsida finner man også leker og alt mulig skole- og barnehageutstyr som ryggsekker, penaler, termosflasker og matpakkebokser.
    Når du har tatt ditt valg og avsluttet bestillingen, tar det mellom to og fem virkedager å få sendt varene fra butikken. Leveranstida kommer i tillegg, men man kan til enhvertid følge bestillingen på nettet. Og angreretten er på 100 dager etter at man har fått leveransen. Skulle det finnes noe man lurer på, kan man kontakte sidas kundeservice, hver virkedag fra 08.00 til 19.00.

Klager, hyllester og tips

Har du noen gang handlet på Barnas egen bokverden sin hjemmeside? Da kan du gjerne skrive en anmeldelse og dele erfaringen din med andre. Var leveranstida verdt det? Har du fått gode prisavslag? Er du medlem i medlemskuppet? Lønner det seg og tjener du noe på det? Er det lett å orientere seg på nettsida og å finne fram til boka du leter etter? Og hva var din erfaring med deres kundeservice? Du kan dele alt dette i anmeldelsen og på den måten hjelpe andre foreldre.

Barnas Egen Bokverden

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Barnas Egen Bokverden

Er Barnas Egen Bokverden et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Barnas Egen Bokverden. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Barnas Egen Bokverden?

Barnas Egen Bokverden opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Barn og Baby.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Barnas Egen Bokverden nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!