Alle kundeanmeldelser fra Kristine

  • Review om: Barnas Egen Bokverden

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Medlem

    Misfornøyd med prisen på pakkene, de er ikke billig. Også veldig misfornøyd med hyppigheten, for det er altfor ofte å kjøpe dyre bokpakker hver 3 uke. Når noe gikk galt og jeg fikk feil, så var de ikke behjelpelig. Jeg ble opprørt over hvordan jeg ble behandlet per telefon, de var ikke hyggelig med nedlatende.


  • Review om: Smarte Gadgets

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rask levering

    Bestilte søndag og fikk levert i postkassa på tirsdagen to dager etterpå! Lynrask levering og ingen tull. Produktet var som forventet


  • Review om: Yves Rocher

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bra butikk, elendig kundeservice

    Har kjøpt varer fra yves-rocher i 7 år nå. Var svært fornøyd, men hadde en gang behov for å kontakte kundeservice. Maken til elendig kundeservice har jeg aldri vært borti. Tenkte likevel at det kanskje var litt uflaks, og prøvde å holde et positivt syn på nettbutikken likevel.

    Et år etter første kundeservice kontakt, oppsto det en situasjon der jeg behøvde å kontakte igjen. Jeg var sjokkert over hvor lite behjelpelige og frekke de ansatte på andre siden av telefonen var. De ba meg ringe tilbake noen dager senere, noe jeg gjorde og ble møtt i telefonen med enda en ubehjelpelig ansatt, med nedlatende og små-frekke ord, samt tonefall. Det fikk meg til å føle meg dårlig, mindreverdig og masete. Etter dette har jeg unngått å bestille hos yves-rocher, fordi om noe skulle gå galt med bestillingen, er det så utrolig ubehagelig å prøve å få tak i hjelp. Nå er det snart to år siden siste kontakt med kundeservice. Jeg gikk fra å være en kunde som handlet en gang i måneden, til en kunde som handler der for 300/400 kr ca en gang i året.

    For øyeblikket har jeg ventet i 8 dager på bestillingen. Har ikke pleid å legge merke til leveringstid tidligere, men denne gangen haster det litt med kremer pga atopisk eksem, samt hårkur pga avfarging.

    Har imidlertid forståelse for lang leveringstid grunnet virussituasjonen, men hadde vært fint med en liten oppdatering på epost om varene i det hele tatt er på lager og hvor lang tid en eventuell ny bestilling vil ta, så jeg vet om jeg må kjøpe produktene på en annen butikk eller om det lønner seg å vente.

    Alt i alt er dette en bra og rimelig butikk med relativt gode produkter, men dårlig kundeservice og få med oppdateringer til kundene trekker ned hele helhetsinntrykket.

    Her er det mye som ikke er som det skal være vedr kundeservice En får ikke tilsendt de varene og gavene en skal ha og dette blir ikke beklaget De erstatter det bare med noe som en ikke ønsker å få og som en har fått tidligere En får heller ikke avslag i prisen Det er veldig dumt for yves produktene og yves rocher har jeg brukt i mange år men nå vil jeg vurdrere å finne en annen produsent ..bare pga av utrolig dårlig kundeservice